Mengapa frank meninggalkan pemetik amerika?

Mengapa Frank Fritz meninggalkan American Pickers Apabila Fritz menghilangkan diri dari rancangan itu, alasan rasmi yang diberikan ialah itu dia sedang pulih daripada pembedahan belakang dan berhadapan dengan komplikasi daripada penyakit Crohnnya. Dia juga memasuki pusat pemulihan alkohol dan sehingga Julai 11 bulan tidak sedarkan diri.

Mengapakah Frank tidak lagi menyertai American Pickers 2021?

Berita besar untuk peminat American Pickers: Frank Fritz tidak akan kembali ke rancangan popular Saluran Sejarah. ... "Saya tidak meninggalkan persembahan. Saya selesai penggambaran dan kemudian saya menjalani sedikit pembedahan belakang dan wabak itu datang," jelas Fritz. Dia juga menjelaskan bahawa dia dan Wolfe tidak lagi berhubung.

Adakah Frank dipecat daripada American Pickers?

AMERICAN Pickers' Frank Fritz, 57, ialah tidak lagi pada Rancangan saluran sejarah dengan bekas rakan dan bintang bersama Mike Wolfe. Frank sangat terbuka tentang perselisihannya dengan bintang 'angkuh' Mike Wolfe dan mendakwa mereka tidak bercakap dalam dua tahun.

Apa yang telah berlaku kepada Frank pada American Pickers?

Pada bulan Julai, Fritz, 55, memberitahu The Sun dia telah meninggalkan siri ini dan tidak lagi berhubung dengan Wolfe, 57. Menurut outlet itu, Fritz dipecat daripada rancangan History Channel selepas dia berehat hampir dua tahun untuk pulih daripada pembedahan belakang, yang mengakibatkan 185 jahitan dan dua batang di bahagian belakangnya. tulang belakang.

Mengapa Danielle meninggalkan American Pickers?

Walaupun spin-off bukan pilihan, Danielle mungkin telah memilih untuk meninggalkan rancangan itu atas sebab peribadi. Dia sudah berkahwin, dan mungkin telah memutuskan bahawa dia mahu menghabiskan lebih banyak masa memberi tumpuan kepada keluarganya.

Apa yang Berlaku Kepada Frank Pada Pemetik Amerika?

Adakah Danielle berkencan dengan Mike?

Mereka telah berkahwin pada 2015 dan dilaporkan berpisah pada 2018. Danielle tidak lantang bersuara tentang punca perceraian mereka, tetapi yakinlah, dia baik-baik saja! ... Mike, sebaliknya, telah kahwin sekali sahaja, kepada seorang wanita bernama Jodi Faeth. Jodi dan Mike bertemu pada tahun 1994 dan mula berkencan tidak lama selepas itu.

Adakah Danielle berkahwin dengan Mike di American Pickers?

Dia seorang jurugambar bawah air. Mereka berdua kini sudah bertunang. Danielle Colby pernah berkata bahawa dia terbuka kepada idea untuk melakukan spin-off "American Pickers."

Adakah Danielle Colby meninggalkan rancangan American Pickers?

Menurut sumber, Danielle dan Mike pergi jauh ke belakang, dan yang terakhir membawanya Danielle ke persembahan itu dan memberinya jawatan yang dipegangnya.

Adakah Mike Wolfe meninggalkan pemetik?

“Saya tidak meninggalkan persembahan,” katanya kepada tabloid itu. "Saya selesai menembak dan kemudian saya menjalani sedikit pembedahan belakang dan wabak itu datang." American Pickers kini dalam pengeluaran pada tahun ke-11nya dan menyiarkan episod baharu pada hari Isnin pukul 9 malam ET/PT di History Channel.

Mana satu daripada American Pickers yang mati?

Perkara yang dia anggap sebagai pelaburan. Perkara yang jarang dia berpisah sehinggalah ke bulan terakhir hidupnya. Seminggu sebelum Thanksgiving, Mike Wolfe dan Frank Fritz mendedikasikan rancangan mereka "American Pickers" untuk Morkunas, yang meninggal dunia pada 8 Ogos 2017 akibat limfoma Non-Hodgkin, CNS primer; kanser yang agresif dalam otak.

Adakah American Pickers akan tamat pada 2020?

Tidak, 'American Pickers' Tidak Dibatalkan, tetapi Terdapat Beberapa Perubahan Sedang Dibuat.

Adakah Danielle di American Pickers mempunyai bayi?

