Adakah china anne mcclain akan berada di rumah payne?

Walaupun China berehat sebentar selepas "Kilat Hitam," dia kembali ke televisyen dengan peranan yang sangat biasa: Jazmine Payne—kini berkembang— pada kebangkitan semula "House of Payne" Tyler Perry, dikeluarkan pada September 2020.

Adakah China Anne McClain berhenti berlakon?

Pelakon itu meluaskan lagi sebab di sebaliknya pemergiannya, berkata, "Sudah tiba masanya untuk saya pergi dan memberi tumpuan kepada beberapa projek lain yang telah lama berada dalam poket belakang saya, tetapi saya sentiasa memberi tumpuan kepada projek orang lain dahulu — perkara yang saya lakukan, tetapi perkara yang bukan milik saya."

Berapa umur China di House of Payne?

Baru-baru ini, dan dalam kejadian yang agak mengejutkan, walaupun, berumur 22 tahun mengumumkan bahawa dia akan "melakukan pekerjaan Tuhan sekarang" dan tidak ada yang lain selepas berita pembatalan rancangan "Black Lightning."

Adakah China Anne McClain kembar?

China Anne dan Lauryn McClain secara rasmi adalah kembar - baiklah. Kedua-dua adik beradik penyanyi/pelakon itu sering disalah anggap sebagai kembar sebenarnya, walaupun bezanya hampir dua tahun.

Apa yang berlaku kepada China McClain di House of Payne?

sedihnya, China mengumumkan dia akan meninggalkan siri itu pada November 2020, sejurus selepas berita tersiar tentang musim ke-4 sebagai pertunjukan terakhir. ... Walaupun watak China ditayangkan semula dari episod 5, dia kembali untuk siri akhir, memberikan penutupan yang sewajarnya kepada peminat rancangan itu.

House of Payne - Temui Pelakon

Mengapa mereka menggantikan Jennifer di Black Lightning?

Seperti yang dinyatakan oleh EW.com, rancangan itu berkata proses penyusunan semula ditemui Gen Jennifer mengekspresikan diri mereka dengan cara yang baharu, membawa kepada penampilan yang berubah. McClain, dengan cara itu, membuat keputusan untuk berlepas sebelum jelas bahawa musim semasa akan menjadi yang terakhir.

Adakah Cameron Boyce Berpacaran dengan China?

Adakah Cameron mempunyai teman wanita? Tidak, pelakon itu dilaporkan masih bujang ketika kematiannya.

Mengapa mereka menukar pelakon dalam kilat hitam?

A • Siri adiwira sememangnya telah menukar pelakon yang memainkan watak Jennifer Pierce aka Lightning, daripada pelakon asal China Anne McClain kepada Laura Kariuki. ... Dia dilaporkan tidak mempunyai masalah dengan rancangan itu atau pembuatnya, tetapi dia memutuskan untuk memberi tumpuan kepada “kerja Tuhan.” Tunjukkan perniagaan, katanya, “adalah ilusi.

Mengapa Kilat Hitam Dibatalkan?

Kilat Hitam sungguh akan tamat di CW selepas penamat Musim 4. CW menyebut penarafan dan penonton yang lemah sebagai sebab. Untuk bersikap adil, Black Lightning ialah rancangan rangkaian yang paling kurang ditonton, mengikut penilaiannya.

Mengapa mereka menukar Jennifer dalam Back to the Future?

Selepas dia ibu disahkan menghidap kanser, Wells menangguhkan kerjayanya atas sebab keluarga, dan memberitahu studio dia tidak akan hadir untuk mengulangi peranannya Kembali ke Masa Depan untuk dua sekuel itu. Pelakon Elisabeth Shue menggantikannya.

Apakah nilai Tom Cruise?

Tom Cruise Nilai Bersih

Anggaran nilai bersih Tom Cruise ialah $600 juta.

Berapa umur Zuri sekarang?

dia 11 tahun. Ia menyatakan umurnya dalam Wikipedia. Dia dilahirkan pada tahun 2002.

Berapakah jumlah wang Cameron Boyce?

Kekayaan Bersih Cameron Boyce: Cameron Boyce ialah seorang pelakon dan penari Amerika yang mempunyai nilai bersih $5 juta semasa kematiannya pada tahun 2019.

Adakah Ella dari House of Payne diserang angin ahmar?

tidak, Cassi Davis tidak diserang angin ahmar. Bagaimanapun, dia telah disahkan menghidap Bell's palsy pada Mac 2020. Ia adalah kelumpuhan sementara otot muka yang menjejaskan satu dan jarang sekali pada kedua-dua belah muka. ... Davis dengan gembira berkongsi bahawa suaminya berdiri di sisinya selama ini.

Adakah Khalil Payne benar-benar mati?

Kematian. Khalil meninggal dunia. Di hospital, Khalil yang cedera parah membuat Jefferson berjanji untuk membuat Tobias menderita dan memberikannya semua maklumat untuk membawa Tobias turun, termasuk tempat persembunyiannya.

Mengapa Supergirl Dibatalkan?

Walaupun CW masih belum memberikan alasan mengapa ia dibatalkan Supergirl, ia berkemungkinan berkaitan dengan penilaian. Bagaimanapun, penerbitan itu melaporkan keputusan untuk menamatkan rancangan itu dengan pertunjukan terakhir yang lebih lama dibuat bersama oleh studio, The CW dan pelakon Benoist.

Adakah Batwoman Dibatalkan?

Nasib baik, persembahan itu tidak dibatalkan. Batwoman telah diperbaharui dengan majoriti barisan The CW pada Februari beberapa minggu selepas musim keduanya ditayangkan pada 17 Januari. Berita itu membawa kelegaan kepada peminat yang tidak pasti tentang masa depan rancangan itu dengan kelawar baharu di terajui.