Mengapa eric delko meninggalkan csi miami?

Musim Lapan. Eric meninggalkan pasukan CSI atas sebab peribadi (episod 805, "Benih Buruk"). ... Di tengah-tengah episod, Calleigh memberitahunya bahawa peguam daerah sedang mencari pakar forensik dan Delko memberitahunya bahawa dia akan memikirkan sama ada dia mahu mendapatkan semula pekerjaannya atau tidak.

Adakah Eric Delko kembali ke CSI Miami?

Eric Delko akan kembali sepenuh masa 4 sepanjang musim 9!!!"Pelakon itu muncul dalam rancangan itu sejak permulaannya pada 2002, tetapi hanya muncul dalam beberapa episod selepas wataknya, Delko, meninggalkan pasukan CSI awal musim ini.

Apa yang berlaku kepada Calleigh dan Eric di CSI Miami?

Dan bagi penonton yang tertanya-tanya bilakah tepatnya Calleigh dan Eric berpisah — yang nampaknya berlaku pada musim luruh tahun 2010 — Procter berkata ia berlaku, “apabila Emily Procter hamil, dan dia tidak boleh keluar di lapangan, apabila saya tidak bekerja selama setahun.

Adakah Eric dan Calleigh berpisah?

bahawa mereka mungkin tidak. Dan bagi penonton yang tertanya-tanya bilakah tepatnya Calleigh dan Eric berpisah — yang nampaknya berlaku pada musim luruh tahun 2010 — Procter berkata ia berlaku, “apabila Emily Procter hamil, dan dia tidak boleh keluar di lapangan, apabila saya tidak bekerja selama setahun.

Siapa yang menggantikan kelajuan pada CSI: Miami?

Selepas Tim Speedle (Rory Cochrane) meninggal dunia dalam tayangan perdana musim ketiga CSI: Miami, CSI baharu yang dimainkan oleh Jonathan Togo akan menandatangani kes kerja dengan Horatio Caine dan syarikat.

CSI Miami - Kematian Tim Speedle

Adakah Horatio Caine berkahwin dengan Marisol?

Pada musim 4, Horatio memulakan hubungan romantis dengan Marisol Delko (kakak Eric). Horatio dan Marisol berkahwin dan dia dibunuh pada penghujung musim 4.

Siapakah tahi lalat dalam CSI: Miami?

Daripada semua kad liar dalam "CSI: Miami," Eva LaRue mungkin bermain paling liar. Wataknya, Natalia Boa Vista, tidak dapat diramalkan sejak menyertai drama jenayah CBS pada Isnin. Tahun lepas, dia didedahkan sebagai "tahi lalat" yang membiarkan maklumat istimewa keluar dari makmal forensik.

Adakah Horatio dan Yelina berkumpul?

Horatio terus jatuh cinta dengan Yelina walaupun menyedari cinta sejatinya mungkin sentiasa abangnya, Raymond. Perasaannya terhadapnya berterusan walaupun semasa hubungannya dengan Stetler. Bagi Yelina, dia mencintai Horatio tetapi tidak mencintainya.

Siapa yang menembak Marisol?

Dia menjadi saksi semasa rompakan di spa (episode 419, "Driven"). Dia ditembak oleh Memmo Fierro, seorang penembak tepat Mala Noche, semasa "Mengamuk" dan kemudiannya meninggal dunia akibat kecederaannya, menyebabkan Horatio dan Delko kedua-duanya berduka, hancur, dan bersemangat untuk membalas dendam atas kematian Marisol.

Siapakah Kyle kepada Horatio Caine?

Kyle Harmon ialah watak fiksyen dalam drama jenayah CBS CSI: Miami, yang dilakonkan oleh Evan Ellingson dan telah muncul dalam 19 episod. Kyle ialah anak kepada protagonis rancangan itu, Leftenan Horatio Caine. Dia telah diduduki sebagai pelajar dan pembantu rumah mayat bandar, dan kini seorang askar di Tentera Amerika Syarikat.

