Adakah discovery plus berada di roku?

Penemuan rasmi Apl Plus tersedia terus daripada Roku, jadi cara paling mudah untuk mendapatkannya dan memasangnya pada Roku anda ialah menambahkannya semasa menggunakan peranti Roku anda. ... Pilih Discovery Plus daripada senarai saluran. Pilih Tambah saluran. Pilih OK.

Bagaimanakah cara saya mendapatkan Discovery Plus di Roku?

Begini cara anda boleh melakukannya:

  1. Navigasi ke pilihan Saluran Penstriman pada Skrin Utama Roku.
  2. Ketik pada pilihan Gedung Saluran untuk mengakses Gedung Saluran Roku.
  3. Gunakan papan kekunci maya dan taip "Discovery Plus" dalam bar carian.
  4. Pilih saluran Discovery Plus setelah hasil carian muncul pada skrin.

Bolehkah anda mendapatkan Discovery Channel di Roku?

Anda boleh menonton Saluran Discovery secara langsung di Roku, Amazon Fire TV Stick dan Apple TV menggunakan perkhidmatan TV langsung.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Discovery Channel di Roku secara percuma?

Tonton rancangan Discovery kegemaran anda dengan aplikasi Discovery GO percuma. Muat turun apl dan tonton TV secara langsung, musim penuh dan episod rancangan Discovery kegemaran anda.

Bagaimanakah saya boleh menonton Discovery Plus di TV saya?

Anda boleh menstrim Discovery Plus pada anda Apple TV, Android TV, Roku, Amazon Fire TV, Samsung Smart TV, Xbox, Chromecast, iPad, iPhone, telefon Android atau penyemak imbas web. Anda boleh menemui semua peranti yang serasi di sini. Dapatkan liputan komprehensif CNET mengenai teknologi hiburan rumah yang dihantar ke peti masuk anda.

Discovery Plus (di Roku) Kajian mendalam

Adakah Discovery Plus percuma dengan Amazon Prime?

Penemuan+ dan penemuan+ (Tanpa Iklan) pelan tersedia kepada pelanggan Prime aktif masing-masing untuk $4.99/bulan dan $6.99/bulan selepas percubaan percuma selama 7 hari. Untuk menambah Discovery+ Prime Video Channel, log masuk ke akaun Amazon anda.

Adakah Discovery Plus di Amazon Prime?

Discovery Plus tersedia pada peranti Amazon Fire TV seperti Fire TV Stick, Fire TV Cube dan TV pintar Edisi Fire TV. Pengguna Amazon telah menikmati pengalaman penstriman mereka dengan Discovery+ sejak ia dilancarkan pada bulan Januari. Sekarang, Amazon juga akan menyertakan Discovery Plus pada Saluran Video Amazon Prime.

Berapakah kos untuk melanggan Discovery Channel?

Anda boleh mendaftar untuk $5 sebulan dengan iklan atau $7 sebulan untuk penstriman tanpa iklan. Discovery Plus direka bentuk untuk menyediakan akses mudah kepada semua siri Discovery, TLC, Planet Haiwan, Rangkaian Makanan dan HGTV kegemaran anda dalam satu apl penstriman.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Discovery Plus secara percuma?

Discovery Plus adalah percuma selama setahun selama pilih pelanggan Verizon Unlimited. Perkhidmatan penstriman, yang menempatkan rancangan daripada Discovery, HGTV dan Rangkaian Makanan, biasanya berharga $5 sebulan dengan iklan atau $7 sebulan tanpa iklan. Pelanggan Verizon Unlimited terpilih boleh mendapatkan Discovery Plus selama setahun secara percuma sekarang.

Adakah Apl Discovery Plus bagus?

Saya sangat menyukai apl itu kerana saya boleh menonton semua rancangan HGTV dan Rangkaian Makanan kegemaran saya tanpa semua iklan yang berulang. Walau bagaimanapun, terdapat BANYAK gangguan dalam pengaturcaraan, ia lebih daripada menimbal ia melangkau coretan-pepijat kecil untuk bersenam dalam apl.

Adakah Netflix mempunyai Discovery Channel?

Netflix biasanya menstrim beberapa rancangan Discovery Channel yang popular seperti Dirty Jobs, Deadliest Catch, dsb. Walau bagaimanapun, episod baharu itu mengambil masa untuk tersedia. Hulu juga mempunyai rancangan Discovery Channel yang popular, mungkin lebih sedikit daripada Netflix.

Di manakah saya boleh menstrim Discovery Channel?

YouTube TV menyediakan:

  • akses kepada Discovery Channel, Local Network Channels dan lebih 70 saluran lain.
  • storan DVR awan tanpa had.
  • strim pada tiga peranti serentak.
  • Youtube TV menyokong Android, iOS, Apple TV, Fire TV, Chromecast dan banyak lagi. ...
  • Termasuk TV Youtube atas permintaan.
  • menawarkan percubaan percuma selama 1 minggu.

