Adakah dan dan phil bersama?

Kedua-duanya Phil Lester dan Dan Howell telah tinggal bersama sejak 2011 manakala kedua-duanya masih berdamai dengan identiti mereka di internet.

Adakah Dan dan Phil masih hidup bersama 2021?

Adakah Dan dan Phil pasangan? Tidak dua YouTuber tidak berkencan. Bagaimanapun, spekulasi bahawa mereka telah tersebar di media sosial.

Mengapa Dan dan Phil mempunyai bilik tidur yang berasingan?

mereka mempunyai bilik yang berasingan sengaja, bukan hanya kerana mereka ingin merahsiakan hubungan mereka, tetapi kerana mereka lebih suka dengan cara itu. ... Bilik Phil adalah biliknya apabila mereka tidak tidur bersama sama ada itu pilihan atau kerana mereka tidak boleh tidur malam itu.

Adakah Dan Howell dan Phil Lester berkencan?

Phil Lester kemudiannya membuat pengumuman yang sama tujuh belas hari kemudian dengan video YouTubenya sendiri bertajuk "Coming Out To You." Walau bagaimanapun, Lester melakukannya bukan komen pada hubungan mereka. Kedua-dua Phil Lester dan Dan Howell telah tinggal bersama sejak 2011 manakala kedua-duanya masih menerima identiti mereka di internet.

Adakah Dan dan Phil membeli rumah?

Bersama-sama dengan minum petang pada waktu rehat, penonton mendapat kemas kini kehidupan yang ditunggu-tunggu oleh semua orang: Dan dan Phil membeli rumah! Dan mereka sebenarnya membelinya pada tahun 2017! Pasangan itu sibuk mereka bentuk segala-galanya untuk rumah mereka yang baru dibina, dan mereka sedang dalam proses mengemas apartmen London mereka.

Sesuatu yang kami ingin beritahu anda!

Mengapa Dan Howell meninggalkan YouTube?

“Seperti yang anda tahu, Saya jelas telah berehat daripada muat naik YouTube biasa," dia telah menerangkan. “Ini adalah perjalanan pertumbuhan emosi dan rohani dan peribadi yang saya pilih untuk dilalui, itu, anda tahu... video gay, segala-galanya, saya benar-benar merasakan saya tidak mempunyai masa untuk bertanya: 'Siapa saya? Apa yang saya mahu?

Adakah Dan Howell masih membuat video?

Lagi video di YouTube

Sejak Dan menyiarkan videonya, saluran YouTube beliau telah tidak aktif, tanpa kandungan baharu. Phil, sebaliknya, masih sangat aktif di YouTube, menyiarkan kandungan baharu pada jadual yang kelihatan seperti jadual biasa.

Adakah Dan dan Phil telah berpisah?

Selepas melihat ramai peminat bertanyakan status hubungannya, Dan akhirnya memecah kesunyian. YouTuber itu mengesahkan dia mahu merahsiakan perkara itu.

Berapa hasil dengan Dan?

DanTDM membuat $18.5 juta USD setahun pada 2018, menurut Business Insider. Ini mencapai $1.5 juta USD sebulan.

Adakah Phil dan Dan sudah berkahwin?

Kedengaran seolah-olah mereka mencuba percintaan tetapi memutuskan untuk berkawan. The New Englander telah menyatakan awal tahun ini bahawa Dan dan Phil “masih tinggal bersama di London”, bermakna mereka diharapkan hanya berehat daripada saluran YouTube mereka dan bekerjasama semasa wabak itu.

Ke mana Dan dan Phil pergi?

Dan dan Phil bertemu di Internet pada tahun 2009 dan secara peribadi pada Oktober itu. Mereka telah tinggal bersama sejak Ogos 2011, pertama di Manchester sebelum berpindah ke London pada Julai 2012.