Di mana untuk menggunakan nasib yang saling berkaitan?

Walaupun Acquaint Fate hanya boleh digunakan pada banner standard, Intertwined Fate hanya boleh digunakan pada salah satu sepanduk acara. Pemain boleh menggunakan satu Takdir Jalinan untuk membuat satu hajat pada mana-mana sepanduk, atau mereka boleh menggunakan 10 Takdir pada satu masa jika mereka mahu.

Apa yang saya lakukan dengan nasib yang saling berkaitan?

Nasib Jalinan pada asasnya ialah a mata wang gacha yang anda gunakan untuk menarik watak dan senjata pada sepanduk yang tersedia. Anda boleh memilih untuk melakukannya mengikut Jalinan Takdir atau melakukan kesemua 10 tarikan sekaligus.

Patutkah saya menyelamatkan takdir yang saling berkait?

Tetapi ya, sejauh mana Primogems pergi, jangan belanjakannya sehingga anda perlu. secara amnya, takdir yang terjalin lebih membantu kerana ia boleh digunakan pada sepanduk dengan aksara kadar. Jadi secara umum, anda harus membelinya apabila anda melihat watak yang anda suka atau watak yang anda inginkan buruj.

Patutkah saya terjalin takdir takdir berkenalan?

Bertukar-tukar Nasib Jalinan Disyorkan

Jika anda ingin membeli barang dengan menukar barang dengan primogem, kami mengesyorkan Takdir Berjalin. Nasib yang saling berkaitan mempunyai kebarangkalian tinggi untuk mendapatkan watak tertentu melalui sistem hajat.

Apa yang anda beli dengan nasib yang saling berkaitan?

Kedai Dalam Permainan

Anda boleh membeli Acquaint and Intertwined Fates dari bahagian berlainan kedai permainan. Tawaran Paimon menjual Fates kepada anda sebagai pertukaran untuk item yang anda boleh perolehi dalam permainan. Bahagian lain, seperti Crystal Top-Up, membolehkan anda membeli Genesis Crystals untuk ditukar kepada Primogems.

Panduan Mata Wang Genshin Impact - Cara Mendapat Nasib & Lebih Banyak Hajat

Di mana saya menghabiskan mengenal nasib?

Ambil perhatian bahawa Acquaint Fates hanya boleh digunakan pada sepanduk tertentu. Lebih khusus lagi, Acquaint Fates hanya boleh digunakan pada Beginner dan Standard Wish Banners. Sepanduk lain akan memerlukan jenis mata wang berbeza yang dipanggil Intertwined Fate.

Bagaimana anda mengenali nasib?

Ini caranya.

  1. Pembelian Menggunakan Primogems: Primogems ialah mata wang utama permainan. ...
  2. Pembelian Menggunakan Starglitter: Hanya 5 keping Starglitter digunakan untuk membeli Acquaint Fates. ...
  3. Meningkatkan Tahap Pas Pertempuran: Pas pertempuran dibuka pada Peringkat Pengembaraan 20 dan dengan setiap peringkat, pemain boleh memperoleh lebih banyak Acquaint Fate.

Bagaimanakah cara saya mendapat keterkaitan nasib Genshin Impact dengan cepat?

Cara paling biasa untuk mendapatkan Takdir Jalinan adalah dengan perdagangan Primogems. Pemain sentiasa boleh membelanjakan 160 Primogems untuk satu Takdir Berjalin, sama ada dari halaman hajat atau terus di Paimon's Bargains. Primogems ialah mata wang paling berharga dalam Genshin Impact, tepatnya kerana ia boleh membeli hajat.

Adakah berkenalan nasib lebih baik?

Jadi, ini mungkin soalan bodoh, tetapi sejauh yang saya tahu adalah tidak bijak untuk membeli nasib yang berkenalan dan bukannya nasib yang saling berkaitan kerana saling mempunyai kelebihan, tetapi Kenalan tiada (selain jika anda ingin cuba -mengelakkan- mendapatkan aksara yang kadarnya meningkat dalam sepanduk yang saling berkaitan).

Apa yang lebih baik berkait dengan nasib berbanding berkenalan?

Berjalin takdir boleh digunakan untuk Sepanduk Hajat Acara Watak, atau Sepanduk Hajat Acara Senjata! Nasib berkenalan hanya boleh digunakan untuk Sepanduk Hajat Standard! Jadi secara amnya, pemain lebih suka nasib yang saling berkaitan kerana anda mendapat peluang yang lebih besar untuk watak yang ditampilkan pada Sepanduk Acara Watak!

Patutkah saya membelanjakan Primogems saya pada nasib yang saling berkaitan?

Kami mengesyorkan membelanjakan Primogems untuk Jalinan Nasib, yang digunakan untuk Sepanduk Hajat Pickup Pilihan. Ini mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk mendapatkan aksara 5 bintang dan mempunyai watak 4 bintang yang dijamin dengan 10 tarikan.

Bagaimanakah anda menukar Primogems untuk nasib?

