Adakah benedict cumberbatch dalam doktor siapa?

Benedict Timothy Carlton Cumberbatch CBE (lahir 19 Julai 1976) bermain Howard Carter dalam cerita audio Big Finish Doctor Who False Gods, dan "Thing 2" dalam Order of Simplicity.

Apakah yang dibintangi Benedict Cumberbatch?

Benedict Cumberbatch menjadi terkenal sebagai bintang BBC Sherlock. Dia kemudiannya muncul dalam filem Hollywood seperti Tinker Tailor Soldier Spy, War Horse, Star Trek: Into Darkness dan trilogi The Hobbit.

Adakah Sherlock berada di alam semesta yang sama dengan Doctor Who?

Detektif perunding abad ke-21 Sherlock Holmes dan makhluk asing pengembara masa dari Gallifrey yang dikenali sebagai Doktor mungkin hidup di alam semesta yang sama. Sarah Jane Smith, sementara itu, boleh dikatakan yang paling terkenal daripada semua sahabat Doctor Who. ...

Apakah nama sebenar Benedict Cumberbatch?

Benedict Cumberbatch, sepenuhnya Benedict Timothy Carlton Cumberbatch, (lahir 19 Julai 1976, London, England), pelakon filem, teater, dan televisyen terkenal British yang terkenal dengan penggambaran watak-watak pintar, selalunya atas kerak atas, suaranya yang bergema yang mendalam, dan nama tersendiri.

Adakah Benedict Cumberbatch royalti?

Hubungan diraja Benedict Cumberbatch

Benedict sebenarnya kerabat jauh ahli keluarga diraja dan juga memainkan peranan saudara itu dalam filem. Pelakon itu adalah sepupu ketiga 16 kali disingkirkan daripada Raja Richard III. ... Pelakon itu telah menerima pelbagai pujian untuk peranannya dalam siri ini.

Matt Smith dan Benedict Cumberbatch menyampaikan Anugerah Khas BAFTA Steven Moffat - BBC One

Mengapa nama keluarga Benedict Cumberbatch berbeza daripada ibu bapanya?

Benedict Cumberbatch pada Nama Keluarganya. “Itu sebenarnya nama keluarga saya yang sebenar,” kata Cumberbatch, di antara hidangan salad ikan di belakang pentas di Mahkamah Diraja. ... Bapanya, seorang pelakon, telah dipujuk oleh ejen untuk menjadi Timothy Carlton, dan oleh itu anak lelakinya pada mulanya membawa nama pentas keluarga.

Adakah Martin Freeman Amerika?

Martin John Christopher Freeman (lahir 8 September 1971) ialah seorang pelakon Inggeris. Antara anugerah lain, beliau telah memenangi Anugerah Emmy, Anugerah BAFTA dan Anugerah Persatuan Pelakon Skrin, dan telah dicalonkan untuk Anugerah Golden Globe.

Apakah nama tengah Tom Hiddleston?

Thomas William Hiddleston dilahirkan pada 9 Februari 1981, di Westminster, London, England, kepada James Hiddleston, seorang ahli fizik Scotland, dan isteri Inggerisnya, Diana, seorang pentadbir seni dan pengarah pelakon serta bekas pengurus pentas.

Adakah Doktor Siapa dan Sherlock bersilang?

Ya, betul-betul. Peminat #WhoLock tidak perlu bermimpi lagi, kerana Doktor Kedua Belas Peter Capaldi telah muncul di flat legenda Sherlock di 221b Baker Street. Bagi anda yang tidak dapat menjumpai memori itu dalam istana fikiran anda, jangan takut – kerana persilangan mimpi ini berlaku di sebalik tabir.

Apakah episod Sherlock bertemu doktor?

"Tanda Tiga" ialah episod kedua siri ketiga siri televisyen BBC Sherlock. Ia ditulis oleh Stephen Thompson, Mark Gatiss dan Steven Moffat dan dibintangi Benedict Cumberbatch sebagai Sherlock Holmes dan Martin Freeman sebagai Dr John Watson.

Adakah siri Sherlock Holmes sudah tamat?