Sebelum dia mendapat kemasyhuran semasa dipaparkan di American Pickers, Colby menjalani kehidupan yang sederhana dengan bekas suaminya Chad Cushman. Kedua-duanya berkahwin pada 2004 dan berkongsi dua orang anak, mereka anak Miles, dilahirkan pada tahun 1996, dan anak perempuan mereka Memphis, dilahirkan pada tahun 2000.

Adakah Dave dari American Pickers masih hidup?

David Ohrt umur 82 hayat-Penduduk lama Hudson meninggal dunia pada hari Rabu, 15 Julai 2015 di Hospital Wilayah di St. Paul. Dia dilahirkan sebagai anak kepada Martin dan Edna (Meyer) Ohrt pada 1 April 1933 di Hudson. Beliau berkhidmat untuk negaranya dalam Tentera A.S. dari 1954-1956 dan Pengawal Kebangsaan sehingga 1957.

Apakah nama akhir Danielle pada American Pickers?

Paling dikenali sebagai Pengurus Kedai di "American Pickers" HISTORY Danielle Colby adalah pencinta dan pengumpul semua perkara vintaj. Anda boleh menemui Danielle yang menyelia kedai Arkeologi Antik di Iowa dan Nashville, meninjau pilihan menarik baharu dan, seperti biasa, memastikan Mike dan Frank sentiasa berada dalam barisan!

Adakah American Pickers sebenar atau dipentaskan?

"Daripada masalah undang-undang kepada adegan skrip, berikut ialah beberapa sebab mengapa elemen American Pickers benar-benar palsu. "Televisyen realiti sentiasa sekurang-kurangnya sedikit dimanipulasi. "Sesetengah rancangan secara langsung dengan tangan yang lebih berat daripada yang lain, tetapi kebanyakannya jatuh dalam api penyucian antara rancangan dokumentari dan skrip.

Adakah Frank dan Mike kawan?

Frank Fritz dan Mike Wolfe telah berkawan sejak sekian lama

Menurut American Profile "Ask AP: American Pickers," duo pemburu harta karun berdebu yang dinamik bertemu di sekolah rendah, lama sebelum masalah Fritz mula mengisi. ... Sebenarnya, "American Pickers" mengambil sedikit masa untuk turun. tanah.

Adakah Frank dan Mike masih memilih?

Menurut temu bual dengan The Sun, Fritz mendakwa dia tidak pergi"American Pickers," tetapi sebaliknya berhenti mengambil bahagian dalam kumpulan episod baharu. ... Dia tidak dapat membuat filem "American Pickers" pada 2020-2021 kerana keperluannya untuk pulih daripada pembedahan belakang.

Adakah Mike dan Frank memiliki Arkeologi antik?

Semasa Frank mengendalikan Frank Fritz Finds di Savannah, Illinois, Mike memiliki Arkeologi Antik di Nashville, Tennessee.

Adakah American Pickers benar-benar memandu ke mana-mana?

American Pickers ialah rancangan televisyen, dan penerbangan mungkin lebih murah dan lebih mudah untuk pelakon dan kru. Tetapi Fritz memberitahu orang ramai di FRY Fest 2012 bahawa itu bukan cara pemilih, dan mereka memandu ke setiap lokasi. CBS Sunday Morning berkata Wolfe memandu sehingga 70,000 batu setahun.

Adakah Danielle benar-benar bekerja di Arkeologi antik?

Danielle Colby tidak kelihatan seperti pekerja kedai antik yang stereotaip. ... Selain daripada peranan pengurusnya untuk Arkeologi Antik, Danielle juga menumpukan masa untuk hobinya yang lain, termasuk menjadi penari burlesque dan membuat persembahan di bawah nama Dannie Diesel, seperti yang dilaporkan oleh The Cinemaholic.

Adakah Frank pada American Pickers berkahwin?

Peniaga antik itu kemudian menjelaskannya dia belum berkahwin, tetapi menyatakan, "Keluarga Diann ialah keluarga saya. Seronok menjadi Datuk Frank! Saya sayangkan anak perempuan saya." Masih tidak jelas sama ada pasangan itu masih bersama, tetapi Frank sering bercakap tentang "kekasihnya", yang pertama kali muncul pada suapannya pada November 2014.

Berapakah nilai Dave pada American Pickers?

3 Dave Ohrt - $1 juta

Kepakarannya menarik perhatian Frank Fritz dan Mike Wolfe dan dia telah menjadi sebahagian daripada rancangan itu sejak 2010. Menurut Net Worth Reporter, Ohrt mempunyai pendapatan tahunan $250,000 dan jumlah nilai bersih $1 juta.