Bilakah meringue tidak akan menjadi kaku?

Perkara terbaik untuk dilakukan apabila bancuhan meringue anda tidak akan mengeras dan menjadi longgar dan berair ialah untuk mengocoknya dengan cepat. Anda harus melakukan ini selama yang diperlukan, yang boleh sehingga 15 minit. Ini akan berkesan walaupun anda telah mengaduk adunan dan meringue telah jatuh rata.

Mengapa meringue saya tidak mengeras?

The gula dalam meringue menarik lembapan dari udara. Terlalu banyak kelembapan bermakna meringue melekit. Linda Jackson dan Jennifer Gardner berkata caranya ialah dengan meninggalkan meringu di dalam ketuhar selepas dibakar. Matikan api dan biarkan meringue selesai kering, tidak terganggu, selama tiga jam atau bahkan semalaman.

Apa yang anda lakukan jika putih telur yang telah dipukul tidak akan menjadi kaku?

Tambah Garam dan/atau Krim Tartar

Kedua-dua garam dan krim tartar bertindak sebagai penstabil dan akan membantu putih telur mengekalkan bentuknya apabila disebat. Ingat: jika anda menggunakan mangkuk tembaga, langkau krim tartar.

Bagaimanakah anda membuat meringue mengeras?

Sudukan meringue pada bulatan. Sapukan dengan sudu, membentuk cangkerang dan membuat sisi lebih tinggi daripada tengah. Bakar sehingga pejal, kira-kira 1-1/4 jam. Matikan ketuhar; biarkan meringue dalam ketuhar selama 4 jam dengan pintu tertutup.

Bagaimana anda membetulkan telur yang tidak akan menjadi kaku?

Jika mangkuk mempunyai sebarang sisa sabun daripada basuhan, atau jika ia mempunyai lapisan lemak dari langkah awal dalam resipi anda, buih anda tidak akan menjadi kaku. Bersihkan anda mangkuk berhati-hati dan bilas dengan teliti sebelum anda mula menyebat putih telur. Perkara yang sama berlaku untuk pemukul atau pemukul anda.

Menyelesaikan masalah Meringue | MASALAH PALING BIASA | Penguasaan Meringue Bahagian 5/5

Mengapa meringue saya cair?

Meringue yang terlalu masak menyebabkan titisan sedikit lembapan manis di atas meringue yang dibakar. ... Lapisan berair antara meringue dan isi (tangisan) biasanya disebabkan oleh kurang masak. Di sinilah penting untuk meletakkan meringue anda pada inti panas supaya ia boleh mula memasak dengan segera.

Bagaimana anda membetulkan meringue berlebihan?

Jika rumpun degil, putih telur terlebih pukul. Betulkan baki putih telur seperti ini: Masukkan putih telur segar ke baki putih dalam mangkuk pengadun dan pukul selama beberapa saat—hanya untuk melembapkan semula buih dan menjadikannya cukup lembut untuk dilipat. Jangan berlebihan atau putih telur akan menjadi lebih sebat lagi!

Mengapa putih telur saya tidak menjadi kaku?

Salah satu kesilapan yang paling biasa ialah tidak memukul telur cukup lama, atau pada kelajuan yang terlalu perlahan, yang bermaksud putih telur menang't mencapai tahap puncak kaku dan sebaliknya hanya mencapai tahap terkulai basah. Sebaik sahaja putih telur anda dipukul berlebihan, ia tidak akan berfungsi dengan baik dalam meringue anda.

Bagaimana anda menyimpan meringue?

Jadi helah untuk menghidupkan semula meringue Itali sebenarnya sangat mudah: Masukkan meringue Itali anda dalam pengadun berdiri dan hidupkan cambuk pada kelajuan tinggi. Jangan risau jika meringue runtuh pada mulanya. Sebat ia pada mulanya akan mengeluarkan semua udara yang masih ada di sana! Teruskan sebat pada masa ini.

Bagaimanakah saya mendapat puncak tegar?

Pukul Putih Telur Hingga kaku

Hidupkan mixer pada kelajuan sederhana dan pukul sehingga soft peak terbentuk, kemudian pukul dengan tinggi sehingga stiff peak terbentuk. Anda telah mencapai tahap puncak kaku apabila anda mempunyai puncak berkilat yang berdiri tegak.

Berapa lama anda perlu mengocok meringue?

Pukul pada kelajuan rendah selama 1 minit, kemudian tingkatkan kelajuan kepada sederhana dan pukul lagi 2-3 minit, atau sehingga putih telur membentuk puncak kaku. Jika anda mengangkat lampiran pemukul keluar dari mangkuk, adunan harus kelihatan gebu dan melekat padanya, manakala puncaknya kekal kaku dan kelihatan lembap.

Bagaimana anda tahu jika anda terlalu mengalahkan meringue?

