Bagaimana untuk membatalkan kurologi?

Anda boleh membatalkan akaun anda sendiri pada bila-bila masa. Untuk memulakan proses pembatalan, klik 'Saya mahu membatalkan' di bahagian bawah halaman pembayaran anda. (Anda boleh mengakses halaman pembayaran anda melalui menu lungsur apabila log masuk ke akaun Curology anda). Ini akan membawa anda ke dalam aliran pembatalan kami.

Bilakah saya boleh membatalkan Curology?

Kurologi menasihati anda untuk berikan sekurang-kurangnya 90 hari menjadi keahlian Curology anda sebelum mempertimbangkan untuk membatalkan perkhidmatan anda. Ia boleh mengambil masa sehingga dua hingga tiga bulan untuk kulit anda bertindak balas terhadap sebarang ubat.

Adakah Curology mengenakan bayaran kepada anda selepas percubaan percuma?

Percubaan adalah percuma—hanya bayar kos penghantaran dan pengendalian ($4.95 + cukai jika berkenaan). Selepas percubaan anda, anda akan beralih kepada produk bersaiz penuh kami.

Bolehkah saya mendapatkan bayaran balik untuk Curology?

Kamu mesti hubungi [email protected] untuk membatalkan langganan anda dan meminta bayaran balik pada bila-bila masa pada atau sebelum hari ke-90 selepas penyiapan pelan rawatan anda, termasuk hari perundingan selesai. Pesakit yang memulangkan yang mendaftar untuk perkhidmatan kami sekali lagi tidak layak untuk bayaran balik.

Berapakah harga Curology setiap bulan?

Formula tersuai kecil dihantar dan dibilkan setiap bulan serta kos $19.95 sebulan (tambah $4.95 untuk penghantaran). Formula tersuai yang besar dihantar dan dibilkan setiap dua bulan pada harga $39.90 setiap penghantaran (dengan penghantaran percuma). Menambah set pembersih dan pelembap pada kotak langganan anda berharga $20 lebih setiap penghantaran.

Bagaimana Membatalkan Kurologi pada 2020! ✅

Adakah Curology memburukkan kulit?

Proses yang tidak menyenangkan ini dipanggil pembersihan. Jika anda perasan kulit anda lebih banyak pecah dalam beberapa minggu pertama menggunakan Curology, jangan risau: bukan perkara biasa untuk melihat peningkatan jerawat apabila memulakan sebarang ubat jerawat baru.

Apa yang berlaku jika anda berhenti menggunakan Curology?

Malangnya, ramai ahli mendapati bahawa jika mereka berhenti menggunakan Curology setelah kulit mereka bersih, jerawat lama mereka akan mula menyelinap masuk semula. Jangan biarkan! Menjaga kesihatan kulit adalah seperti pergi ke gim. Anda perlu mengekalkan tabiat itu untuk mengekalkan perubahan positif dalam badan anda.

Bagaimanakah cara saya memanggil Curology?

Hubungi Kami

  1. E-mel kami di [email protected].
  2. SMS kami di (415) 200-2060.

Adakah Curology bernilai wang?

Misi Curology adalah untuk memudahkan penjagaan kulit dan menjadikan produk gred preskripsi mampu milik dan boleh diakses. Menurut ulasan pengguna, Curology melakukan kerja yang baik pada itu. Walaupun dermatologi dalam talian mungkin bukan untuk semua orang, Curology ialah a pilihan yang berbaloi untuk mereka yang mempunyai kebimbangan berkaitan jerawat dan penuaan.

Berapakah harga Curology selepas bulan pertama?

Bergantung pada perkara yang anda mahukan, Curology boleh menelan kos dari mana-mana sahaja $24.90 hingga $59.90, dan ia tidak menerima insurans. Apabila anda bermula, anda mendapat percubaan percuma selama sebulan untuk formula tersuai anda atau formula titik gelap (anda hanya perlu menampung yuran penghantaran dan pengendalian $4.95).

Adakah Curology mudah dibatalkan?

ia adalah tanpa kerumitan. Anda boleh membatalkan akaun anda sendiri pada bila-bila masa. Untuk memulakan proses pembatalan, klik 'Saya mahu membatalkan' di bahagian bawah halaman pembayaran anda. (Anda boleh mengakses halaman pembayaran anda melalui menu lungsur apabila log masuk ke akaun Curology anda).

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Curology percuma?

Ikuti langkah ini untuk mendaftar untuk percubaan percuma Curology:

  1. Pergi ke laman web Curology dan klik pada START TRIAL.
  2. Berikan poskod anda untuk melihat sama ada ia dihantar ke wilayah anda.
  3. Berikan maklumat peribadi anda.
  4. Jawab soalan mereka tentang matlamat kulit anda dan kesihatan anda.
  5. Dapatkan formula tersuai anda dan ketik SEMAK PERCUBAAN ANDA.

Berapakah kos Curology selepas percubaan percuma selama 30 hari?

