Dalam senarai hitam siapa batu isabella?

Isabella Stone digambarkan oleh Melora Hardin. Dia terkenal dengan peranannya dalam Transparent (Tammy Cashman), The Office (Jan Levinson), Monk (Trudy Monk), dan Dirty Dancing the TV series (Frances "Baby" Kellerman), antara lain. Tiada siapa yang meletakkan Baby — atau Stone — di sudut. Senarai Hitam disiarkan pada hari Khamis pukul 10 malam di NBC.

Mengapa Kate dipanggil Encik Kaplan?

A: Ia adalah rujukan kepada filem Cary Grant, "North by Northwest", di mana nama wataknya ialah George Kaplan. A: Ia boleh jadi alias. Sesiapa yang menjangkakan Encik Kaplan, seperti yang Liz lakukan, mungkin akan terlepas pandang seorang wanita berusia pertengahan lima puluhan.

Siapa ibu sebenar Elizabeth Keen?

Walaupun asal usul hubungan Red dengan Liz tidak dijelaskan sepenuhnya pada penghujung akhir Musim 8 hari Rabu, petua yang dibentangkan dalam dua episod terakhir musim ini sangat menunjukkan bahawa Raymond Reddington sebenarnya ibu kepada Liz, Katarina Rostova (dimainkan dalam kilas balik oleh Lotte Verbeek).

Siapa bapa sebenar Liz Keen?

Juga, Raymond Reddington yang sebenar ialah bapa Liz, yang ditembak dan dibunuhnya semasa kecil, mendorong Katarina untuk menghantarnya tinggal bersama bapa angkatnya. Kerana tiada siapa yang mengetahui kematian Reddington, Katarina mencipta "Red" (Spader) baharu untuk mengawasi Liz.

Adakah Melora Hardin dalam senarai hitam?

The Blacklist (TV Series 2013– ) - Melora Hardin as Isabella Stone - IMDb.

Promo 4x13 Senarai Hitam "Isabella Stone" (HD) Musim 4 Episod 13 Promo

Melora Hardin berkahwin dengan siapa?

Kehidupan peribadi. Hardin telah berkahwin dengan pelakon Gildart Jackson sejak 1997. Mereka mempunyai dua anak perempuan, Rory dan Piper.

Siapa yang membunuh Smoll dalam senarai hitam?

Pruitt pertama kali disebut sebagai orang yang mengupah Natalie Luca untuk membunuh Zach Smoll, akauntan dan pengubahan wang haram Reddington.

Siapa lelaki yang berpura-pura menjadi Raymond Reddington?

Kita tahu Red sebenar meninggal dunia 30 tahun lalu di tangan Liz sendiri, dan cerita itu Pegawai KGB Ilya Koslov kemudian diandaikan identiti Red ternyata hanya itu - cerita.

Dengan siapa Katarina Rostova berkahwin?

Constantin Rostov, suami Katarina, memberitahu Elizabeth bahawa Katarina dan Raymond mempunyai hubungan sulit yang pada satu ketika dia berakhir.

Adakah senarai hitam Dibatalkan untuk 2021?

Adakah akan ada lagi musim The Blacklist? The persembahan akan diteruskan tanpa pendahulu wanitanya. Pada Januari 2021, NBC mengumumkan rancangan itu akan kembali untuk musim kesembilannya pada musim luruh 2021.

Adakah ibu Encik Kaplan Liz?

Kaplan, dikenali sebagai Kathryn Nemec, diupah oleh ibu Liz, Katarina Rostova, menjadi penjaga Liz. Kate mengetahui tentang hubungan Katarina dengan Reddington dan dia percaya bahawa Liz adalah anaknya.

Adakah Katarina Rostova ibu Liz?

Reddington dan Liz sedang menuju ke Latvia untuk episod akhir Musim 8. Antara yang paling menarik dalam episod itu ialah Liz ibu Katarina Rostova masih hidup, dan wanita yang dipercayai ibunya sebenarnya adalah seorang perisik bernama Tatiana Petrova (Laila Robins).

Adakah ibu Raymond Reddington Elizabeth Keen?

Ya, Liz dan Raymond adalah bapa dan anak perempuan, tetapi lelaki yang dia sangkakan sebagai Red bukanlah bapanya sama sekali. Red sebenarnya pernah menjalinkan hubungan dengan ibu Liz, Katarina Rostova (Laila Robins), ejen KGB yang dihantar untuk memikatnya dan memulakan percintaan dengannya.

Adakah Encik Kaplan lelaki atau perempuan?

