Bolehkah pelembap digunakan sebagai pelincir?

Tidak juga, tetapi losyen mesra kulit sensitif adalah pilihan yang bagus untuk pelincir ekstemporari. ... "Krim" biasanya bermaksud rasa yang lebih berat (fikir: Crisco), dan botol berlabel "losyen" akan mempunyai rasa yang lebih cair. Selagi ia bebas pewangi dan diformulasikan untuk kulit sensitif, anda semua boleh menggunakannya.

Bolehkah kita menggunakan pelembap sebagai pelincir?

Losyen dan krim dianggap sebagai alternatif pelincir yang ideal tetapi anda harus sangat berhati-hati sebelum mencuba ini. Semua losyen penggunaan harian mengandungi pati dan minyak wangi yang kuat, yang tidak sesuai untuk kulit sensitif di sekitar bahagian sulit anda. Mereka juga mungkin mengandungi paraben, yang boleh menyebabkan ketidakseimbangan hormon.

Adakah Moisturizer sama dengan pelincir?

Perbezaan sebenar antara pelincir dan pelembap adalah tempoh. Pelincir menyaluti faraj untuk memudahkan penembusan, yang menambah keselesaan semasa hubungan intim. ... Pelembap faraj digunakan setiap 3 hari atau lebih. Sesetengah wanita lebih suka menggunakan lebih kerap, yang lain memerlukannya sedikit lebih kerap untuk kekal selesa.

Bolehkah anda menggunakan Pelembap muka sebagai pelincir?

Sesetengah orang mungkin menganggap bahawa kerana produk melembapkan ia boleh digunakan sebagai pelincir, tetapi ini produk tidak direka untuk kegunaan dalaman. Ia boleh menjejaskan pH faraj dan menyebabkan kerengsaan, terutamanya jika ia adalah produk minyak wangi.

Apa yang boleh saya gunakan jika saya tidak mempunyai sebarang pelincir?

Apabila orang ramai tidak dapat mendapatkan pelincir peribadi, mereka boleh menggunakan salah satu daripada alternatif berikut:

  • Lidah Buaya. Aloe vera adalah berasaskan air dan boleh meningkatkan penghidratan kulit sambil juga mengurangkan kerengsaan. ...
  • Yogurt biasa. Yogurt biasa boleh menjadi pelincir alternatif yang berguna. ...
  • Minyak zaitun. ...
  • Minyak kelapa dara. ...
  • Putih telur.

Apa yang boleh saya gunakan sebagai pelincir?

Bolehkah anda menggunakan Vaseline sebagai pelincir?

Vaseline boleh digunakan sebagai pelincir. Walau bagaimanapun, ia tidak selalu menjadi pilihan yang baik untuk pelinciran peribadi semasa persetubuhan. Walaupun ia boleh mengurangkan geseran semasa hubungan seks, ia juga boleh memperkenalkan bakteria yang boleh membawa kepada jangkitan. ... Elakkan menggunakan Vaseline sebagai pelincir semasa hubungan seks jika boleh.

Bagaimanakah cara membuat pelincir semula jadi?

A diet tinggi asid lemak boleh membantu dalam menghasilkan pelinciran faraj tambahan. Labu mentah, biji bijan, biji bunga matahari dan ikan (terutamanya salmon, makarel dan tuna) adalah pilihan terbaik yang tinggi dengan asid lemak. Suplemen vitamin A dan B serta beta-karotena juga mempunyai tahap asid lemak omega 3 yang tinggi.

Adakah menggunakan air liur sebagai pelincir tidak baik?

Walaupun anda menghapuskan risiko dijangkiti STI atau jangkitan faraj, meludah masih tidak dinasihatkan. "Ia tidak mempunyai kualiti semula jadi yang menjadikannya pelincir yang baik," kata Dr. Gersh. "Ia tidak mempunyai konsistensi licin, ia menyejat dan kering dengan lebih cepat, dan seterusnya, ia menjengkelkan."

Apakah kegunaan pelincir untuk seorang lelaki?

Pelincir mengurangkan geseran, jadi mengurangkan risiko kecederaan anda semasa hubungan seks. Dan jika anda menggunakan kondom, pelincir juga mengurangkan kemungkinan ia pecah atau gugur, oleh itu meningkatkan perlindungan anda terhadap STI termasuk HIV. Menggunakan kondom lateks yang lebih biasa?

Apakah pelincir terbaik untuk wanita?

