Siapa tinju pemegang tayler?

TikToker Tayler Holder juga bersedia untuk bertarung YouTuber AnEsonGib sebagai sebahagian daripada acara itu, tetapi dalam video baharu bertajuk 'A Message To Jake Paul's Son…' Holder mendedahkan bahawa masih terdapat perbezaan besar dalam berat antara mereka.

Siapa yang menang GIB vs Taylor?

AnEsonGib secara rasmi menang lwn Tayler Holder kerana ISKA membatalkan cabutan kontroversi. YouTuber AnEsonGib telah diberikan kemenangan sebulat suara ke atas Tayler Holder selepas organisasi perasmi Battle of the Platforms, ISKA, menyemak markah dan memutuskan untuk membatalkan "cabutan majoriti" yang kontroversi.

Adakah Tayler Holder bersama Charly?

Garis masa hubungan Tayler Holder dan Charly Jordan telah menjadi kecoh. Selepas berpisah dengan Sommer Ray yang fit-fluencer pada Julai 2020, Holder secara rasmi mengumumkan percintaannya dengan Charly Jordan dalam video Soal Jawab yang memalukan pada bulan Oktober tahun yang sama.

Adakah Tayler Holder berkencan dengan Dixie damelio?

Senarai Teman Wanitanya Terbongkar! Pada penghujung Januari 2020, Tayler Holder menyiarkan di Instagram bahawa peminat menganggap pemeterai perjanjian untuk pengesahan hubungan BF-GF dengan Dixie D'Amelio. Tetapi dalam video Alex Warren kemudiannya, mereka menafikan mereka adalah teman lelaki & teman wanita, bukan hanya kawan.

Siapa bekas teman wanita Tayler Holder?

"Semua yang dia katakan semuanya palsu": Bintang TikTok Tayler Holder menjawab dakwaan yang dibuat oleh bekas teman wanita Sommer Ray. Pada 8 Jun, Tayler Holder memecah kesunyian dalam video yang membincangkan drama yang mengelilingi Sommer Ray dan Kaylun Slevin.

PEMEGANG GIB VS TAYLOR | PERJUANGAN PENUH

Adakah GIB sebenarnya menang?

Apabila Holder dan Gib bertembung pada acara tinju Battle of the Platforms, ia telah diisytiharkan seri pada malam itu. Dengan peminat yang marah dengan keputusan itu, ia segera dibatalkan dan Gib diumumkan sebagai pemenang rasmi.

Adakah TikTok atau YouTube menang?

Pencipta kandungan YouTube memenangi pertarungan TikTok vs YouTube. ... Ini adalah kemenangan pertama untuk pasukan YouTube. Berikutan itu, pencipta kandungan YouTube nampaknya menumpukan pada kemenangan apabila Landon McBroom, FaZe Jarvis dan DDG memenangi pertarungan mereka. Ini menyebabkan Ben Azelart, Michael Le, dan Nate Wyatt kehilangan gelaran.

Adakah mereka memberikan gib kemenangan?

AnEsonGib menganugerahkan kemenangan

ISKA memutuskan untuk U-putarkan pendirian keselamatan awal mereka dan akhirnya memilih untuk memberikan Gib kemenangan, dalam apa yang ramai percaya sepatutnya menjadi hasil pada mulanya. ... "Selepas menyemak keputusan pertarungan Holder vs Gib dengan jaringan 49-46, 49-46 & 50-46, Eson Gib menang dengan keputusan sebulat suara.

Siapa yang memenangi pertarungan TikTok vs YouTube?

Penggodam menang melalui TKO 44 saat ke Pusingan 3. Cukup menarik, Deji mendarat lebih banyak pukulan (22) daripada Hacker (20), tetapi terdapat pemenang yang jelas pada akhirnya. TikTok akhirnya mendapat kemenangan pertama malam itu. YouTube masih mendahului keseluruhan, walaupun, 4-1.

Siapa yang memenangi Deji lwn Jake Paul?