Nama Sebenar Encik Kaplan ialah Kathryn Nemec. Walaupun dia dikenali terutamanya sebagai En. Kaplan sepanjang bahagian awal siri ini, nama sebenarnya ialah Kathryn Nemec. Semasa usia mudanya, dia sering menggunakan nama Kate.

Adakah Constantin Rostov bapa Liz?

Rostov ialah seorang ahli perniagaan dan bapa sah Elizabeth Keen, yang benar-benar dipercayainya sebagai anak kandungnya. Dia telah berkahwin dengan Katarina Rostova pada masa kelahiran Masha Rostova/Elizabeth Keen, yang menjadikannya bapa yang sah, walaupun bukan bapa kandung.

Apa yang dibisikkan Tom kepada Liz?

Apakah yang dibisikkan Tom di telinga Lizzie? Pergelutan berlaku: Tom menembak Red, Liz menembak Tom, Red melarikan diri dari tempat kejadian, dan sebelum Liz meninggalkan Tom untuk berdarah dan mati — yang kemudiannya kita ketahui dia tidak — Tom membisikkan sesuatu di telinga Liz: “Ayah kamu masih hidup.”

Siapakah Raymond Reddington Musim 8 yang sebenar?

Pada musim kelapan, Red mendedahkan dia sebenarnya N-13, perisik yang dicari Liz sepanjang kerjaya FBInya. Dalam bahagian satu perlawanan akhir, bertajuk "Nachalo," Red membawa Liz ke pangkalan operasi pengintipnya di Latvia, berhasrat untuk memberi jawapan kepadanya tentang masa lalunya.

Adakah Raymond Reddington benar-benar Ilya Koslov?

Rostova sekali lagi meragui identiti sebenar Reddington sebagai Koslov dalam musim 7, dan ia didedahkan dia sebenarnya bukan Ilya pun. Sebaliknya, Ilya muncul dalam bentuk pelakon Brett Cullen (Joker), yang merupakan kawan baik "penipu" Reddington.

Apakah rahsia Raymond Reddington?

Red kemudian mendedahkan bahawa dia sebenarnya seorang pengintip KGB bernama Ilya Koslov, yang menganggap identiti Merah sebenar selepas dia dibunuh.

Apakah rahsia dalam senarai hitam?

Ia mendedahkan bahawa Katarina Rostova (Lotte Verbeek) juga seorang perisik yang mempunyai hubungan sulit dengan Raymond Reddington yang sebenar (diminta oleh Dom dan KGB) untuk mengumpulkan risikan. Melalui hubungan sulit itu, dia hamil dengan Liz, membenarkan suaminya Constantine Rostov percaya dia adalah bapa Liz — Masha —.

Siapa Ilya Koslov?

Ilya Koslov ialah bekas pegawai perisikan KGB dan kawan zaman kanak-kanak/kekasih Katarina Rostova. Selain itu, Ilya adalah salah seorang rakan tertua dan paling disayangi Raymond Reddington dan mereka nampaknya mengenali antara satu sama lain sejak kecil. Selepas Katarina Rostova membunuh diri di Cape May, Ilya membantunya menghilangkan diri.

Tulang siapa yang ada dalam senarai hitam beg pakaian?

Beg tulang dalam beg sandang itu bukan hanya daripada senarai hitam rawak atau rakan lama, mereka daripada Raymond Reddington yang sebenar, bapa kandung Liz. Jadi, siapa lelaki yang Liz mempunyai hubungan roller-coaster selama lima musim lalu?

Apa yang berlaku kepada Kate dalam senarai hitam?

Apa yang berlaku kepada wanita pembersih dalam senarai hitam? Nama penuhnya akhirnya didedahkan sebagai "Kathryn Nemec" selepas itu Dembe dan Reddington mendapati dia masih hidup. Ia juga mendedahkan bahawa Kate bertanggungjawab beberapa serangan ke atas Reddington dan sindiketnya.

Mengapa Trudy Monk ditayangkan semula?

Trudy dilakonkan oleh Stellina Ruisch sepanjang Musim 1 dan Musim 2 tetapi akhirnya digantikan oleh Melora Hardin memandangkan pelakon itu mahukan seorang pelakon yang mampu membuat persembahan dalam imbasan kembali dan halusinasi yang lebih kompleks. ... Trudy alah kepada ikan.

Kenapa Jan keluar dari pejabat?

Malangnya, jawatan korporat yang ditemuramah Michael, Jim, dan Karen ialah Jan; selepas tidak hadir bekerja, menyalahgunakan polisi korporat, dan berada di Scranton terlalu kerap, Jan dipecat dan diiringi dari bangunan di New York, dan digantikan oleh Ryan Howard.