Apakah cronus zen?

Cronus Zen ialah peranti terobosan yang diasaskan pada warisan kaya peranti CronusMAX yang memenangi anugerah, yang diiktiraf secara universal sebagai penyesuai pengawal muktamad. ... Ia juga menukar pengawal anda menjadi mesin perang yang dimuatkan sepenuhnya tanpa memasang sebarang cip atau wayar dan TIDAK membatalkan waranti anda.

Apa yang boleh dilakukan oleh Cronus Zen?

Cronus Zen ialah peranti kecil yang disambungkan pemain ke pengawal atau PC mereka. Ia boleh digunakan dengan hampir mana-mana konsol atau pengawal, dan membolehkan pemain mengubah suai peralatan permainan mereka untuk memberi mereka kelebihan yang wujud (dan tidak adil) dalam permainan. ... Cronus The Zen membolehkan pemain menipu dalam Warzone.

Adakah Cronus Zen sebenarnya berfungsi?

Cronus Zen ialah perisian yang (terutamanya) meningkatkan jumlah bantuan matlamat anda berasa di Warzone. Secara berkesan, ini membolehkan anda menentukan dengan tepat dengan usaha yang minimum. Perisian ini nampaknya paling popular kerana ia secara teknikalnya bukan "aimbot" kerana ia tidak 100% tepat.

Adakah Cronus Zen akan mengharamkan anda?

BOLEHKAH SAYA DIHARAMKAN DARI XBOX LIVE ATAU PSN? Menggunakan mod dengan mana-mana perkhidmatan dalam talian sentiasa berisiko dan tiada jaminan. Walau bagaimanapun, Cronus Zen menggunakan teknologi siluman yang 100% tidak dapat dikesan sepenuhnya dalam talian sejak 2013 disebabkan oleh cara kami menggunakan pengawal asal untuk ID keselamatannya.

Apakah yang dilakukan oleh CronusMAX?

CronusMAX PLUS adalah milik dunia penyesuai permainan keserasian silang terlaris. Ia membolehkan anda menggunakan pengawal permainan kegemaran anda pada PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation TV atau Windows PC. ... Hanya pasangkan CronusMAX PLUS, segerakkan pengawal anda dan anda sudah bersedia untuk pergi.

PECAHAN PERMAINAN Cronus Zen Warzone (ANTI-RECOIL + BANTUAN TUJUAN MELEKIT)

Adakah CronusMAX mempunyai aimbot?

Buat masa ini, untuk menggunakan bantuan matlamat, kunci matlamat automatik, aimbots, dll. anda perlu membeli peranti baharu dipanggil pengawal Cronus Zen daripada Cronus Max. Peranti ini di bawah USD $100 dan membantu anda menipu pada mana-mana permainan yang anda mainkan dengan PS4, Xbox One, Nintendo Switch atau PC.

Adakah pakar menggunakan Cronus Zen?

Cronus Zen menyokong paling popular jenama pengawal – kedua-dua berwayar & wayarles inc. Elite S2, Astro C40, Scuf Vantage 2, Nacon Revo Pro 3, Kejohanan Razer Raiju dan banyak lagi. Cronus Zen serasi dengan PS5, Xbox Series X|S, Xbox One, PS4, Nintendo Switch, Xbox 360, PS3 & Windows PC.

Adakah anda memerlukan PC untuk Cronus Zen?

Cronus Zen menyokong permainan pada PC Windows. ... Sesetengah permainan mungkin hanya menawarkan sokongan terhad, semak Komuniti Cronus untuk mendapatkan butiran lanjut. Semua kaedah kesambungan pengawal disokong dengan Zen, termasuk berwayar (berwayar keras atau kabel USB) dan wayarles (Penyesuai Wayarles atau Bluetooth).

Adakah Cronus Zen berfungsi pada PS5?

Cronus Zen menyokong semua versi konsol PlayStation 5 (memerlukan pengawal ps4 pihak ke-3). Sambungkan pengawal Xbox, PlayStation, Switch dan Wii kegemaran anda - inc. Sokongan tetikus & Papan Kekunci!

Bolehkah anda membeli Cronus Zen di Amazon?

Amazon.com: Emulator Pengawal Cronus Zen untuk Xbox, Playstation, Nintendo dan PC (CM00053) : Elektronik.