Jake mengambil alih YouTuber British Deji Olatunji, manakala Logan bertekuk lutut menentang rakan infulencer KSI. Selepas enam pusingan, pertarungan itu diputuskan seri majoriti. Dua hakim mencatat keputusan seri 57-57, manakala satu lagi berpihak kepada KSI 58-57.

Siapa yang memenangi AnEsonGib lwn?

Tayler Holder memang kelihatan kuat dalam pertarungan, tetapi dia tidak cukup agresif dalam pusingan dua minit yang singkat ini. Menurut siaran, ketiga-tiga hakim itu menjaringkan perlawanan 49-46, 49-46 dan 50-46. Statistik daripada pertarungan kelihatan menunjukkan AnEsonGib menang juga.

Berapakah pendapatan AnEsonGib daripada perjuangan menentang Tayler?

Bayaran perjuangan untuk seluruh pejuang dalam acara ini masih belum didedahkan, tetapi beberapa pejuang yang terlibat telah bercakap tentang wang. AnEsonGib, yang dilaporkan membuat lebih $1 juta dari pertarungannya vs.

Adakah Bryce Hall berkencan dengan Addison?

Untuk masa yang lama, ramai yang menonton ketika dia melalui pasang surut hubungannya dengan Bryce Hall, dan meraikan apabila pasangan itu mendedahkan mereka berpacaran buat kali kedua pada Disember 2020. Instagram: Addison Rae Bryce dan Addison mengesahkan mereka berkencan pada akhir 2020.

Siapa ibu Bryce Hall?

Kehidupan awal. Hall dilahirkan pada 14 Ogos 1999, dan dia dibesarkan olehnya ibu Lisa di Ellicott City, Maryland.

Apakah maksud TKO dalam tinju?

…boleh singgah kalah mati teknikal (TKO) apabila peninju dianggap oleh pengadil (dan kadangkala doktor tepi gelanggang) tidak dapat mempertahankan dirinya dengan betul, apabila peninju dianggap mengalami kecederaan serius, atau apabila peninju atau detiknya memutuskan dia tidak sepatutnya…

Dengan siapa Charly Jordan dating?

Menurut beberapa sumber, Bintang YouTube Logan Paul dan influencer Charly Jordan didakwa berpacaran. Khabar angin mula bertiup kencang tentang bakal pasangan baharu itu selepas peminat melaporkan bahawa Charly pergi ke New York bersama Logan.

Adakah Tayler Holder single 2021?

Dalam video di saluran YouTubenya, Tayler dan Charly mengumumkan bahawa mereka telah berpisah. Disiarkan pada 29 Mac 2021, video itu bertajuk "Kenapa kita berpisah..." dan mereka menjelaskan bahawa pada masa ini, mereka sedang menjalani penggambaran rancangan realiti bernama House of Creators dan ingin memberitahu peminat mereka sebelum mereka mengetahuinya di rancangan itu.

Berapakah ketinggian bintang TikTok Bryce Hall?

Apabila menonton video TikTok Bryce ia nampaknya kelihatan lebih kecil, itulah sebabnya semua orang sentiasa mencari ketinggiannya. Dengan itu, kita boleh mendedahkan dia sebenarnya 5 kaki 9 inci, atau 176cm.

Adakah Deji kalah?

Deji mengambil berat tentang kekalahan itu, dengan tweet di media sosial: "Saya minta maaf. Saya gagal." Penggodam menawarkan respons yang bergaya di media sosial, memberitahu YouTuber bahawa dia telah berjuang dengan hebat dan dia harus bangkit daripada ini. ... Deji Tidak akan kembali ke YouTube sehingga dia mempunyai 6 pek.

Adakah FaZe Jarvis memenangi tinju?

Bintang YouTube FaZe Jarvis membawa bintang Tik Tok, Michael Le keluar dalam pusingan 2 dengan kalah mati kemuncak. Ia mendapat perhatian utama di media sosial. ... YouTuber Jarvis bertarung dengan Michael Le, dan pergaduhan itu berakhir secara tiba-tiba. Le keluar dengan pantas dan melepaskan tangannya pada pusingan 1, tetapi Jarvis tetap tenang dan menunjukkan kemahiran tinju yang unggul.