Terdapat penambahan pilihan sebenar selepas percubaan 30 hari yang berharga $4.95 untuk penghantaran. Sebotol kecil krim tersuai (14 ml): $19.95 + penghantaran $4.95, dibilkan setiap 30 hari.

Bolehkah saya membatalkan Amazon Prime saya pada bila-bila masa?

Anda boleh membatalkan Amazon Prime pada bila-bila masa, sama ada anda mempunyai langganan berbayar atau percubaan percuma. Anda boleh menerima bayaran balik separa atau penuh untuk Amazon Prime berdasarkan masa dan penggunaan faedah. Untuk bertanya tentang bayaran balik untuk Amazon Prime, anda harus menghubungi perkhidmatan pelanggan Amazon.

Bagaimanakah cara saya menjejaki pesanan Curology saya?

Mula-mula, pergi ke halaman penghantaran dalam akaun anda dan semak penjejak penghantaran pada bahagian atas skrin. Ini akan memberitahu anda di mana penghantaran terbaharu anda dalam proses penghantaran. (Tidak pasti apa yang ia beritahu anda? E-mel pasukan Kejayaan Curology kami!)

Bolehkah anda memadamkan foto daripada Curology?

Seperti mana-mana rekod perubatan, kami tidak boleh mengubah sejarah perubatan anda dengan mengalih keluar foto. Yakinlah bahawa sebagai amalan perubatan, kami mengambil berat tentang privasi dan keselamatan pesakit.

Berapa lama botol Curology tahan?

Selepas tempoh percubaan, ahli yang mendaftar untuk pelan langganan botol tersuai besar kami akan menerima botol dua bulan yang lebih besar setiap 60 hari; ahli pada pelan langganan botol tersuai kecil kami akan menerima botol yang lebih kecil, sebulan setiap 30 hari.

Adakah Curology membantu parut jerawat?

Jika anda sedang mengalami masalah jerawat, Kurologi boleh membantu mencegah parut pada masa hadapan dengan mencegah dan merawat kecacatan aktif. Untuk kemerahan dan hiperpigmentasi, cela akibat lesi jerawat lama boleh mengambil masa berbulan-bulan untuk sembuh (kira-kira 6 bulan secara purata selepas lesi pertama kali muncul).

Adakah anda meletakkan Curology di seluruh muka anda?

Tertanya-tanya bagaimana untuk menggunakan formula Curology anda? Sapukan lapisan nipis ubat anda ke muka anda (dan leher, jika berkenaan) dengan hujung jari anda, dan gosok perlahan-lahan. Gunakan hanya cukup untuk meliputi kawasan yang anda perlukan. Menggunakan lebih daripada yang disyorkan boleh menyebabkan kerengsaan dan melambatkan kemajuan anda!

Mengapa pautan Curology saya tidak berfungsi?

Jika anda menghadapi masalah log masuk (sebagai contoh anda digesa untuk memulakan akaun baharu) anda mungkin cuba log masuk dengan alamat e-mel yang salah. Jika anda tidak pasti alamat e-mel yang betul atau anda tidak menerima pengesahan atau e-mel pautan ajaib, sila hubungi pasukan Curology Success kami.

Bagaimanakah cara saya menjeda langganan Curology saya?

Untuk menolak penghantaran, hanya pergi ke halaman penghantaran anda, dan dari sana, anda boleh memilih untuk menguruskan penghantaran berjadual anda yang seterusnya. Sesetengah pesakit juga mungkin mempunyai pilihan untuk "menunda" penghantaran mereka daripada e-mel pra-penghantaran mereka. E-mel ini dihantar 2 hari sebelum kotak anda yang seterusnya dihantar.

Di manakah berasaskan Kurologi?

Curology beribu pejabat di kejiranan Embarcadero di San Francisco dan mempunyai pejabat kedua di San Diego.

Adakah normal untuk Curology terbakar?

Ini adalah biasa! Jika anda mengalami kegatalan yang lebih ketara, sila maklumkan pembekal anda dengan segera. Apabila kulit anda menyesuaikan diri dengan ubat anda, kerengsaan akan beransur-ansur hilang.

Mengapa Curology menjadikan kulit saya lebih teruk?

Jadi, jika anda mendapati kulit anda semakin pecah dalam beberapa minggu pertama anda menggunakan Curology, jangan risau: ia tidak jarang melihat peningkatan jerawat apabila memulakan sebarang ubat jerawat baru. ... Kadang-kadang, itu bermakna jerawat yang bersembunyi di sana dibawa ke permukaan kulit sebelum ia dibersihkan.

Adakah saya membasuh formula Curology saya?

Bilas produk dengan air suam dan keringkan kulit anda dengan kain bersih. Jangan tambahkan pengelupasan pada rutin pelembapan anda sehingga kulit anda telah menyesuaikan diri dengan krim formula waktu malam. ... Pembersih Curology sangat bagus kerana ia berfungsi dengan semua jenis kulit.