Sherlock Musim 5 masih belum menerima kemas kini pembaharuan rasmi daripada BBC One. Sejak Sherlock Musim 4 menamatkan penamatannya pada 15 Januari 2017, peminat tidak sabar-sabar menantikan tayangan Musim 5. Pada Januari 2014, Steven Moffat menyatakan bahawa Sherlock Musim 5 telah diplot oleh beliau sendiri dan Mark Gatiss.

Di manakah Benedict Cumberbatch Live 2021?

Cumberbatch pernah mengisytiharkan bahawa kediaman LA hanya sementara dan dia tidak akan meninggalkan kehidupannya di England untuk berpindah ke tempat lain, jadi dia akan menyimpan $3.5 juta barunya rumah London sebagai kediaman tetap selepas berpindah dari pad bujangnya.

Berapakah umur Sherlock Holmes?

Kenyataan umur Holmes dalam "His Last Bow" meletakkan tahun kelahirannya pada 1854; cerita, berlatarkan Ogos 1914, menggambarkan beliau sebagai berumur enam puluh tahun. Ibu bapanya tidak disebut, walaupun Holmes menyebut bahawa "nenek moyangnya" adalah "penjajah negara".

Mengapa Freeman dan Abbington berpecah?

Bercakap tentang perpisahan pada 2018, Abbington berkata mereka tidak boleh hidup sesama sendiri lagi, dan memberitahu Sunday Times: 'Apabila kami putus tiada siapa yang tahu, kami tidak memberitahu sesiapa kecuali beberapa orang penting kerana mereka telah untuk mengetahui, kerana logistik hotel dan barangan.

Adakah Martin Freeman dalam Pirates of the Caribbean?

Betul - Martin Freeman berada di Pirates! Filem Band of Misfits juga. Dia menyuarakan peranan Lanun dengan selendang, atau Nombor 2. Mungkin bukan nama yang paling diingati, tetapi kami berjanji dia memainkan peranan penting dalam pengembaraan itu.

Apakah gaji Martin Freeman?

Freeman kini merupakan bintang Hollywood yang mapan, dengan peranan terkenal sebagai Bilbo Baggins dalam filem Hobbit dan Black Panther sejak kebelakangan ini. Dia berbaloi sekitar $20 juta (£14.3 juta), banyak membantu dengan mendapat peranan dalam Marvel Cinematic Universe yang menguntungkan.

Apa yang Benedict Cumberbatch lakukan sekarang?

Benedict Cumberbatch kembali ke BBC untuk menghasilkan dan membintangi dalam adaptasi televisyen selama 90 minit novel terlaris Ian McEwan, The Child in…

Dari manakah nama Cumberbatch berasal?

Cumberbatch ialah sebuah Inggeris nama keluarga. Variasi termasuk Cumberpatch, Cumberidge, Cumberledge, Comberbeach, Comberbach, Comberedge dan Camberbirch. Orang terkenal dengan nama keluarga itu termasuk: Archie Cumberbatch (1879–?), pemain kriket India Barat.

Adakah Benedict Cumberbatch seorang Plantagenet?

Khas televisyen menyusul Richard Plantagenet (Cumberbatch) ketika dia menjadi Duke of York yang pertama dan berjuang menuju takhta Inggeris untuk menjadi Raja Richard III. Seperti yang dilihat dalam treler, cerita ini akan melibatkan drama murni, semangat dan peperangan.

Adakah Benedict Cumberbatch vegan?

Menurut PETA 'Ia rasmi—pelakon British yang berbakat besar Benedict Cumberbatch adalah vegan. Semasa mempromosikan Avengers: Infinity War yang dinanti-nantikan, pelakon Dr. Strange itu menyebut—semasa tiga temu bual berasingan—diet vegannya.

Siapa ibu Cumberbatch?

Benedict Cumberbatch dan ibunya, pelakon Wanda Ventham nikmati teduhan di Grand Pavillion di Chelsea Flower Show. Mereka berdua menyertai kami pada pukul 8 malam di BBC Two. Jantje Bartels dan 108 yang lain menyukai ini.

Adakah Jill Cumberbatch berkaitan dengan Benedict?

Dia milikNya Kakak Separuh.