Adakah iris mati dalam musim 3?

Cuba untuk menamatkan ancaman Savitar, Barry dan Jay melemparkan kotak ke dalam kuasa kelajuan tetapi, dalam proses itu, Barry dilemparkan lima bulan ke hadapan dan saksi Savitar membunuh Iris.

Adakah Iris mati pada kilat Musim 3?

Penamat Flash Musim 3 membuat kerja pantas untuk "menyelesaikan" kematian Iris di tangan Savitar, dengan mendedahkan — seperti yang diduga oleh ramai — bahawa sebelum pertembungan yang menentukan, HR ... Dari situ, ia hanya masalah masa sehingga Savitar tidak lagi wujud, memandangkan Iris tidak pernah mati sebenarnya dan menghantar Barry ke jalan gelapnya.

Adakah Iris mati dalam sekelip mata?

Adakah Iris mati dalam The Flash musim 7? Sangat tidak mungkin Iris akan kekal mati. Sebagai treler untuk episod yang akan datang, "Family Matters, Part 2" menunjukkan, Barry dan seluruh Pasukan Flash akan pergi ke tahap yang melampau untuk membalikkan apa yang berlaku dan akhirnya menyelamatkan Fuerza, Psych dan, sudah tentu, Iris.

Adakah Iris mati untuk selamanya?

Iris' kematian ditunjukkan dalam musim ketiga di mana Savitar membunuhnya. Pasukan Flash kemudian menghabiskan sepanjang musim cuba mencari cara bagaimana untuk menyelamatkan Iris dan mengalahkan Savitar. Nasib baik untuk Iris, seperti yang telah ditunjukkan di atas, HR Wells mengorbankan nyawanya untuk menyelamatkannya.

Adakah Iris Mati dalam Musim 4?

Iris terselamat terima kasih kepada pengorbanan H.R. Wells, dan dalam pertempuran terakhir, dia membunuh Savitar, memadamkannya daripada kewujudan. Selepas kehilangan Barry ke dalam Speed ​​Force, dia mengambil alih Team Flash dan menyelaraskan aktiviti wira-wira Vibe dan Kid Flash.

The Flash | Musim 3 | Kematian ''Iris West'' atau Adakah Itu | CW

Adakah Iris dari masa depan?

Dalam komik, Iris berulang-alik mengikut masa kerana ia didedahkan dia sebenarnya dari masa depan dan dihantar kembali ke abad ke-20 oleh ibu bapa kandungnya.

Adakah Barry dan Iris mempunyai bayi dalam Musim 7?

Namun begitu, kita tinggal beberapa episod lagi dari akhir musim, dan masih belum diketahui sama ada Iris akan hamil pada musim ke-7. ... Terdahulu pada tahun 2019, aktres itu telah berkongsi gambar dirinya di media sosial sedang mengalami baby bump, tetapi dia menjelaskan dalam kapsyen itu sendiri bahawa dia tidak hamil dalam kehidupan sebenar.

Adakah Iris West mati?

Iris, siapa secara teknikalnya mati dalam Musim 3 di tangan Savitar dan telah diselamatkan oleh HR Wells, mungkin tidak akan mati dalam Musim 7 — walaupun keadaannya kelihatan suram baginya. ... Lebih-lebih lagi The Flash baru sahaja memperkenalkan idea Iris mengandungkan dia dan anak Barry.

Adakah Barry Allen pernah membunuh sesiapa?

Siri Flash baharu bermula selepas selesainya Blackest Night dan permulaan Brightest Day. Selepas peristiwa The Flash: Rebirth, Barry Allen menyepadukan semula dirinya ke dalam kehidupan di Central City. ... Barry memberitahu kru itu dia tidak membunuh sesiapa pun, yang mana ketua mereka, "Komander Dingin", memberitahunya, "Belum.

Adakah Cisco mati?

Jika anda peminat siri CW, anda tahu bahawa setiap watak hampir mati di The Flash. ... Walaupun nyawa Cisco nampaknya terancam dalam episod perpisahan yang akan datang, pelakon Carlos Valdes mengesahkan bahawa watak bodoh yang disayangi tidak akan dibunuh.

Adakah Iris seorang Metahuman?

Iris tidak mempunyai kebolehan metahuman. Dia seorang wartawan penyiasat pakar yang kelicikannya membuat dia beberapa langkah di hadapan orang di sekelilingnya. Iris diberi kuasa Speed ​​Force sementara sekali. Tetapi dia mengorbankan kebolehannya untuk menyelamatkan nyawa Barry dan membantu meletakkan kembali Reverse-Flash yang jahat di belakang bar.

Adakah Iris menjadi pecut?

