Adakah hbo max pada hulu?

HBO Max yang asli dan eksklusif adalah hanya tersedia pada apl HBO Max, yang anda boleh log masuk menggunakan kelayakan Hulu anda. Pada apl Hulu, anda juga boleh terus menstrim kandungan HBO kegemaran anda seperti Game of Thrones dan Westworld.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan HBO Max di Hulu?

Untuk log masuk ke HBO Max

  1. Pada skrin log masuk HBO Max, pilih Log Masuk Melalui TV atau Pembekal Mudah Alih.
  2. Pilih Hulu sebagai pembekal anda dan log masuk dengan kelayakan Hulu anda.
  3. Buat profil HBO Max anda.

Mengapa saya tidak boleh mendapatkan HBO Max di Hulu?

Jika anda menghadapi masalah melog masuk ke HBO Max, lakukan perkara berikut: Pastikan anda boleh log masuk dan strim HBO menggunakan apl Hulu. Jika anda menghadapi masalah melog masuk, pergi ke Hulu's Can't log in to Hulu article. Pastikan Alat Tambah HBO Max adalah sebahagian daripada pelan langganan Hulu anda.

Adakah HBO Max di Hulu sama?

Pelanggan Hulu yang ingin menambah HBO pada perkhidmatan mereka untuk mengakses Max perlu membayar tambahan $14.99 sebulan di atas bil Hulu biasa mereka. Ini adalah harga yang sama dengan HBO Max itu sendiri, bermakna penonton tidak mendapat sebarang tawaran.

Adakah HBO Max tersedia di Hulu?

Apakah peranti yang boleh saya tonton HBO Max? HBO Max tersedia pada Android, Android TV, Apple TV, Chromecast, iOS, PlayStation 4, Xbox One dan platform TV pintar Samsung (dari 2016 dan seterusnya — sebenarnya, apl "baharu" sebenarnya hanyalah kemas kini kepada apl HBO Now sedia ada pada platform tersebut).

Cara Mendapatkan HBO di Hulu - Hulu Cara Menambah HBO - Cara Menambah HBO pada Akaun Hulu Anda - Tambah HBO Hulu

Apakah cara termurah untuk mendapatkan HBO Max?

Perkhidmatan ini juga melancarkan pelan baharu yang disokong iklan yang lebih murah yang membolehkan anda menonton HBO Max hanya $9.99 sebulan. Anda juga boleh mencuba pelan tahunan baharu mereka, yang memberi anda diskaun 16% untuk HBO Max jika anda membuat prabayar untuk perkhidmatan selama 12 bulan ($99.99 dengan iklan, $149.99 tanpa).

Bolehkah anda mencuba HBO Max secara percuma?

Walaupun HBO Max tidak mempunyai percubaan percuma, pelanggan masih boleh mencuba keluar perkhidmatan secara percuma melalui percubaan percuma HBO Max Hulu. Perkhidmatan ini membolehkan pengguna mencuba kedua-dua Hulu dan HBO Max secara percuma selama tujuh hari, yang merupakan masa yang cukup untuk menguji tapak sebelum melanggan.

Adakah HBO Max lebih murah dengan Hulu?

Pakej standard HBO Max berharga $14.99 sebulan, dengan langganan yang boleh dibatalkan pada bila-bila masa. ... Walau bagaimanapun, pakej asas Hulu itu adalah separuh daripada harga pakej premiumnya, manakala di HBO Max, yang peringkat iklan hanya mengurangkan harga bulanan daripada $14.99 hingga $9.99.

Adakah HBO Max percuma di Roku?

Anda kini boleh memuat turun apl HBO Max di Roku. Muat turun apl HBO Max melalui Roku Channel Store, kemudian daftar melalui Hulu atau Amazon Prime Channels untuk mendapatkan percubaan 7 hari percuma. Anda boleh mengaktifkan apl HBO Max di Roku sebaik sahaja anda mendaftar untuk langganan.

Adakah HBO Max lebih murah dengan Prime?

Sebagai sebahagian daripada langganan Amazon Prime $12.99, ia lebih murah daripada akaun HBO Max 'Bebas Iklan', dan datang penuh dengan faedah seperti penghantaran percuma dan penstriman muzik percuma, dan mempunyai jumlah gabungan sebanyak 13,000 filem dan siri TV. ... Namun HBO Max mempunyai kelebihan utama dengan kandungan berharga eksklusif untuk perkhidmatan tersebut.

Bolehkah saya menonton HBO Max melalui Hulu di Roku?

HBO Max ialah saluran terbaharu dan terkini daripada HBO dan memang begitu tersedia pada peranti penstriman Roku anda yang disokong. HBO Max membolehkan anda menonton semua kandungan HBO sedia ada selain ratusan filem dan rancangan TV, dan Max Originals baharu.

Bagaimanakah cara saya membayar untuk HBO Max?

Begini cara melakukannya menggunakan tapak web pada Mac atau PC anda, atau apl mudah alih untuk peranti iPhone, iPad dan Android.

...

Ini bermakna anda melanggan terus melalui HBO Max.

  1. Ketik atau klik "Urus Langganan." ...
  2. Klik "Edit Kaedah Pembayaran." ...
  3. Masukkan maklumat kad kredit baharu anda dan klik "Simpan perubahan."

Penstriman mana yang mempunyai HBO Max?

