Bilakah maya meninggal dunia pada pll?

Dalam siri televisyen, Maya meninggal dunia Akhir musim 2, "UnmAsked" selepas dibunuh oleh bekas teman lelaki stalkernya.

Apakah episod Maya PLL mati?

Dalam siri televisyen, Maya meninggal dunia pada akhir Musim 2, "Tidak Ditanya"Selepas dibunuh oleh bekas teman lelakinya.

Mengapa Maya dibunuh dalam pembohong kecil yang cantik?

Pada akhir musim 2, Maya telah nampaknya dibunuh oleh Lyndon James, yang berpura-pura menjadi sepupunya, Nate. Tetapi kami tidak pernah melihat mayat, kawan-kawan. Cinta Emily mungkin masih ada di mana-mana... Lyndon berpura-pura menjadi sepupu Maya, Nate untuk mendekati Emily, tetapi dia sebenarnya hanya stalker Maya.

Episod apakah yang Emily dapati Nate membunuh Maya?

Pembunuh Wanita. Emily terperangkap tembak-menembak sebagai pembunuh Maya didedahkan; Pembohong dikhianati oleh seseorang yang rapat dengan mereka.

Apa yang Maya St Germain tahu?

Walaupun Lyndon James/Nate St. Germain didedahkan sebagai pembunuh Maya, sentiasa ada misteri yang menyelubungi Maya untuk saya. Daripada Mona mengeja "MAYA TAHU" hingga Alison menulis namanya pada nota semasa di penjara. ... Sebagai alternatif, Alison boleh bertemu Maya selepas dia sudah bersama Emily.

Pretty Little Liars - Mayat Maya ditemui - 2x25/UnmAsked [HD]

Siapa yang menggali kubur Alison?

Walaupun Marlene telah mengesahkan bahawa ia adalah Mona & CeCe yang menggali kubur - baik, lebih seperti Mona yang menggali kubur di bawah arahan CeCe.

Apakah perbezaan umur antara Aria dan Ezra?

Sadie Berkata: Ia menyeramkan (dan menyalahi undang-undang) saya boleh mengendalikannya perbezaan umur tujuh tahun — terutamanya kerana Aria berumur 16 tahun ketika dia bertemu Ezra, umur yang sah untuk dibenarkan di Pennsylvania — tetapi saya tidak akan dapat menerima sepenuhnya dinamik pelajar-guru.

Bilakah Spencer kehilangan keperawanannya PLL?

11. Daripada empat gadis itu, Spencer adalah yang terakhir kehilangan keperawanannya. Dia kehilangan keperawanannya kepada Toby dalam "The Lady Killer". 12.

Siapa yang membunuh Nate dalam PLL?

Germain. Di pertengahan musim ketiga, "sepupu" Maya mendedahkan dirinya sebagai Lyndon James, yang sebenarnya adalah penguntit gila Maya. Emily menikamnya hingga mati dalam pergelutan gila di rumah api.

Siapa yang memberi ubat kepada Emily PLL?

Ali membius rakan-rakannya dengan ubat penenang semasa tidur mereka pada malam dia hilang. Terdapat dua perkara yang menonjol tentang malam Ali hilang: Dia bertemu dengan bilangan orang yang tidak masuk akal dan dia memakai baju kuning terang yang walaupun pelakon yang memainkan watak Ali benci.

Adakah Maya sudah mati Borderlands 3?

milik Maya kematian telah dibina ke dalam plot Borderlands 3 sangat awal pada, sebelum [Penulis Pemimpin Bersama] Danny Homan dan saya menyertai projek itu pada 2016. Pada masa itu, pasukan kepimpinan sedang membangunkan arka peringkat tinggi, melakar struktur plot dari planet ke planet.

Siapa yang menembak Caleb PLL?

Dalam Musim 3, dia ditembak oleh Lyndon James selepas menemui Emily dan Lyndon di rumah api di Lighthouse Rock Inn dan terpaksa menjalani pembedahan kecemasan. Dia kemudiannya akan pulih sepenuhnya. Caleb terbuka untuk bersatu semula dengan Claudia untuk lawatan apabila dia memanjangkan tawaran kepadanya dalam Musim 2.

Adakah Nate benar-benar sepupu Maya?

