Siapa heather di ladang?

Heather Roth (Kelli Goss) ialah watak biasa daripada siri Netflix, The Ranch; diperkenalkan dalam perintis siri, "Kembali Dari Mana Saya Datang." Heather menjadi penjahat tersembunyi semasa musim keempat dan terakhir siri ini (Bahagian 7 tarikh siaran 13 September 2019; Bahagian 8 tarikh siaran 24 Januari 2020).

Apa yang berlaku kepada Heather di ladang?

Heather mengalami keguguran, dan Colt enggan bercakap mengenainya, sebaliknya memilih untuk menenggelamkan kesedihannya dalam sebotol Jim Beam. Abby menelefon Heather apabila minumannya tidak terkawal, dan bakal ibu bapa bercakap melalui kesedihan mereka, serta rasa bersalah mereka.

Adakah Kelli Goss mempunyai bayi?

Goss pertama kali mengumumkan dia telah menjadi ibu saudara pada bulan Januari apabila dia menyiarkan gambar comel bayi Scarlett di Instagramnya. ... Ladang menyambut bayi Peyton semasa Bahagian 6, mengalu-alukan ahli baru kepada keluarga Bennett berikutan kematian Rooster (Danny Masterson).

Adakah Heather dipenjarakan kerana membunuh Nick di ladang?

Nanti keluar pulak Heather membunuh Nick, dan dia bercadang untuk menyerahkan diri. Sebelum dia boleh, ibunya pergi ke balai polis dan mengaku membunuh Nick. Dia menyelamatkan Heather dari penjara. Pada akhir musim, kami mendapat tahu bahawa Mary telah diberi perjanjian rayuan, dan dia mengambilnya untuk mengelakkan hukuman yang panjang.

Adakah Heather benar-benar mengandung bayi Colts?

Maklumat Am. Heather mula-mula bertemu Colt Bennett di bar ibunya dan pulang bersamanya, walaupun pada mulanya, mereka tidak berjaya berhubung kerana gangguan. ... Pada masa ini, Heather mendapati kerana dia mengandung anak Colt. Disebabkan oleh keadaan yang tidak diingini, Heather mengalami keguguran.

The Ranch - Colt Cuba Menjaringkan Gol Dengan Heather Beau Menghancurkannya

Dengan siapa Colt Bennett berkahwin di ladang?

Dia kemudiannya berkahwin Abby, kekasih sekolah menengahnya, dan mereka menjadi ibu bapa kepada seorang anak perempuan yang mereka namakan Peyton. Danny Masterson sebagai Jameson "Rooster" Ford Bennett (musim 1–3), abang Colt.

Adakah Heather mempunyai bayi di ladang?

Heather adalah sebahagian besar daripada episod awal rancangan itu, kerana dia berpacaran dengan Colt Bennett (Ashton Kutcher) dan juga hamil dengan anaknya. Walau bagaimanapun, peranannya telah menjadi sangat berkurangan dalam bahagian baru-baru ini, selepas dia keguguran anak itu dan Colt terus berkahwin dengan Abby (Elisha Cuthbert).

Adakah Abby benar-benar hamil di The Ranch?

Kehamilan Abby bermula pada bahagian kelima 'The Ranch'. Selepas melompat sedikit, kami melihatnya dengan lebam bayi yang cukup meyakinkan yang dirakamkan pada musim panas 2017. ... Dia, bagaimanapun, tidak hamil dalam kehidupan sebenar ketika dia menjalani penggambaran bahagian 6.

Adakah bayi di The Ranch bayi sebenar dia?

Bagaimanapun, ramai peminat tertanya-tanya sama ada pelakon yang memegang watak Abby, Elisha Cuthbert sebenarnya hamil ketika dia menjalani penggambaran episod Bahagian 6. ... Sekitar masa keluaran Bahagian 5, Cuthbert mengalu-alukan seorang bayi dalam kehidupan sebenar bersama suami, Dion Phaneuf. Bayi itu, bernama Zaphire, dilahirkan pada 21 Disember 2017.

Adakah Beau dan Joanne berkahwin?

Beau dan Joanne memberitahu Colt dan Luke bahawa mereka telah memutuskan untuk berkahwin secepat mungkin dan membenarkan Luke merancang majlis di Rumah Bennett. ... Beau dan Joanne kahwin masuk di hadapan rakan dan keluarga.

Siapa yang memainkan bayi Peyton di ladang?

Scott Gibbs: Bayi Peyton, Peyton.

Apakah episod Heather kehilangan bayi di ladang?

"Ladang" Sayang Saya Terbakar (Episod TV 2018) - IMDb.

Adakah Mary mencuri dari Maggie di ladang?

