Adakah callie mati dalam musim 7?

Callie terselamat, buat masa ini, dan dihantar ke ICU sementara doktor bimbang tentang kelahiran pra-matang dan komplikasi lain yang mungkin timbul. Mark mendapat tempat di tangga dan menangis "Dia kawan baik saya." Oh, McSteamy.

Siapa yang mati dalam anatomi GREY Musim 7?

Nah akhir terdiri daripada Duquette mati, Meredith (Ellen Pompeo) dan Derek (Patrick Dempsey) melakukan hubungan seks, Dr. Burke (Isaiah Washington) mengalami gegaran di tangannya dan mungkin tidak akan dapat beroperasi lagi dan Doc (anjing Meredith dan Derek) telah diletakkan.

Adakah Cali mati dalam Musim 7 anatomi GREY?

Dalam kata lain, dia tidak mati. Seperti yang peminat tahu, itulah sebab biasa kami mengucapkan selamat tinggal kepada watak Shonda Rhimes. Mereka mati dalam beberapa cara yang menghancurkan dan tidak jelas yang membuatkan kita menangis. Tetapi, hanya kerana dia tidak mati tidak bermakna pemergiannya menjadi kurang dramatik, malah, kami menangis dalam salah satu episod terakhirnya.

Adakah Callie pergi dalam Musim 7?

Alex Karev, bujang lagi, akhirnya berjaya dengan pemikiran untuk menjadi pakar bedah kanak-kanak. Arizona pergi ke Afrika untuk menjadi doktor di sana, meninggalkan Callie, tetapi selepas beberapa bulan dia sangat merindui Callie dan kembali.

Adakah Meredith mendapat Alzheimer?

Pengguna mendakwa cerita itu akan diakhiri dengan momen bulatan penuh untuk Meredith. Kemudian dalam hidup, kononnya dia menjadi mangsa penyakit Alzheimer dan berakhir di kemudahan hidup dibantu, sama seperti ibunya: Ellis Grey (Kate Burton).

Callie Russell Sekarang: Di Mana Naib Juara Musim 7 Alone

Adakah Arizona Robbins kehilangan kakinya dalam kehidupan sebenar?

'Anatomi Kelabu': watak Jessica Capshaw, Arizona Robbins, mempunyai kaki palsu yang kebanyakannya asli. Selepas nahas pesawat pada musim 8, Arizona mengalami jangkitan yang mengancam nyawa di kakinya. ... Ia dibina daripada pelakon paha atas Capshaw, dan juruteknik menggunakan komponen prostetik sebenar untuk membuatnya.

Adakah Cristina Yang mempunyai bayi?

Nampaknya Cristina tidak hamil dan bayi itu hanyalah rekaan khayalannya. ... Walaupun Jo dan Stephanie yang menemui bayi itu, Cristina mengambil alih daripada mereka dan menamakan bayi itu Oscar. Apabila Cristina mula-mula hamil selepas hubungan seksual dengan Burke, dia kelihatan tidak terlalu terikat dengan kehamilannya.

Bagaimanakah Arizona Robbins mati?

Pada penghujung musim 8, Robbins adalah cedera teruk dalam nahas kapal terbang, mengakibatkan kaki kirinya dipotong. Selepas kemalangan pesawat, di mana Sloan dan Lexie Gray terbunuh, hospital itu disaman dan akhirnya didapati bertanggungjawab atas kecuaian.

Adakah April Kepner mati dalam anatomi GREY?

Walaupun dia masih hidup, kemalangan itu menyebabkan dia koma. Imannya dikuatkan sebahagiannya dengan tersedar daripada koma untuk mendapati Jackson (Jesse Williams) berdoa untuknya, tetapi ini memberi inspirasi kepadanya untuk membuat beberapa perubahan dalam hidupnya.

Mengapa Arizona Robbins pergi pada Musim 7?

Arizona Robbins (Jessica Capshaw) berlepas ke Afrika selepas mendapat geran meninggalkan Callie Torres (Sara Ramirez) putus asa. Dia tidur dengan Mark Sloan (Eric Dane) dan hamil secara kebetulan. Arizona kembali, mengaku cintanya kepada Callie.

Apa yang berlaku kepada Cristina Yang?

Cristina Yang dari Sandra Oh telah melihat hospital itu melalui 10 musim — dan nama yang tidak terkira banyaknya berubah — sebelum dia pergi "orangnya" untuk pekerjaan kardiotoraks teratas di Switzerland. Kesempurnaan kosmik pekerjaan ini ialah dia mewarisinya daripada bekas mentor dan bekas tunangnya, Dr Preston Burke (Isaiah Washington).

Mengapa Karev memberitahu tentang Meredith?