Jika anda belum mempunyai HBO Max, berikut ialah cara anda boleh mendapatkannya.

  • HBOMax.com. Daftar pada telefon atau komputer anda di HBOMax.com. ...
  • Kedai aplikasi. Amazon Appstore. ...
  • Pembekal TV kabel atau satelit. ...
  • Pelan wayarles atau internet AT&T. ...
  • Pelan Cricket Wireless. ...
  • Hulu. ...
  • Pembekal Internet. ...
  • TV YouTube.

Mengapa saya tidak boleh menambah HBO Max pada Roku?

Jika HBO Max tidak berfungsi pada Roku, cuba kemas kini peranti anda untuk memasang versi terkini HBO Max dan RokuOS. Semak langkah di bawah untuk mengemas kini peranti Roku anda: Mula-mula, akses Tetapan peranti Roku anda dan klik pada Sistem. Seterusnya, klik pada Kemas Kini Sistem.

Berapakah harga HBO Max sebulan di Roku?

Sebelum anda memasang HBO Max pada Roku anda, daftar untuk akaun HBO Max. Buka HBO Max dalam pelayar web dan klik "Langgan Sekarang." Ikut arahan pendaftaran – kos HBO Max $14.99 sebulan dan anda boleh membatalkan perkhidmatan anda pada bila-bila masa tanpa sebarang obligasi jangka panjang. Menggunakan alat kawalan jauh Roku anda, tekan butang Utama.

Bolehkah saya mendapatkan HBO Max di Amazon Prime?

Telefon atau Tablet

Telefon dan tablet berikut menyokong HBO Max: Apple iPhone, iPad dan iPod Touch (iOS 12.2 atau lebih baru) Telefon dan tablet Android (Android OS 5 atau lebih baru) Tablet Amazon Fire (generasi ke-4 dan lebih baru)

Apakah HBO Max atau Netflix yang lebih baik?

Netflix mempunyai lebih banyak pilihan, tetapi HBO Max kualiti sukar dikalahkan. Netflix dan HBO Max adalah pesaing rapat. ... Kualiti penstriman: Netflix menawarkan lebih banyak pilihan 4K daripada HBO Max, tetapi anda hanya boleh menstrim dalam 4K jika anda membayar untuk pelan premium. Ketersediaan peranti: Anda boleh memainkan Netflix pada hampir mana-mana peranti.

Adakah HBO Max bulan ke bulan?

Anda boleh melanggan HBO sahaja untuk $14.99/bulan — tetapi anda boleh mendapatkan akses kepada lebih banyak lagi filem, siri dan Max Originals baharu serta semua HBO, jika anda melanggan HBO Max. Pelan bermula pada $9.99/bulan.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan bulan percuma HBO Max?

Begini cara anda boleh mendapatkan percubaan percuma HBO Max anda:

  1. Lawati HBO Max.
  2. Tekan butang yang menawarkan percubaan percuma selama 30 hari.
  3. Taipkan maklumat kad kredit anda.

Bolehkah saya membatalkan HBO Max pada bila-bila masa?

Langganan HBO Max anda akan diperbaharui secara automatik sehingga anda membatalkannya. Batalkan 1-2 hari sebelum kitaran pengebilan anda yang seterusnya bermula (ini berbeza mengikut pembekal). Apabila anda membatalkan langganan anda, anda boleh meneruskan penstriman sehingga akhir tempoh pengebilan anda.

Mana yang lebih baik HBO Max atau Hulu?

Ia mempunyai rancangan TV yang paling "berkualiti" dan "berkualiti tinggi" daripada mana-mana strim. ... HBO Maks: HBO Max baru sahaja dilancarkan bulan lepas, tetapi data menunjukkan bagaimana ia sudah menjadi pemain yang hebat dalam perang penstriman. Ia mempunyai lebih banyak jumlah filem (dan lebih banyak filem berkualiti) daripada Hulu, Disney Plus dan Apple TV Plus.

Bolehkah saya membayar HBO Max untuk tahun tersebut?

Langganan HBO Max tersedia di HBOMax.com dan melalui banyak pembekal. Bergantung pada pembekal anda, anda boleh memilih daripada dua pelan langganan: Dengan Iklan - $9.99/bulan atau $99.99/tahun (16% penjimatan)

Adakah anda memerlukan HBO untuk mendapatkan HBO Max?

HBO Max ialah tersedia kepada hampir semua pelanggan HBO sedia ada.

Adakah HBO Max berbaloi untuk diperoleh?

HBO Max sangat berbaloi dengan harga jika anda bertanya kepada kami. Terdapat begitu banyak kandungan baharu, asli dan eksklusif sehingga tiada kemungkinan anda dan keluarga anda akan bosan. ... Dan HBO Max baru-baru ini melancarkan perkhidmatan iklan terhad baharu mereka. Anda boleh menjimatkan $5 sebulan dengan menonton tidak lebih daripada empat minit iklan setiap jam.

Adakah HBO Di Amazon sama dengan HBO Max?

Apl HBO pada peranti Roku dan Amazon Fire telah dikemas kini kepada apl HBO Max. Anda boleh menstrim semua HBO dan banyak lagi pada peranti dan tablet Roku atau Amazon Fire TV anda menggunakan apl HBO Max. Anda sepatutnya tidak perlu log masuk.