Siapa kawan baik naruto?

Berbaring bersama, kedua-duanya terlalu cedera untuk bergerak, Naruto menjelaskan bahawa walaupun selepas semua yang mereka hadapi antara satu sama lain, dia masih menganggap Sasuke, kawan baiknya.

Siapa kawan rapat Naruto?

10 Rakan Karib Naruto, Berperingkat

  1. 1 Naruto Mempertaruhkan Segalanya Untuk Membawa Sasuke Pulang.
  2. 2 Hinata Berkahwin & Beranak Dengan Naruto. ...
  3. 3 Jiraiya Mengajar Naruto Semua Yang Dia Tahu Tentang Jurus. ...
  4. 4 Kakashi Mengajar Naruto Nilai Sebenar Rakan Sekerja. ...
  5. 5 Shikamaru Adalah Pelajar Pertama Yang Menawarkan Persahabatan Naruto. ...

Siapa sebenarnya kawan baik Naruto?

Sebenarnya, Shikamaru adalah kawan baik Naruto, dari masa lalu hingga era Boruto.

Siapa kawan baik perempuan Naruto?

Naruto Uzumaki ialah protagonis dan minat cinta Hinata Hyuga dalam siri Naruto.

Siapa kawan baik Madara?

Dia adalah bekas pelajar hokage keempat, Minato. Dia bertanggungjawab ke atas Serangan Ekor Sembilan di Konoha serta pembunuhan beramai-ramai puak Uchiha, merosakkan kehidupan Naruto dan Sasuke. Kawan baiknya ialah Kakashi Hatake dan minat cintanya ialah Rin Nohara.

Mengapa Shikamaru adalah sahabat SEBENAR Naruto

Siapa ciuman pertama Naruto?

Ciuman sebenar pertamanya adalah dengan Hinata dan setakat ini itulah ciuman pertamanya juga.

Siapa BFF Kakashi?

Kawan baiknya ialah Shikamaru Nara. Dia, seperti Shikamaru, adalah ahli Pasukan 10.

Siapa crush Boruto?

Dalam Bab 19 manga Boruto, Sumire mengaku bahawa dia mempunyai perasaan romantik terhadap Boruto. Boruto dengan penuh kasih sayang memanggil Sumire sebagai 'Inchou', yang bermaksud Wakil Kelas dan telah memanggilnya dengan namanya sekali sahaja.

Adakah Sasuke Naruto abang?

Pada ketika ini, Naruto berkata bahawa walaupun merekaadik-beradik dengan darah, dia mempunyai kepercayaan yang cukup pada Sasuke bahawa mereka akan dapat mengubah dunia bersama-sama. Pada ketika inilah Sasuke akhirnya mengakui dia menganggap Naruto sebagai kawan baiknya, dan juga satu-satunya kawan yang dia ada.

Adakah iruka benci Naruto?

Niat untuk melindungi Naruto tanpa mengira dia belajar kebenaran, Iruka menegaskan bahawa dia tidak pernah membenci Naruto dan melihat dia hanya seorang ninja kampung mereka.

Siapa ciuman pertama Kakashi?

Kakashi mengajar Hanare untuk mendongak ke awan untuk bimbingan setiap kali dia berasa sedih dan sunyi, kenangan ini dia simpan. Kakashi dan Hanare secara tidak sengaja bercium.

Adakah kawan baik Guy Kakashi?

1 Lelaki Mungkin Adakah Yang Tetap Dalam Kehidupan Kakashi

Tetapi Might Guy tidak pernah berputus asa dengan Kakashi. Menyatakan dia sebagai saingannya sejak kecil, binatang biru Konoha sentiasa berada di belakang Kakashi. ... Menjelang akhir Naruto, Kakashi mengakui Guy sebagai saingan dan sahabat sejatinya.

Siapakah pelajar yang paling tidak digemari oleh Kakashi?

Saya fikir sebabnya Sakura selalu berasa seperti dia pelajar yang paling tidak digemari oleh kakashi kerana dia mengingatkannya tentang rin. dalam cara dia mengambil berat tentang anak lelakinya, dan epseciely dalam cara dia sentiasa melompat ke dalam bahaya untuk mereka. dia takut dia akan mati seperti rin, jadi dia tidak mahu terikat.

Adakah Naruto Mencium Hinata?

Di penghujung kredit, semua orang menghadiri perkahwinan Naruto dan Hinata. Kedua-duanya bercium antara satu sama lain di penghujung kredit penamat. Gambar perkahwinan dan keluarga Naruto dan Hinata. Pada penghujung filem, Hinata yang lebih tua ditunjukkan mengait selendang merah dan Naruto yang lebih tua dilihat berlatih di luar.

Siapa yang Hinata cium?

Dalam manga, bab 4, Hinata menelefon Kageyama dan dirinya "rakan sepasukan terhebat". Dalam iklan deodarant Shiseido Sea Breeze, botol deodoran masing-masing yang mewakili Kageyama (botol biru) dan Hinata (botol oren) kelihatan bercium dan bertukar tudung.

Siapa crush pertama Sasuke?

Sugiyama membayangkan bahawa Sasuke sedar dia suka Sakura secara romantik dan mereka mempunyai ikatan yang lebih mendalam sehingga tidak dapat dipecahkan selepas pertempuran terakhirnya menentang Naruto dalam bab 699. Kishimoto menyatakan bahawa Sasuke sangat tulen apabila bercakap tentang seorang gadis, walaupun dia masih berasa malu dengannya.

Siapa watak Naruto yang paling lemah?

kenapa Iruka Umino adalah watak Naruto yang paling lemah.

Siapakah Uchiha yang paling kuat?

1 PALING KUAT: Sasuke Uchiha

Tidak dinafikan, Uchiha terkuat sepanjang zaman, Sasuke memperoleh Mangekyo Sharingan selepas kematian Itachi Uchiha. Matanya memberikannya kuasa Amaterasu dan Kawalan Api. Seiring dengan itu, Sasuke juga mendapat kebolehan untuk menggunakan Susanoo Badan Penuh, menjadikannya sangat berkuasa.