Bagaimanakah saya boleh menstrim penemuan?

Anda boleh menstrim Discovery melalui Philo, Sling TV, AT&T TV Sekarang, FuboTV, Hulu dan YouTube TV.

Adakah Discovery Plus pada TV Pintar Vizio?

Google Cast

Pasang apl iPhone/iPad discovery+ atau apl Telefon/Tablet Android. ... Mula memainkan kandungan dalam apl discovery+ dan pilih ikon Google Cast. Pilih TV Pintar VIZIO anda dan ia akan mula dipaparkan pada TV Pintar anda.

Adakah Discovery Plus bernilai wang?

Discovery Plus, walaupun dengan iklan, berbaloi untuk peminat saluran kabelnya. Program eksklusif, sebagai tambahan kepada perpustakaan atas permintaan yang luas, boleh membawa kepada hiburan berjam-jam, walaupun terdapat gangguan dengan antara muka.

Apakah yang percuma di Discovery Plus?

Berapakah kos discovery+? Tidak seperti kebanyakan perkhidmatan penstriman, Discovery+ mempunyai peringkat percuma – pengguna boleh daftar untuk akaun dan dapatkan akses kepada TV langsung dan tangkapan 30 hari daripada Quest, Really, Quest Red, HGTV, Rangkaian Makanan dan DMAX benar-benar percuma.

Berapakah kos untuk Discovery Plus?

Discovery Plus tersedia di A.S. untuk $4.99 sebulan. Subs boleh mengeluarkan $6.99 sebulan untuk versi tanpa iklan. Tidak pasti sama ada anda ingin membayar untuk perkhidmatan lain?

Apakah perbezaan antara penemuan dan plus penemuan?

Discovery Plus adalah berasingan dan berbeza daripada Discovery Go, perkhidmatan penstriman lama yang memerlukan log masuk langganan kabel. Yang terakhir ini tidak mempunyai yang asal yang eksklusif untuk Discovery Plus. Pada masa ini, Discovery Plus hanya tersedia di A.S., tetapi ia akan berkembang ke negara lain lewat tahun ini.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Discovery Channel tanpa kabel?

Perkhidmatan penstriman TV langsung Google ialah pilihan yang bagus, dan kemasukan Discovery Channel menjadikannya cara yang hebat untuk menonton Discovery Channel tanpa kabel. Anda boleh mendaftar untuk percubaan percuma untuk melihat bagaimana anda menyukai YouTube TV, atau anda boleh menyemak ulasan dan kandungan berkaitan YouTube TV lain yang kami ada di tapak kami.

Berapa ramai orang boleh menonton Discovery Plus sekaligus?

Dengan langganan discovery+ anda, anda boleh menstrim pada bila-bila masa, di mana sahaja, dihidupkan sehingga empat peranti pada satu masa. Begini cara mengurus peranti yang disambungkan ke discovery+ melalui penyemak imbas web anda: Pilih imej profil di bahagian atas sebelah kanan skrin anda untuk membuka menu lungsur turun.

Adakah Discovery percuma di Firestick?

Tonton rancangan Discovery kegemaran anda pada bila-bila masa, di mana-mana sahaja dengan apl Discovery GO percuma. Muat turun apl dan tonton TV secara langsung, episod dan musim penuh rancangan Discovery kegemaran anda pada semua peranti anda. Ia PERCUMA dengan langganan TV anda.

Berapakah harga Discovery go di Roku?

Berapakah kos penemuan+? penemuan+ ialah $4.99 sebulan, atau $6.99 sebulan tanpa iklan. Anda boleh mendapatkan saluran baharu di sini atau mencarinya dalam kategori Baharu dan Terkenal di Gedung Saluran untuk menambahkannya pada skrin utama Roku anda. Selamat Menstriman!

Adakah Discovery Plus serupa dengan Netflix?

Walaupun Discovery sebelum ini mengeluarkan beberapa rancangannya pada perkhidmatan penstriman lain, termasuk Netflix, ia kini telah memutuskan untuk menjadi pesaing langsung. Sehingga berita ini ditulis, Discovery berkata perkhidmatannya mempunyai lebih 2,500 rancangan lama dan terkini, yang berjumlah lebih 55,000 episod.

Adakah Discovery Plus pada TV pintar?

penemuan+ ialah tersedia pada kebanyakan telefon pintar, tablet, penyemak imbas desktop dan kebanyakan peranti yang disambungkan, termasuk Android TV, Apple TV, Fire TV, Amazon Fire Smart TV, Samsung Smart TV, Roku dan Comcast Xfinity.

Bolehkah saya menonton fixer upper tanpa discovery plus?

ya, selagi anda melanggannya melalui pembekal TV anda, anda tidak perlu membayar untuk Discovery Plus. Discovery Plus ialah platform penstriman bebas yang menampilkan rancangan daripada HGTV.