Di mana untuk mencari trout voltfin?

Voltfin Trout boleh didapati berenang di perairan Hyrule Ridge dan Tabantha Frontier. Seperti ikan lain, ia juga boleh dilepaskan oleh Octoroks, khususnya Forest Octoroks berhampiran Thundra Plateau.

Di manakah saya boleh membeli trout Voltfin?

Voltfin Trout

  • Lokasi: Tabantha Frontier, Hyrule Ridge, Sungai Zora.
  • Dituruni oleh Forest Octorok di sebelah utara pulau berbentuk bulan sabit di Dataran Tinggi Thundra, timur Toh Yahsa Shrine.

Di manakah saya boleh mendapatkan Voltfin trout Reddit?

Anda boleh mencari mereka di pulau berbentuk bulan sabit di Dataran Tinggi Thundra yang dijatuhkan oleh octorok hutan.

Bagaimanakah anda menarik trout Stealthfin?

Stealthfin Trout

Ia kebanyakannya ditemui di perairan di luar Lost Woods dan Thyphlo Ruins. Sukar untuk mencari tempat yang bagus untuk memancing tanpa ditarik ke dalam kabus yang mengelilingi setiap satu. Gunakan set Sheikah dan elixir berasaskan Silent Shroom untuk bersembunyi, dan jatuhkan Silent Shroom ke dalam air untuk menarik mereka ke pantai.

Makanan apa yang menarik perhatian ikan Botw?

Umpan Ikan. Pautan boleh menarik ikan dengan membuang bahan makanan ke dalam air untuk bertindak sebagai umpan. Ikan yang berbeza tertarik dengan jenis makanan tertentu, walaupun secara amnya cendawan buat yang terbaik.

Bagaimana untuk mencari VOLTFIN TROUT BOTW 2020

Di manakah terletaknya Tasik totori Botw?

Tasik Totori ialah lokasi dari The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Ia boleh didapati betul-betul di utara Menara Tabantha dan Kuil Bareeda Naag. Ia boleh dicapai dengan mudah dengan teleportasi ke Kuil Akh Va'quot, yang terdapat di Kampung Rito.

Di manakah Domain Zora dalam Zelda?

Di Ocarina of Time, Zora's Domain terletak di bahagian timur laut Hyrule dan merupakan rumah kepada Raja Zora dan anak perempuannya, Puteri Ruto. Ia terdiri daripada kawasan gua besar yang kebanyakannya dipenuhi air, dengan air terjun besar mengalir dari atas ke kawasan bawah.

Di manakah terletaknya Finley Botw?

Biografi. Finley adalah seorang Zora dari Domain Zora. Dia boleh didapati berlari di sekitar Domain, kecewa kerana ibunya Kodah tidak akan membenarkannya pergi ke Bank of Wishes untuk menghantar surat, kerana raksasa air yang sepatutnya.

Apakah jawapan kepada teka-teki ke-4 di Botw?

Teka-teki keempat ialah: "Sisik dan ekornya akan menyentak anda, tanpa ragu ragu! Perenang yang mengejutkan ini dipanggil... ikan."

Di mana saya boleh membeli botw kuku?

Lynel Hoofs boleh didapati dengan mengalahkan semua jenis Lynel yang ditemui bertaburan di seluruh dunia. Ia boleh digunakan untuk meningkatkan pelbagai kepingan perisai dalam permainan, contohnya Perisai Barbarian.

Bolehkah anda memancing dalam nafas liar?

Hanya mengambilnya seperti yang anda lakukan pada mana-mana item lain dan teruskan pengembaraan anda. Sebagai alternatif, anda boleh hanya menyelam ke dalam dan berenang ke arah ikan dan mengambilnya. ... Begitulah cara anda menangkap ikan dalam The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Bagaimanakah cara untuk saya ke jambatan di Inogo?

Cara paling mudah untuk ke sana ialah bermula di Menara Lanaryu. Dalam imej di atas, anda boleh melihat kawasan yang akan anda lalui dari atas menara. Pendek kata, pergi dari Menara Lanaryu ke Jambatan Inogo, yang terletak di utara pada peta.

Di mana saya boleh mencari Tumbo?

Tumbo ialah seorang Zora yang tinggal di Domain Zora, di mana dia boleh didapati berlari mengelilingi patung Mipha pada siang hari.

Binatang ketuhanan manakah yang pertama?

Gajah gergasi Vah Ruta adalah pilihan pertama yang mudah, kerana ia paling hampir dengan tempat di mana anda mula-mula mendapat usaha untuk membersihkan binatang. Ikut titik laluan anda ke utara ke Domain Zora, yang anda tidak boleh ketinggalan kerana terdapat kira-kira sejuta Zora dalam perjalanan yang dengan menjengkelkan akan meminta anda pergi ke sana.

Di manakah orang tua di Kampung Rito?

Kandang kuda Rito terletak di sebelah Timurnya, dan ia adalah jalan yang baik di utara Menara Tabantha. Stabil Rito ialah salah satu tempat terbaik untuk mengumpulkan kayu dalam permainan - itu diperlukan untuk beberapa pencarian sampingan, jadi ambil perhatian mental. Sampai sahaja di kampung, naik ke tingkat atas untuk berjumpa dengan orang tua.

Adakah terdapat apa-apa di Tasik Totori?

Lokasi yang dikenali sebagai Kampung Rito terletak di tengah-tengah Tasik Totori. Anda boleh mengaksesnya dari jambatan dari timur di barat Hyrule. Rito adalah rumah kepada orang Rito terbang serta sebuah Inn, Kedai Am dan Kedai Perisai.

Berapa lamakah Rito hidup?

Mereka kelihatan agak jahil tentang binatang divine, bermakna mereka tidak mempunyai kehidupan yang lebih lama seperti Zora. Saya percaya mereka adalah sebaliknya, mereka mempunyai kehidupan yang singkat, sesuatu antara 30-50 tahun. Itulah salah satu sebab mereka sangat menghargai kebebasan.

Burung apakah Revali?

100 tahun sebelum peristiwa Breath of the Wild, Revali adalah Juara puak Rito. Dia dikenali sebagai pemanah yang paling mahir daripada semua Rito dan boleh menembak Arrows dengan kelajuan angin ribut.

Di manakah terletaknya Chillfin trout Botw?

Chillfin Trout boleh ditangkap melalui Link dalam perairan Tabantha Frontier dan Pergunungan Hebra. Terumbu Karang di Domain Zora juga menjualnya.

Di manakah saya boleh menanam ikan bass Botw?

Bass Senyuman

  • Lokasi: Padang Hyrule, Necluda Barat.
  • Terjumpa di hadapan air terjun.
  • Kolam paling selatan berhampiran Kuil Ke'nai Shakah.
  • Di hadapan air terjun utara di hadapan Zora's Domain.
  • Di hadapan air terjun menuju ke Tasik Calora berhampiran Kuil Qukah Nata.