Semasa pertempuran dengan pasukan, Matthew memindahkan kelajuan hebat Barry kepada Iris, memberikannya kuasa Flash. Oleh itu, apabila ancaman baru dilancarkan ke atas Central City, Barry mesti bertindak sebagai ketua pasukan, manakala Iris mengambil alih sebagai pemandu laju untuk mengalahkan musuh baru mereka.

Mengapa Iris hilang dari kilat?

Lebih memburukkan keadaan, Iris telah hilang dari episod The Flash memberi tumpuan kepada kemungkinan kehamilannya. Ini adalah sistematik terhadap layanan semua keahlian Team Citizen, dengan semua wanita yang bekerja di Central City Citizen ditakrifkan sepenuhnya oleh hubungan mereka dengan watak lelaki.

Adakah Iris akan berada dalam Musim 7 The Flash?

Iris West baru-baru ini ketiadaan fizikal dari The Flash musim 7 merompak watak agensi dan merosakkan usaha rancangan itu untuk mengembangkan wataknya. Saya sangat gembira melihat bahawa Iris tiada dalam episod minggu ini.

Adakah Barry dan Iris berkahwin?

Selepas mereka akhirnya mengalahkan Godspeed, Barry meminta Iris untuk memperbaharui ikrar mereka bersama-sama, yang membawa kepada final berakhir dengan nada gembira. ... Ia tidak pernah adil untuk Barry dan Iris, tetapi selepas beberapa tahun, mereka akhirnya dapat melangsungkan perkahwinan mereka sendiri, sama seperti Oliver dan Felicity lakukan selepas crossover.

Adakah Savitar Barry Allen?

Twist didedahkan dalam 'The Flash' musim 3, episod 21. Pada penghujung episod 20 The Flash, siri CW akhirnya mendedahkan identiti sebenar Savitar. Musim ini buruk besar telah menjadi Barry Allen selama ini!

Siapakah denyar yang paling perlahan?

Bertentangan dengan Scarlet Speedster, Kilat Pelik sedih dan bukannya bersemangat, dan berat badan berlebihan dan bukannya kurus, dan hampir tidak boleh berlari, walaupun dia mempunyai keupayaan untuk terbang pada kelajuan yang ringan. Namun, apabila bercakap secara tegas tentang keupayaan berlari, tidak ada persoalan bahawa Bizarro Flash adalah yang paling perlahan.

Siapa yang lebih pantas daripada kilat?

Wally secara meluas dianggap sebagai Denyar Terpantas, dan jauh lebih pantas daripada Barry Allen. Dia telah disahkan sebagai makhluk terpantas di seluruh DC Multiverse.

Siapakah Death Flash?

Kilat Hitam memenuhi peranan Kematian bagi mereka yang memiliki kelajuan super, mengembalikan mereka kepada sumber kuasa mereka: The Speed ​​Force. Ia dilaporkan dilihat sebelum kematian Barry Allen dan Johnny Quick; Max Mercury, setelah mengalami beberapa pengalaman hampir mati, juga melihat The Black Flash.

Adakah Iris kuasa kelajuan?

The Speed ​​Force kemudian mendedahkan bahawa Barry dan Iris adalah orang yang mencipta Kekuatan Kekuatan, Pasukan Bijaksana, dan Pasukan Pegun.

Adakah Barry dan Iris akan mempunyai anak?

Nampaknya musim 7 sedang menyediakan pendedahan yang Iris dan Barry jangkakan, dan itu dalam masa terdekat masa hadapan, mereka akan menyambut anak pertama mereka.

Adakah Barry dan Iris akan mempunyai bayi?

Hakikat bahawa Iris secara khusus mengatakan bahawa Barry membiarkan anak-anak mereka mati, mengesahkan bahawa mereka akhirnya mempunyai lebih daripada seorang anak, termasuk Bart. ... Tetapi oleh kerana Barry mempunyai ilusi Iris itu, ia pasti kelihatan seperti itu pada satu ketika tahun ini, mereka akan menjangkakan, jika bukan musim depan.

Adakah Iris dan Barry berpisah?

Nampaknya bulan madu sudah lama berakhir untuk pasangan West-Allen di The Flash. Barry dan Iris pernah menjadi pasangan comel dengan ikatan yang kelihatan tidak tergoyahkan dan banyak adegan manis. Tetapi menjelang musim 6, masa skrin kongsi mereka telah berkurangan, dan jalan cerita memisahkan mereka.

Kenapa Iris hitam sekarang?

Perubahan yang paling ketara kepada Iris daripada komik kepada siri TV ialah bangsanya. ... Untuk siri Arrowverse, pencipta rancangan itu mahu mempelbagaikan pelakon watak dan memilih untuk menjadikan keluarga Barat Hitam.