Adakah ninja pengintip hidup?

Chad berpindah ke Los Angeles, California pada Julai 2015 selepas tinggal di Oakdale, Minnesota. Chad dan isterinya berpindah ke Las Vegas, Nevada pada 2018 kerana apartmen mereka di Los Angeles, California terbakar. Chad berkahwin dengan rakan YouTuber Vy Qwaint pada Julai 2011.

Siapa ninja pengintip dalam kehidupan sebenar?

Spy Ninjas ialah siri pengembaraan dalam talian yang dibintangi oleh kehidupan sebenar pasangan suami isteri Chad Wild Clay dan Vy Qwaint semasa mereka melakukan pengembaraan pengintip, menggabungkan penyelesaian masalah dan tindakan ninja.

Di manakah Daniel dari Ninjas pengintip tinggal?

Daniel pernah tinggal Jersi baru bersama ibunya dan adik perempuannya Kimberlee, dan dia mempunyai seekor anjing bernama Douglas, yang merupakan anjing kegemarannya dan ialah Bulldog Perancis. Anjing Daniel hanya mendengar Daniel dan didedahkan apabila Daniel pergi ke New Jersey untuk mencari masa lalunya atau dengan kata lain, ibu bapanya.

Apakah umur sebenar Ninjas pengintip?

Vy Qwaint (lahir: 3 Januari 1986 (1986-01-03) [umur 35]) ialah YouTuber Vietnam-Amerika dari Minnesota.

Mengapa Daniel gizmo meninggalkan Ninja pengintip?

Daniel Gizmo meninggalkan Ninja Perisik bukan kerana ada darah buruk antara dia dan ninja yang lain, tetapi kerana dia ingin memberi tumpuan kepada saluran Alie dan teman wanitanya. ... Daniel pergi untuk memulakan pengembaraan baru dengan teman wanita barunya dan cintakan rahsia, Alie, jadi mereka pergi ke padang pasir.”

TAMAT... PZ KILLER lwn SPY NINJAS - Final Battle Royale

Siapa Daniel gizmo dating dalam kehidupan sebenar?

Status perkahwinan Daniel Gizmo belum berkahwin. Dia diam-diam berpacaran dengan rakannya Bintang YouTube Alie, mengikut laporan dia sudah pun bertunang dengan teman wanitanya.

Berapa umur PZ9 pejuang terbaik?

Melvin Achanzar (lahir: 18 September 1990 (1990-09-18) [umur 31]), (dahulunya PZ9 Pejuang Terbaik) dan lebih dikenali dalam talian sebagai Melvin PZ9 Pejuang Terbaik, ialah YouTuber Filipina-Amerika.

Berapa umur PZ4?

Regina Pena (lahir: 1998 [umur 22-23]), lebih dikenali dalam talian sebagai Regina Ginera (dahulunya dikenali sebagai Regina - Spy Ninjas dan Project Zorgo PZ4), ialah YouTuber Filipina-Amerika yang terkenal dengan vlognya dan kerjasamanya dengan Bintang YouTube Terkenal Chad Wild Clay,Vy Qwaint, Daniel Gizmo & Melvin PZ9 Pejuang Terbaik.

Adakah Spy Ninjas mesra kanak-kanak?

AMARAN: bahaya tercekik - bahagian kecil. Bukan untuk kanak-kanak di bawah 3 tahun.

Adakah YouTube akan ditutup oleh projek Zorgo?

Pada akhir 2020, Project Zorgo membuat video mengumumkan bahawa mereka akan menutup YouTube 25 Disember selepas menutup seketika saluran YT Regina, tetapi kemudiannya dijadualkan semula untuk berlangsung pada tengah malam pada Malam Tahun Baru atas sebab yang tidak diketahui. ... Tempoh Tarikh Kiamat Ke-2: 13 November–31 Disember 2020.

Adakah spy Ninjas pelakon?

Spy Ninjas ialah seorang pelakon, terkenal dengan Spy Ninjas: Come Back Chad (2020).

Berapa umur V pelik dari Ninjas pengintip?

Vy Qwaint dilahirkan pada 3 Januari 1986. Vy Qwaint ialah 35 tahun.

Siapakah ketua Projek Zorgo?

Pada masa ini tidak diketahui bila Project Zorgo diasaskan, tetapi boleh diandaikan bahawa ia diasaskan oleh kedua-dua pemimpin tanpa nama Project Zorgo dan Joseph Banks, sebelum bekas kedua-duanya menjadi gila kuasa dan mendakwa organisasi itu untuk dirinya sendiri.

Apakah nama sebenar Chad?

Chris William Chris (lahir: 10 Mac 1984 (1984-03-10) [umur 37]), lebih dikenali dalam talian sebagai Chad Wild Clay, ialah YouTuber Amerika yang terkenal dengan video komedi YouTube, lagu parodi, video ninja potong buah, dan kemudiannya Video Spy Ninjas, yang mempunyai gabungan semua yang telah dilakukannya sejak beberapa tahun lalu dalam YouTube beliau ...

Bagaimanakah saya boleh menghubungi CWC?

Untuk maklumat tentang keahlian CWC, hubungi 202.629.5650 atau e-mel [email protected].

  1. Kelayakan.
  2. Sertai CWC.

Apa yang berlaku kepada ninja pengintip Regina?

milik Regina saluran akan dipadamkan oleh Project Zorgo dan Pemimpin menyebabkan dia menjadi gila dan memotong rambutnya walaupun Ninja Perisik mungkin percaya ia mempunyai sesuatu pada masa lalunya dan dia memutuskan untuk meninggalkan ninja pengintip tetapi dipujuk oleh Chad Wild Clay, Vy Qwaint, & Daniel Gizmo untuk tinggal di mana dia juga bersetuju dalam ...

Siapakah PZ4 dalam pengintip Ninjas?

Regina, juga dikenali sebagai Gadis Domino, Inspektor, Gadis Skittles, PZ4. Dia terkenal dengan keceluparannya dan kebolehannya menggodam lebih baik daripada Daniel. Dia juga telah mencabar Ninja Perisik, Chad, Vy dan Daniel untuk membenarkan Ninja Perisik mendapatkan Rumah Selamat dan mendedahkan wajahnya.

Berapakah bilangan pelanggan yang dimiliki oleh pejuang terbaik PZ9?

Berapakah jumlah pelanggan Melvin PZ9 The Best Fighter di YouTube? Melvin PZ9 Pejuang Terbaik telah 3.2J di YouTube.

Berapa banyak wang yang diperolehi oleh Chad Wild Clay?

Dia mempunyai anggaran nilai bersih sebanyak $5 juta.

Siapa ninja pengintip jubah?

Jubah adalah seorang penggodam dalam Project Zorgo yang menyertai Project Zorgo pada 2006. Dia baik dengan kakitangan bo, dan membuat penampilan pertamanya dalam video pada Julai 2020 apabila Melvin menyertai semula Project Zorgo.