Adakah Horatio Caine mati?

Pada penghujung musim ke-6, Horatio ditembak. Nampak seolah-olah dia sudah mati, tetapi dalam video di sebalik tabir, dikatakan kematian Horatio dipalsukan supaya dia boleh mengejar Ron.

Siapakah kelajuan dalam CSI: Miami?

Timothy "Tim" Speedle, yang dikenali dengan nama samarannya Speed, ialah watak fiksyen dalam drama jenayah CBS CSI: Miami. Dia digambarkan oleh Rory Cochrane sehingga kematian watak dalam episod pembukaan musim ketiga "Anak Hilang".

Mengapa Nick Stokes meninggalkan CSI?

Dalam perlawanan akhir musim ke-12, "Homecoming", Nick mengumumkan kepada rakan sekerjanya bahawa dia akan berhenti kerja di CSI, sebagai dia sudah tidak tahan dengan gejala rasuah yang berleluasa di jabatan itu. ... Dalam "The End Game", Nick meninggalkan Las Vegas apabila dia dinamakan pengarah makmal jenayah PD San ​​Diego.

Betapa realistiknya CSI Miami?

Walaupun persembahan itu menyeronokkan dan mengujakan, bagaimanapun, ia bukanlah satu daripada drama prosedur yang paling tepat pernah dihasilkan. Malah, banyak sumber mendakwa bahawa rancangan itu menaikkan sedikit kehidupan seorang detektif tempat kejadian.

Adakah CSI akan kembali pada tahun 2020?

CBS mengesahkan pada halaman Instagram rasmi rancangan itu bahawa CSI: Vegas akan ditayangkan pada 6 Oktober. Peminat melompat masuk untuk menyatakan keterujaan mereka.

Siapa yang menggantikan Alex di CSI: Miami?

Harga Tara ialah Pemeriksa Perubatan yang menggantikan Alexx Woods dalam musim ketujuh CSI: Miami.

Adakah Horatio mendapat hak penjagaan Kyle?

Julia ialah ibu kandung Kyle yang meninggalkannya bersama ibunya. Kyle tidak berhubung dengannya selama hampir enam belas tahun kerana dia tidak merasakan bahawa dia mampu memberi nafkah kepada anaknya. ... Apabila Julia dan Horatio memfailkan berasingan saman hak penjagaan untuknya, dia akhirnya memilih ibunya.

Siapakah Julia kepada Horatio?

Julia Winston ialah Bekas teman wanita Horatio dan ibu Kyle Harmon yang muncul semula semasa siasatan pembunuhan suaminya sekarang, Bill Winston, dalam musim enam CSI: Miami.

Apa yang berlaku kepada Julia di CSI Miami?

Julia yang terkial-kial masuk ke bilik mayat dengan pistol dan melepaskan tembakan. Dia memegang Ryan, Tara dan Kyle dengan todongan senjata dan menuntut anaknya dikembalikan kepadanya. Horatio datang untuk membicarakannya, tetapi dia menghidupkan pistol pada dirinya sendiri. Dia berjaya merebutnya sebelum dia boleh menembak, dan dia telah ditangkap.

Siapa yang memegang watak Horatio Caine sebagai kakak ipar?

Sofia Milos mempunyai lebih 237 jam televisyen di udara, serta dalam filem. Dia membintangi lawan David Caruso dalam rancangan hit antarabangsa CSI: Miami sebagai, Yelina Salas, kakak ipar dan cinta mustahil Horatio Caine, dari musim 1 hingga musim 8 (2003-2010).

Siapa yang Callie dating di CSI: Miami?

Berapa banyak kerosakan yang dialami oleh CSI:Miami's Calleigh Duquesne (Emily Procter) dalam perlawanan akhir Musim 7 rancangan itu terhadap hubungan Calleigh dengan pasangan kekasih Eric Delko (Adam Rodriguez)? Berita baik: Delko mungkin mengembara Everglades tanpa tujuan, tetapi sekurang-kurangnya dia masih hidup.