Cristina berakhir di dalam almari bekalan dengan Alex. dia memberitahunya Meredith adalah satu-satunya yang mengambil berat tentangnya, dan kini dia telah memusnahkan kerjayanya. ... Alex menemui Owen dan berkata dia mabuk apabila dia mengatakan perkara itu tentang Meredith. Dia hanya mengatakannya kerana dia tidak mahu dia menjadi Ketua Residen, bukan kerana dia mahu dia dipecat.

Callie Torres pernah tidur dengan siapa?

Apabila Ia Didedahkan Bahawa Dia Tidur Dengan Alex

Di hospital yang mempunyai banyak rahsia dan sentiasa terbongkar, satu tergelincir: Dalam episod Musim 6 "The Time Warp," kilas balik menunjukkan bahawa beberapa tahun sebelumnya, Alex Karev (Justin Chambers) dan Callie tidur bersama.

Adakah Izzie dan Alex mempunyai bayi?

Pada musim 16, Alex menerangkan dalam satu siri surat panjang kepada Meredith, Jo, dan Bailey (dibacakan melalui alih suara oleh Justin Chambers, yang sebenarnya tidak muncul dalam episod itu), bahawa dia baru-baru ini berhubung semula dengan Izzie dan mengetahui bahawa dia, selepas meninggalkan Seattle, secara rahsia telah melahirkan kembar mereka, Alexis dan Eli.

Adakah Dr Alex Karev meninggal dunia?

Alex ditembak di hospital oleh suami pesakit yang meninggal dunia, tetapi terselamat dengan bantuan Lexie dan Mark. Semasa menjalani rawatan, dia meminta Izzie dan memberitahunya untuk tidak pergi lagi.

Mengapa Arizona Robbins mendapat hak penjagaan?

Peguam Callie benar-benar cuba membakar Arizona di pancang ketika dia memberi keterangan untuk jagaan. ... Nampaknya, hakim menyukai kelakuan seperti Raja Solomon ini — kerana seorang ibu yang menyayangi anaknya tidak akan meminta dia dipotong dua — dan memberikan hak penjagaan tunggal kepada Arizona.

Dengan siapa Arizona berakhir?

Untuk menggembirakan peminat, dia akhirnya berkahwin dengan ahli lembaga pengarah Callie Torres (Sara Ramírez) pada musim ketujuh dan seterusnya mempunyai anak perempuan Sofia bersama.

Dengan siapakah Cristina Yang berakhir?

Selepas perpisahan yang singkat, Yang memecahkan kesunyian dan Burke meminang perkahwinan, yang diterima oleh Yang selepas lapan hari teragak-agak.

Mengapa Cristina meninggalkan GREY?

Sandra Oh memainkan watak Cristina Yang, seorang pakar bedah kardiotoraks yang bercita-cita tinggi, selama 10 musim. ... Apabila Oh memutuskan sudah tiba masanya untuk meninggalkan rancangan itu selepas 10 musim, wataknya berpindah ke Switzerland untuk jawatan peringkat tinggi. Mengenai pergi, Oh memberitahu The Hollywood Reporter, "Saya terpisah kerana saya melihat semua orang berada dalam satu bilik.

Mengapa Cristina Yang tidak mahu bayi?

Cristina jelas tentang tidak mahukan bayi. ... Apabila dia bersama Owen, Cristina hamil semula dan akhirnya menjadualkan pengguguran sekali lagi. Ini memberi tekanan besar kepada perkahwinan mereka kerana Owen kemudiannya menipunya. Dia mungkin bersikap dingin tetapi kedua-dua peristiwa ini sangat mempengaruhinya.

Mengapa Callie dan Arizona bercerai?

Pada musim 9, Arizona menipu Callie, dan pasangan itu berpisah. Walaupun mereka cuba untuk kembali bersama, latihan terapi yang mereka anggap berpisah untuk selamanya dalam musim 11. ... Pada penghujung 30 hari, Callie memutuskan untuk menamatkan perkahwinan.

Adakah Anatomi GREY menggunakan pesakit sebenar?

Kebanyakan pembedahan sebenar dilakukan oleh ketua penduduk dan menghadiri pakar bedah, "kata Holtz. "Penduduk tahun pertama dan kedua menghabiskan lebih banyak masa di atas lantai, belajar cara menjaga pesakit dan memerhati." Anatomi Kelabu: Bekerja di hospital adalah persekitaran yang sangat penting.

Adakah Alex membayar bil perubatan Izzie?

7 Alex Tidak Pernah Membayar Hutang Izzie

Akhirnya, ini mengakibatkan dia keluar dari rancangan itu dalam musim lima. ... Terutamanya bahawa Alex didakwa ditinggalkan dengan segunung hutangnya untuk dibayar.