Buih buih dalam putih telur yang dipukul terlalu besar menjadi terlalu besar dan tidak dapat mengekalkan strukturnya. Apabila dilipat menjadi adunan, buih itu kehilangan ikatannya dan kelihatan berketul-ketul. Di dalam ketuhar mereka meletus dan mengempis. Meringue yang terlalu dipukul mempunyai rupa yang kasar dan berbutir.

Bolehkah anda menyebat meringue?

Lebih putar putih telur dan anda berisiko menjadikan mereka terlalu tegas dan mereka akan berisiko kehilangan kelembapan yang mereka pegang. Ini akan menjejaskan kerangupan meringue anda, serta menjadikannya lebih cenderung runtuh atau menangis butiran gula. Seperti yang dinasihatkan oleh guru meringue saya, Gary Mehigan: “Jika anda terlalu memecut putih telur, anda tidak boleh memperbaikinya.

Apa yang boleh saya lakukan jika meringue saya tidak menjadi kaku?

Bagaimana untuk membetulkan

  1. Tingkatkan kandungan gula atau buat meringue Itali atau Swiss yang mengandungi kurang kelembapan dan kepekatan gula yang lebih tinggi.
  2. Masukkan sedikit tepung jagung ke dalam adunan meringue anda pada penghujung pukulan. ...
  3. Elakkan terlalu memukul – hanya pukul sehingga gula larut sahaja, dan tidak lagi.

Berapa lama pukul putih telur hingga kaku?

Ia boleh mengambil sedikit masa untuk meringue untuk mencapai puncak kaku dan gula untuk larut—kira-kira lima minit dengan pengadun tangan. Jika gula belum larut (contohnya, jika ia rasa berpasir), teruskan pukul.

Apakah rupa puncak tegar dalam meringue?

Peringkat akhir adalah puncak kaku, di mana meringue akan memegang hampir semua bentuk. Ia akan membentuk mata yang tajam dan berbeza dalam mangkuk, dan ia agak kaku dan berkilat. Sepatutnya berasa licin dan sutera, tanpa bijirin gula.

Bagaimanakah cara saya membaiki Krim Mentega meringue yang cair?

Jadi, sama ada krim mentega anda adalah sup yang benar-benar atau hanya sedikit cair, jawapannya adalah untuk menyejukkannya. Jika krim mentega cukup nipis untuk mengalirkan satu sudu, sejukkan seluruh mangkuk selama 20 minit, hanya sehingga pembekuan mula mengeras di sekeliling tepi.

Berapa kelajuan anda mengalahkan meringue?

1. Menggunakan set pengadun elektrik pada kelajuan rendah, pukul 3 putih telur suhu bilik dengan secubit garam sehingga berbuih. Tambah 1 sudu teh krim tartar dan pukul kelajuan sederhana sehingga legap tetapi masih terlalu basah untuk membentuk puncak lembut.

Bagaimana anda membuat puncak meringue?

Dalam mangkuk besar, pukul putih telur dan vanila sehingga adunan pekat. Pukul baki gula secara beransur-ansur 1 sudu pada satu masa. Akhir sekali, pukul dalam bancuhan tepung jagung yang telah disejukkan dengan tinggi sehingga soft peak terbentuk dan gula larut. Jika anda terus berdegup terlalu lama, anda akan mendapat stiff peak.

Apakah rupa meringue sebelum dimasak?

Teruskan memukul selama 3-4 saat antara setiap penambahan. Adalah penting untuk menambah gula perlahan-lahan pada peringkat ini kerana ia membantu mengelakkan meringue daripada menangis kemudian. Walau bagaimanapun, jangan keterlaluan. Apabila siap, adunan sepatutnya tebal dan berkilat.

Apakah yang dimaksudkan dengan pukul sehingga puncak kaku terbentuk?

Jika resipi anda memerlukan puncak kaku, anda boleh terus memukul putih telur. Puncak kaku terbentuk apabila anda mengangkat pemukul anda dan anda mendapat puncak yang bagus dan ia mengekalkan bentuknya (daripada mencair seperti dengan puncak lembut).

Mengapa krim putar saya tidak menjadi kaku?

Menggunakan krim suhu bilik adalah dosa utama krim putar dan sebab nombor satu krim putar tidak memekat. Jika ia mencapai melebihi 10°C, lemak di dalam krim tidak akan mengemulsi, bermakna ia tidak dapat menahan zarah udara yang membolehkannya mengekalkan puncak gebu. Sebat segera!

Apakah rupa puncak telur yang kaku?

Puncak kaku atau teguh berdiri tegak apabila pemukul diangkat. (Puncak kaku sederhana adalah tepat cukup kaku untuk berdiri dengan teguh tetapi dengan sedikit keriting di hujungnya.)

Bagaimanakah anda menguji puncak tegar?

Puncak Kaku - Terbalikkan whisk, dan puncak itu dipegang dengan bangga! Mereka harus menunjuk lurus ke atas tanpa runtuh sama sekali (atau mungkin sedikit hanya pada hujungnya). Campuran adalah pekat dan berat.