Siapa lelaki oxiclean yang asli?

Tukang ketik OxiClean Billy Mays Billy Mays William Darrell "Billy" Mays Jr.

(20 Julai 1958 – 28 Jun 2009) ialah seorang Jurujual iklan respons langsung televisyen Amerika. Sepanjang kerjayanya, beliau mempromosikan pelbagai jenis produk, termasuk OxiClean, Orange Glo, Kaboom, dan Zorbeez. //ms.wikipedia.org › wiki › Billy_Mays

Billy Mays - Wikipedia

meninggal dunia pagi Ahad di rumahnya di Tampa, kata pihak berkuasa. Lelaki berusia 50 tahun yang terkenal dengan iklan OxiClean yang menjerit itu disahkan meninggal dunia pada 7:45 pagi. Pemeriksa perubatan Hillsborough County akan melakukan bedah siasat, polis Tampa Lt.

Bagaimanakah lelaki asal OxiClean itu mati?

Bintang infomersial Billy Mays, penjaja produk buatan TV seperti Orange Glo dan OxiClean, telah meninggal dunia. Dia ditemui mati pagi Ahad di rumahnya di Tampa, Fla. Kematian mengejutnya berlaku sehari selepas penerbangannya menaiki pesawat US Airways yang melanggar landasan dengan kuat semasa mendarat dan meletupkan tayar.

Siapakah jurucakap asal untuk OxiClean?

Billy Mays, seorang pitchman yang dikasihi dan diparodi yang menjadi tokoh budaya pop melalui iklannya untuk produk pembersihan seperti Orange Glo, OxiClean dan Kaboom, meninggal dunia Ahad di rumahnya di Tampa, Fla.

Apa yang berlaku kepada lelaki Sham Wow itu?

Pengarah dan ikon infomersial telah menjual produk tambahan termasuk penggelek lin boleh basuh The Schticky, Pembersih dapur InVinceable dan Quicky Glass. Dan jika anda ingin tahu tentang tawaran tawaran semasa pandemik COVID-19, dia menjual topeng muka ShamWow di halaman YouTubenya.

Mengapa lelaki Slap Chop masuk penjara?

Shlomi, 44, telah ditangkap bulan lalu pada caj bateri jenayah berikutan konfrontasi ganas dengan seorang pelacur di bilik hotel South Beachnya.

Iklan Billy Mays OxiClean asal dari Oktober 2000

Adakah Billy Mays merokok?

Manion berkata bahawa semakan sejarah perubatan masa lalu dan keluarga Mays menunjukkan Mays pernah mengalaminya obesiti ringan, sejarah merokok dan dua saudara terdekat dengan penyakit jantung.

Bagaimanakah Billy Brown mati belukar Alaska?

Keluarga Brown mendedikasikan musim seterusnya Orang Belukar Alaska kepada mendiang patriark Billy Brown, ORANG boleh umumkan secara eksklusif. Billy meninggal dunia pada 7 Februari selepas itu mengalami sawan. Dia berumur 68 tahun.

Apakah slogan Billy Mays?

Kehidupan adalah satu padang dan kemudian anda membeli.

Salah satu kata-kata yang paling boleh dipetik daripada salah seorang juru bicara As Seen On TV yang paling terkenal sepanjang zaman Billy Mays, yang paling terkenal kerana promosi OxiClean, Orange Glo, Kaboom dan produk pembersihan, rumah dan penyelenggaraan yang lain.

Adakah Oxi Clean berfungsi?

Oxyclean berfungsi hebat, dan saya tidak pernah mengalaminya merosakkan apa-apa (tidak seperti peluntur klorin). Saya biasanya menggunakannya untuk merendam barang yang bernoda. Jika anda membiarkan mereka duduk selama beberapa jam, noda biasanya hilang apabila saya mengeluarkan item dari larutan. Jika terdapat sebarang kesan yang tertinggal, ia biasanya akan hilang dalam mesin basuh.

Apakah nilai bersih yang ditawarkan oleh Vince?

Apakah Nilai Bersih Vince Offer? Vince Offer ialah juru bicara maklumat, penulis, pengarah dan pelawak Amerika/Israel yang mempunyai nilai bersih $1 juta.

Siapa kata tapi tunggu ada lagi?

Ron Popeil, lelaki iklan legenda di sebalik staples TV respons langsung seperti Veg-O-Matic, Ron Popeil's Pocket Fisherman, Inside-the-Egg Scrambler, Bedazzler dan Cap Snaffler, telah meninggal dunia pada usia 86 tahun.

Berapa banyak slap chop telah dijual?

Shlomi mendakwa mereka menjual 1 juta (sekali lagi, bunyi tinggi!).

Adakah topeng ShamWow bagus?

Daya serapnya kelihatan hampir sama dengan potongan ShamWow asal mengikut saiz topeng, dan kebolehnafasannya juga kelihatan baik. ... Kajian yang dipetik oleh laman web ShamWow Mask menyatakan bahawa jenis bahan ini telah ditunjukkan berkesan melawan bakteria dan kulat, tetapi tidak menyebut virus sama sekali.