Adakah ez pass berfungsi pada papan pemuka?

Meletakkan transponder pada pelindung matahari, cermin pandangan belakang, papan pemuka, tempat duduk atau di tangan anda kadangkala boleh berfungsi, tetapi tidak akan berfungsi sepanjang masa.

Adakah E-ZPass saya akan berfungsi dalam kotak sarung tangan saya?

pas ez anda akan berfungsi walaupun dalam kotak sarung tangan. beberapa pintu tol anda mungkin perlu memperlahankan satu-satunya cara ez pass anda tidak akan berfungsi ialah jika ia dibalut dengan pembungkus foil ia masuk. Saya menggunakan lombong setiap hari dan ia sentiasa di dalam kotak sarung tangan.

Bagaimanakah saya tahu sama ada E-ZPass saya berfungsi?

Untuk menyemak sama ada transponder anda berfungsi: Pandu melalui lorong dengan mesin syiling automatik. Jika anda mendapat lampu hijau, anda bagus; kalau merah ada masalah. Pandu melalui lorong I-PASS di tanjakan tol -- jika lampu biru atau kuning berkelip, tidak mengapa.

Bagaimanakah cara saya memaparkan E-ZPass pada kereta saya?

Bersihkan dan keringkan bahagian dalam cermin depan anda di sekeliling cermin pandang belakang. Kenal pasti muka hadapan tag E-ZPass anda (ia akan mempunyai label dengan Logo Maine Turnpike dan nombor siri tag). Bahagian ini menghadap bahagian dalam kenderaan dengan anak panah pada tag menghala ke arah bumbung.

Adakah E-ZPass Show lokasi?

A: Tidak Antena E-ZPass terletak di atas kepala, jauh lebih awal dari pondok tol. Jika anda tidak mempunyai transponder yang dipasang dengan betul semasa anda melepasi "zon baca" maka ia mungkin tidak berfungsi dengan betul. Transponder mesti ada sebelum menghampiri lorong tol.

Cara Melekap | Pemasangan E-ZPass (Mana-mana NEGERI | EZ Pass)

Negeri mana yang mempunyai EZ Pass terbaik?

Pilihan terbaik untuk kami ialah membeli Pas E-Z daripada New Hampshire. Negeri ini mengenakan bayaran $8.90 setiap teg dan memerlukan deposit minimum $30 sebagai tol prabayar ke dalam akaun anda, sehingga dua teg.

Di manakah saya boleh mendapatkan Velcro Ezpass percuma?

Mereka PERCUMA! Minta mereka di www.e-zpassny.com atau hubungi 1-800-333-TOLL (8655).

Bagaimanakah cara saya mengaktifkan EZ Pass saya?

Lawati tapak web E-ZPass ® Daftar Teg anda* dalam talian atau hubungi 1-800-697-1554. $25.00 atau $30.00 penuh masing-masing digunakan pada akaun setelah teg didaftarkan. Pasang Teg pada cermin depan dan mula menyimpan! *Penting: Anda mesti mendaftar Tag sebelum menggunakan.

Bagaimanakah cara saya memasang transponder Ezpass?

Hanya tanggalkan bahagian belakang plastik untuk mendedahkan permukaan melekat pada pengikat. Dengan logo E-ZPass menghadap anda, sebelah kanan ke atas, lekatkan keseluruhan transponder E-ZPass pada tempat yang dipilih di bahagian dalam cermin depan anda. Tekan ke keseluruhan pemasangan transponder dengan kukuh ke tempatnya. Tahan selama dua saat.

Berapa lama masa yang diambil untuk tol EZ Pass dipos?

Sekiranya transponder anda tidak dibaca oleh gantri, E-ZPass akan menggunakan imej plat lesen anda yang ditangkap oleh gantri untuk mengebil anda, yang biasanya mengambil masa 7-10 hari bekerja, menurut wakil E-ZPass, tetapi hanya jika kenderaan yang anda gunakan ada dalam akaun anda dan plat lesen adalah tepat ...

Apa yang berlaku jika EZ Pass saya kehabisan wang?