  • Keseluruhan Terbaik: Pelincir Peribadi Asli Aloe Cadabra. ...
  • Organik Terbaik: Good Clean Love Pelincir Peribadi Organik Hampir Bogel. ...
  • Berasaskan Air Terbaik: Pelincir Peribadi LOLA. ...
  • Terbaik Untuk Kulit Sensitif: Uberlube Luxury Lubricant. ...
  • Silikon Terbaik: Pelincir Sutera Organik Sliquid. ...
  • Perisa Terbaik: Pelincir Boleh Dimakan Popp'n Cherry Berperisa BASAH.

Adakah terdapat pelincir yang menjadikan anda lebih sensitif?

K-Y Sengit direka untuk rangsangan klitoris manual yang boleh meningkatkan sensasi sepanjang hubungan seks. Beberapa titisan pada bahagian intimnya semasa foreplay dan formula khas akan membawa gelombang sensual pemanasan, penyejukan atau sensasi kesemutan yang boleh meningkatkan sensitiviti kawasan intimnya.

Bagaimanakah anda melincirkan Virginia anda?

Luangkan masa anda sebelum melakukan hubungan seks untuk memastikan anda benar-benar relaks dan terangsang. Sapukan pelincir berasaskan air (Astroglide, K-Y) untuk membantu lebih menikmati persetubuhan. Elakkan menggunakan douch, mandian buih, sabun wangi dan losyen di sekitar kawasan faraj yang sensitif. Produk ini boleh memburukkan lagi kekeringan.

Apakah makanan yang menjadikan VAG anda lebih basah?

Tetap dengan edamame, tauhu, tempe, dan miso. Avokado, epal, biji rami, dan air. Mereka semua sangat sihat kerana banyak sebab, tetapi bagi mereka yang tidak suka soya, ingat bahawa keempat-empat ini juga boleh membantu anda kekal dilincirkan secara semula jadi di sana. Badam dan biji labu.

Pelincir apa yang tahan paling lama?

Minyak kelapa sebagai Lube

"Ia tahan paling lama dan menghasilkan kurang kucar-kacir daripada jenis minyak masak lain - seperti minyak zaitun," katanya.

Pelincir apa yang tidak melekit?

Platinum Basah adalah formula berasaskan silikon dan tidak mengandungi air. Oleh sebab itu, Wet Platinum tidak akan tersejat seperti formula Berasaskan Air dan memandangkan silikon terdiri daripada molekul yang besar, ia tidak akan diserap ke dalam kulit. Ini menghasilkan pelincir yang tidak akan kering dan tidak melekit.

Bolehkah Lube menyebabkan jangkitan yis?

Tiga jenis pelincir utama ialah:

Jangan sekali-kali menggunakan pelincir berperisa untuk hubungan faraj—ia mengandungi gula (glukosa) dan boleh menyebabkan jangkitan yis. Pelincir yang mengandungi gliserin juga boleh mencetuskan jangkitan yis.

Adakah anda perlu membasuh pelincir?

Adams berkata anda mungkin merasakan sedikit sisa daripada pelincir jika anda jangan basuh sepenuhnya. Dan anda tidak perlu risau tentang pelincir berasaskan silikon yang melemahkan kondom lateks, nitril dan poliuretana.

Mengapa pelincir saya melekit?

Jenis pelincir biasa: minyak, berasaskan air dan silikon

Walau bagaimanapun, pastikan pelincir anda mempunyai osmolaliti dan tahap pH yang betul (baca di bawah). Pelincir berasaskan air cenderung menjadi "melekit" dan anda mungkin perlu memohon semula jika anda melakukan hubungan seks untuk masa yang lama.

Apakah pelincir buatan sendiri yang baik?

Jika anda sedang mencari pilihan yang lebih selamat dan ringkas, berikut ialah pelincir semula jadi terbaik yang perlu anda cuba.

  1. Minyak kelapa dara. "Minyak kelapa ialah pelincir semula jadi yang popular yang biasanya diterima dengan baik," kata Dweck. ...
  2. Minyak zaitun. ...
  3. Lidah Buaya. ...
  4. Minyak alpukat. ...
  5. Minyak vitamin E.

Mengapa ia berbau apabila saya membuka kaki saya?

berpeluh. Berpeluh masuk kawasan pangkal paha boleh menarik kulat dan bakteria yang boleh menyebabkan bau busuk. Mandi selepas senaman atau aktiviti olahraga boleh membantu mengurangkan kesan bau busuk yang berkaitan dengan peluh. Memakai pakaian bersih dan kering selepas sesi berpeluh juga boleh membantu.

Adakah air membuat anda lebih basah?

Apabila anda terhidrat, tidak hanya anda lebih baik dilincirkan tetapi terdapat lebih banyak aliran darah ke kawasan bawah anda membawa anda mengalami orgasme yang lebih baik dan lebih lama.