Apakah tuhan Cronus?

KRONOS (Cronus) ialah Raja Titan dan tuhan masa, khususnya masa apabila dilihat sebagai kuasa yang merosakkan, memusnahkan segala-galanya. Dia memerintah kosmos semasa Zaman Keemasan selepas mengebiri dan menggulingkan bapanya Ouranos (Uranus, Sky).

Bagaimana saya boleh mendapatkan Cronus?

Pelan tindakan utama Cronus boleh diperolehi daripada mengalahkan Kapten Vor di Tolstoj, Mercury. Semua data kadar penurunan diperoleh daripada jadual jatuh rasmi DE. Jangkaan merujuk kepada jumlah percubaan yang boleh dijangka diperlukan oleh pemain untuk menerima sekurang-kurangnya satu daripada setiap penurunan yang dikaitkan dengan nilai masing-masing.

Adakah Cronus Zen tanpa wayar?

Memandangkan tiada Pengesahan atau sokongan audio set kepala melalui Bluetooth, Cronus Zen mempunyai ciri pintasan yang membolehkan anda melakukannya gunakan pengawal anda secara wayarles dengan menyambungkan Pengawal Pengesahan Pass-Thru ke port USB A1. Anda juga boleh menyambungkan set kepala kepada pengawal ini.

Adakah CronusMAX menipu?

Apa sebenarnya CronusMAX (atau lebih tepatnya, adalah), ialah penyesuai permainan keserasian silang. Ia menjadikan pengawal anda serasi dengan setiap konsol. Menggunakan penyesuai Cronus untuk peribadi penggunaan tidak menyalahi undang-undang, tetapi menggunakan mod Cronus dalam liga pro atau perlawanan kompetitif akan menyebabkan anda diharamkan.

Apakah permainan yang boleh anda gunakan Cronus Zen?

Cronus Zen memberikan kelajuan tertinggi dan ketepatan sasaran yang mungkin untuk penembak konsol dengan pengoptimuman Tetikus & Papan Kekunci ketepatan untuk permainan FPS terbesar, seperti Fortnite, Apex Legends, Call of Duty, Battlefield dan banyak lagi!

Apakah pengawal PS5?

The Pengawal wayarles DualSense untuk PS5 menawarkan maklum balas haptik yang mengasyikkan2, pencetus penyesuaian dinamik2 dan mikrofon terbina dalam, semuanya disepadukan ke dalam reka bentuk ikonik.

Mengapa pengawal saya terus memutuskan sambungan daripada Cronus Zen?

Jika pengawal Xbox One anda kerap memutuskan sambungan daripada penyesuai Wayarles Xbox One, atau tidak dapat disambungkan sama sekali, kemungkinan besar penyesuai itu sama ada tidak cukup kuat, tidak serasi dengan Zen, atau rosak. ... Jika anda membeli penyesuai dari kedai kami, kami dengan senang hati akan menggantikannya dengan model yang serba baharu.

Adakah anda memerlukan Windows 10 untuk Cronus Zen?

Anda mesti menggunakan Bootcamp dan memasang Windows 10 secara tempatan. Panduan ini kelihatan seperti banyak langkah tetapi semuanya adalah gesaan pada skrin dan sangat mudah dilakukan, ia tidak sepatutnya mengambil masa lebih daripada 30 minit dan agak mudah untuk dinyahpasang kemudian.

Apakah Cronus anti recoil?

Mod Anti-Recoil yang baharu dan dipertingkatkan ini adalah yang paling intuitif lagi. Ia secara automatik mengimbangi mundur menegak semasa menembak senjata dengan menggerakkan kayu kawalan ke arah bertentangan dengan pistol anda bergerak semasa menembak. Parameter boleh laras membolehkan anda menyesuaikan kuasa pampasan mundur.

Mengapa pro menggunakan Cronus?

Jika tidak sedar, peranti Cronus Max sering digunakan oleh penipu di konsol, membenarkan mereka menggunakan tembakan pantas, godam berundur dan sebagainya, tetapi digunakan oleh MLG untuk mengelakkan gangguan Bluetooth pada acara – yang boleh mengakibatkan isu pengawal, malah memutuskan sambungan pengawal pada pertengahan permainan.