Di Kemudahan Lembaga Pelabuhan jika anda memandu melalui lorong E-ZPass ® tanpa wang dalam akaun anda, sistem penguatkuasaan video akan menangkap plat lesen anda, Pusat Khidmat Pelanggan akan mengeluarkan notis pelanggaran dan anda akan dikenakan bayaran pentadbiran bersama kos tol.

Apa yang berlaku jika EZ Pass saya tidak membaca?

Transponder anda ialah tidak dibaca dan gambar plat lesen anda telah diambil dan plat lesen tidak disenaraikan pada akaun anda seperti yang diperlukan. Akaun anda mungkin mempunyai dana yang tidak mencukupi apabila transaksi itu dicuba. Anda perlu menghubungi Pusat Khidmat Pelanggan anda untuk membantu anda mengenal pasti masalah tersebut.

Bolehkah saya menggunakan E-ZPass saya di dalam pa kereta orang lain?

Bolehkah saya menggunakan transponder saya dalam kenderaan lain? Ya, anda boleh memindahkan transponder antara kenderaan asalkan ia daripada kelas kenderaan yang sama. ... Sila pastikan bahawa semua kenderaan yang menggunakan transponder disenaraikan pada akaun EZ Pass anda.

Bolehkah anda memegang E-ZPass anda?

Memegang transponder atau meletakkannya pada papan pemuka anda adalah tidak selamat dan boleh mengakibatkan caj tol yang tidak betul, pelanggaran pengelakan tol yang tidak perlu dan/atau bayaran pentadbiran.

Adakah I-PASS perlu berada pada cermin depan?

Dalam kebanyakan kereta, transponder hendaklah dipasang pada cermin depan. Tollway menggalakkan pengguna I-PASS mendapatkan transponder berasingan bagi setiap kenderaan mereka untuk terus menerima diskaun 50 peratus ke atas tol. Berkongsi transponder meletakkan anda berisiko terlupa untuk mengalihkan transponder.

Apakah EZ Pass Plus?

E-ZPass ® Plus ialah perkhidmatan tambahan yang membolehkan pelanggan E-ZPass ® menggunakan E-ZPass ® untuk membayar tempat letak kereta. Bagaimanakah E-ZPass ® Plus berfungsi? Hanya dapatkan tiket parkir lapangan terbang biasa semasa masuk.

Bolehkah saya menggunakan EZ Pass saya di dalam kereta orang lain?

Anda boleh menukar tag anda di antara kenderaan anda, dengan syarat ia adalah kelas kenderaan yang sama, atau anda boleh meminta tag untuk setiap kenderaan. Hanya 4 tag setiap akaun dibenarkan untuk akaun individu.

Apakah kod pengesahan EZ Pass?

Kod pengesahan ialah kod 8 digit yang mengandungi kedua-dua nombor dan huruf. Ia terletak di belakang transponder di antara jalur pelekap. Masukkan atau ulangi kod pengesahan anda pada telefon atau dalam talian untuk melengkapkan proses pengaktifan. Kod pengesahan adalah sensitif huruf besar-besaran.

Mengapa EZ Pass terus mengecaj saya $25?

Bayaran cek dikembalikan sebanyak $25 akan dikenakan dicaj untuk setiap cek yang dikembalikan kepada E-ZPass yang belum dibayar oleh bank anda. JANGAN HANTAR TUNAI MELALUI MEL.

Mengapa EZ Pass tidak berfungsi?

Mungkin terdapat beberapa sebab mengapa transponder anda tidak berfungsi dengan betul, seperti: Anda kehabisan dana dalam akaun anda. Bateri transponder anda hampir habis. Transponder anda tidak dipasang dengan betul.

Mengapa EZ Pass saya tidak berfungsi?

Sebab utama mengapa transponder anda mungkin berhenti berfungsi ialah bahawa ia tidak dipasang dengan betul atau kerana anda tidak menggunakannya dengan betul. ... Jika milik anda tidak lagi berfungsi sebagaimana mestinya, hubungi perkhidmatan pelanggan EZ Pass atau bawa transponder ke mana-mana pusat servis mereka berhampiran anda.

Berapakah baki rendah pada E-ZPass?

Baki rendah minimum yang diperlukan ialah $10.00 kali ganda bilangan transponder dalam akaun anda. Contohnya, jika anda mempunyai tiga transponder dalam akaun anda, maka baki rendah anda ialah minimum $30.00.