Colt memberitahu Luke bahawa Mary adalah berita buruk, mengingatkannya bukan sahaja bahawa dia terlibat dengan lelaki yang datang selepas Rooster, tetapi dia mencuri daripada Maggie untuk membiayai tabiat dadahnya.

Adakah Heather dan Colt kehilangan bayinya?

Heather mengalami keguguran, dan Colt enggan bercakap mengenainya, sebaliknya memilih untuk menenggelamkan kesedihannya dalam sebotol Jim Beam. Abby menelefon Heather apabila minumannya tidak terkawal, dan bakal ibu bapa bercakap melalui kesedihan mereka, serta rasa bersalah mereka.

Siapa yang lebih tua Colt atau Rooster?

Jameson Ford "Rooster" Bennett ialah watak utama dalam siri sitkom Asal Netflix, The Ranch. Beliau Abang Colt Bennett.

Siapa Colt melindungi di ladang itu?

Apabila Colt mendarat dalam masalah melindungi ayam jantan, dia cuba tunaikan. Beau menjemput Joanne untuk tinggal di ladang itu. Colt merancang kejutan untuk Abby. Apabila Colt mendapat masalah untuk melindungi Rooster, dia cuba mendapatkan wang tunai.

Mengapa ladang itu dibatalkan?

Bintang dan penerbit eksekutif komedi Netflix yang tamat baru-baru ini adalah tetamu pada episod Isnin podcast WTF With Marc Maron. Semasa temu bual, beliau mencadangkan bahawa Colorado-siri set telah mencapai kesimpulan semula jadi, dan tiada insentif untuk meneruskannya.

Mengapa Maggie meninggalkan ladang itu?

Maggie menolaknya tawaran kerana dia takut untuk kembali kepada cara lama mereka di mana Beau tidak akan memberikan perhatiannya seperti yang dia lakukan sekarang kerana mereka tinggal di rumah yang berasingan.

Mengapa Colt dan Abby berpisah?

Ketika kali terakhir kami meninggalkan Ladang Sungai Besi, Abby sedih kerana Colt berbohong kepadanya tentang penjualan kumpulan Bennett Brothers. Dia memutuskan bahawa dia sudah cukup, dan memberitahu Colt bahawa mereka harus berpisah. Kami mengambil semula seminggu kemudian, dan Abby telah membawa Peyton tinggal bersama ibu bapanya.

Adakah mereka benar-benar minum di The Ranch?

Peminat telah lama membuat spekulasi itu pelakon minum alkohol sebenar dalam adegan yang memaparkan minuman keras — dan mereka mungkin betul. Sebagai tetamu di Conan, Ashton Kutcher mengakui, "Kami sepenuhnya, seperti penuh - kami minum."

Adakah mereka menjumpai Rooster?

Sejak mereka tidak pernah menjumpai mayat Ayam, ramai orang percaya bahawa watak itu berpotensi untuk kembali ke rancangan itu. Tetapi itu tidak berlaku. Danny Masterson tidak muncul secara fizikal dalam Bahagian 8 The Ranch. Semangat Rooster, bagaimanapun, secara teknikalnya kelihatan.

Siapa yang membunuh Nick di ladang?

Penonton tidak belajar sehingga Episod 7 itu Anak perempuan bongsu Mary Heather adalah orang yang membunuh Nick. Dia menjadi bersih selepas Luke tersilap ditangkap kerana pembunuhan itu. Seperti yang kita saksikan pada penghujung Bahagian 7, Nick menemui tetamu yang tidak dijangka dalam trelernya selepas memaksa Mary mengisi preskripsi palsu.

Adakah Colt kehilangan Peterson Ranch?

Dia juga memerlukan lembu yang bersih, jadi Colt memutuskan perjanjiannya: Dia menjual ternakannya sebagai pertukaran untuk Sungai Besi. Beau dan Joanne akan dapat menjaga ladang itu, dan Colt akan kembali ke perniagaan keluarga sekali lagi, sementara dia dan Abby terus tinggal di harta Peterson.

Adakah mereka membeli Peterson Ranch?

Colt dan Rooster baru sahaja membeli Ladang Peterson Old Man, menggunakan wang operasi Sungai Besi untuk sepanjang tahun ini.

Adakah Mary ditangkap mencuri di The Ranch?

Kemudian, Mary mendedahkan puncanya: Maria, pelayan bar, telah mencuri wang. ... Mary kemudiannya ditangkap oleh Maggie yang mengambil Xanax dari dompet Janice, dengan Maggie mendedahkan Mary sebagai penagih dadah, satu dakwaan bahawa penjahat itu dinafikan sekeras-kerasnya.