Selepas pergi ke kedai, pilih Paimon's Bargains. Di sana, anda boleh menukar Primogems dengan Fate Acquaint atau Fate Intertwined untuk 160 Primogems. Selain itu, jika anda telah menggunakan sepanduk, anda mungkin telah mula mengumpul Starglitter dan Stardust.

Bagaimanakah cara saya membeli impak Genshin nasib yang saling berkaitan?

Cara Mendapatkan

  1. Beli 1 dengan 160 Primogems (tanpa had — boleh juga ditukar dalam menu Wishes)
  2. Beli 1 dengan 5 Masterless Starglitter (tanpa had)
  3. Beli 1 dengan 75 Masterless Stardust (5 sebulan, muat semula pada hari pertama setiap bulan)

Bagaimanakah anda mendapat mata Fate pada kesan Genshin?

Apabila anda menerima senjata 5 bintang yang bukan yang anda pilih, anda akan menerima Fate Point. Ini, sudah tentu, bermakna anda perlukan untuk menghabiskan Hajat dalam sepanduk Invocation Epitome untuk mengumpul Fate Points. Pengembara boleh memegang sehingga dua Fate Points sekaligus.

Bagaimanakah anda mendapatkan hajat tentang kesan Genshin?

Anda boleh mendapatkan lebih banyak keinginan dengan membelinya

Dalam Genshin Impact, anda tidak membeli Wishes langsung. Sebaliknya, pergi ke Kedai dalam menu utama dan kemudian ke Tambah Nilai Kristal, di mana anda boleh membeli Genesis Crystals. Gunakan ini untuk mendapatkan mata wang dalam permainan yang dipanggil 'Primogems', yang seterusnya digunakan untuk membeli Fates/Wishes.

Apakah kesan yang berkaitan dengan nasib Genshin?

Takdir Berjalin adalah item yang digunakan untuk menjana keinginan dalam permainan. Kedua-dua Nasib Jalinan dan Perkenalan digunakan untuk membuat hasrat istimewa ini. Hasrat ini membolehkan pemain mempunyai peluang pada watak atau senjata 5 bintang dalam permainan.

Apakah kesan mengenali nasib di Genshin?

Acquaint Fate boleh digunakan untuk Hajat Standard dan Hajat Pemula. Ia berbeza daripada Intertwined Fates, yang digunakan untuk hajat acara.

Adakah hasrat sepanduk terbawa-bawa?

Malangnya, Fate Points pada Acara Senjata Harap sepanduk tidak terbawa-bawa.

Di manakah saya boleh mengenali nasib Genshin Impact?

Terdapat banyak cara untuk mendapatkan Acquaint Fate dalam Genshin Impact untuk menjana hasrat. Anda boleh bertani atau membeli nasib ini kedai Paimon. Anda akan menerima watak dan senjata rawak, termasuk watak dan senjata 4 bintang dan 5 bintang.

Apakah nasib mengenali nasib yang saling berkaitan?

Takdir Berkenalan dan Takdir Berjalin adalah mata wang untuk mendapatkan hasrat dalam Kesan Genshin. Mengenal Nasib adalah batu yang kelihatan seperti biji bercahaya. Mata wang ini boleh digunakan untuk membuat hasrat standard dalam permainan. Takdir yang terjalin juga adalah batu yang kelihatan seperti biji bercahaya.

Adakah Noelle bagus Genshin Impact?

Binaan Genshin Impact Noelle yang terbaik

Noelle adalah paling sesuai untuk peranan DPS utama disebabkan letupan unsurnya yang menukar serangan biasanya kepada serangan geo AoE. Kami mengesyorkan menggandingkan dia dengan watak geo lain, seperti Zhongli Genshin Impact, untuk resonans unsur yang meningkatkan kerosakan geo keseluruhan.

Bolehkah anda berdagang dengan pemain lain dalam impak Genshin?

Sebagai pemain tidak mempunyai cara untuk berdagang antara satu sama lain, tiada pasaran dalam permainan di Genshin Impact. Pembelian dan penjualan semuanya berlaku dengan peserta NPC, bukan dengan pemain lain.

Bagaimanakah cara saya membelanjakan Primogems dalam kesan Genshin?

Primogems digunakan dalam Genshin Impact sebagai satu bentuk mata wang premium untuk melakukan salah satu daripada tiga perkara; beli Hajat, tingkatkan Battle Pass anda, atau tambahkan Resin Asal. Anda memperoleh lebih banyak dengan menyelesaikan hampir mana-mana tugas dalam permainan, tetapi ia boleh dibeli dengan wang sebenar dengan menukarkan Genesis Crystals juga.

Adakah berbaloi membelanjakan wang untuk kesan Genshin?

Genshin Impact menawarkan pelbagai pilihan untuk melabur wang dalam permainan untuk memperoleh ganjaran yang lumayan. ... Permainan ini telah memperoleh $1 bilion dalam tempoh enam bulan kerana taktik pengewangannya. Walau bagaimanapun, permainan itu sebenarnya tidak bernilai pelaburan anda, kerana nilai yang ditawarkan cepat hilang dengan setiap kemas kini.