Nate BUKAN sepupu Maya. Dia adalah penguntit Maya dari Tru North! Dan dia lebih gila daripada yang saya bayangkan. Dia memikat Emily ke kabin ibu bapanya, menyalahkannya atas kematian Maya, melepaskan perlindungannya dan mendedahkan bahawa dia telah mengikat Paige dan terikat di dalam almarinya--untuk membunuhnya di hadapan Emily, sudah tentu!

Adakah Emily mati dalam PLL?

Dia kemudiannya dibunuh oleh seseorang yang dibayar oleh Alison, yang telah membunuh Jordan kerana membalas dendam kerana "mencuri" Emily daripadanya. ... Emily, tanpa diketahui Pembohong yang lain, memalsukan bunuh diri untuk menipu Alison.

Adakah mana-mana penipu mati dalam PLL?

Musim ketujuh rancangan itu ialah musim paling dahsyat Pretty Little Liars. Watak mati kiri dan kanan. Ini termasuk Sara Harvey, ahli pasukan "A" yang bekerja dengan Jenna dan Noel Kahn untuk menyeksa Pembohong. Sungguh mengejutkan apabila Sara kemudiannya ditemui mati di dalam tab mandi di dalam suite hotel Radleynya.

Adakah ayah Emily meninggal dunia dalam PLL?

Musim 6. Dia menghubungi Emily untuk memastikan dia baik-baik sahaja selepas pengalaman pahitnya di rumah anak patung. Emily mendedahkan kepada Toby bahawa bapanya telah meninggal dunia dalam tentera semasa lompat masa.

Mengapa Mona memalsukan kematiannya?

Pada separuh kedua musim, ia mendedahkan bahawa Mona tidak pernah percaya Alison adalah "A" dan bahawa dia memalsukan kematiannya sebagai sebahagian daripada rancangan "A" untuk memasukkan Alison ke dalam penjara, supaya dia dapat mengetahui identiti sebenar mereka. Dia kini berambut perang dan terkunci di dalam rumah anak patung "A", terpaksa berpura-pura menjadi Alison.

Siapa Big A?

Big A ialah orang yang mengambil alih permainan "A" daripada Mona Vanderwaal selepas dia dimasukkan ke Radley Sanitarium dan didedahkan CeCe Drake (A.K.A. Charlotte DiLaurentis atau Charles Dilaurentis).

Mengapa Maggie berbohong kepada Ezra?

Dia mengakui bahawa dia pergi ke pesta ketika dia marah pada Ezra, terlalu banyak minum, dan melakukan kesilapan dengan tidur dengan orang lain. Maggie tidak tahu siapa bapanya, tetapi memberikan jawapan yang dia mahukan; dia memberitahu dirinya sendiri, dan Ezra, bahawa dialah bapanya.

Kepada siapa Spencer kehilangan keperawanannya?

Spencer kehilangan keperawanannya kepada Toby.

Siapakah Spencer kehilangan keperawanannya juga?

Daripada empat gadis itu, Spencer adalah yang terakhir kehilangan keperawanannya. Dia kehilangan daranya dengan Toby dalam The Lady Killer. Spencer adalah yang ketiga daripada empat pembohong yang dilawati oleh Alison. Dia muncul kepadanya di ruang tamu keluarga Hastings dalam "If These Dolls Could Talk".

Berapa umur Aria ketika dia tidur dengan Ezra?

Ini bermakna semasa Aria masih kanak-kanak pada usia 15/16 tahun, Ezra 22 apabila mereka mula berkencan. Bagi perhubungan itu 'tidak disengajakan' dan di sebuah bar yang dianggap Aria berusia lebih 21 tahun — kepercayaan itu sebenarnya terputus apabila satu rahsia gelap terbongkar.

Adakah Ezra menipu Aria?

Mereka akhirnya bermesra. Pada akhir musim, Aria menipu Jake dengan mencium Ezra. Dia masih belum menemui apa yang berlaku. Mereka menamatkan perkara apabila dia menyedari bahawa dia masih mencintai Ezra.

Adakah Ezra dan Aria mempunyai bayi?

Selepas episod kedua ia telah mendedahkan bahawa Aria dan Ezra mengambil seorang bayi perempuan yang mereka angkat bernama Katherine Ella. Ia juga mendedahkan bahawa buku pertama Aria akan bertukar menjadi sebuah filem yang akan menampilkan Reese Witherspoon.

Siapa yang Jake nampak Ezra menjerit?

Suspek lain ialah Holden (kerana dia cemburu Jake dan Aria bersama) atau Maggie (kerana Jake melihat Ezra menjerit Peguam Maggie).