Adakah melissa ordway telah melahirkan bayinya?

Melissa bersalin seorang anak perempuan, anak kedua mereka, Sophie Jolie, pada 9 Disember 2017.

Adakah Melissa Ordway baru sahaja melahirkan anak?

Kanak-kanak berumur 4 tahun yang comel ialah anak perempuan daripada THE YOUNG & THE RESTLESS' Melissa Ordway (Abby) dan hubby Justin Gaston (ex-Chance), dan tarikh istimewa itu pada bulan Februari ialah hari di mana gadis kecil mereka secara rasmi menjadi anak angkat pada tahun 2017! The Gastons memberi penghormatan kepada Olivia pada Feb.

Adakah kedua-dua anak Melissa Ordway sebagai anak angkat?

Ordway dan suaminya, Justin Gaston (dahulunya Ben on Days of Our Lives), mengadopsi anak perempuan mereka Olivia sebagai bayi yang baru lahir pada 2016, dan pengangkatan telah dibuat secara rasmi pada Februari 2017.

Adakah Abby Newman mempunyai bayi?

Mengenai The Young and the Restless, Abby Newman-Abbott Canselor menamakan bayi lelaki barunya, Dominic. Dia melakukannya untuk menghormati penderma sperma anak kecilnya, Devon Hamilton dan wanita yang membawanya — pengganti dan kawan baiknya, Mariah Copeland.

Bagaimanakah Melissa Ordway bertemu suaminya?

"Saya dan John bertemu melalui rakan bersama di Beverly Hills 35 tahun yang lalu," katanya. "Temu janji pertama kami adalah ke sarkas, dan dia membawa bersama anak perempuannya yang berusia lima tahun, kerana jika dia dan saya tidak bertemu, ia sudah berakhir sebelum ia bermula.

Melissa Ordway (Abby) dan Justin Gaston (bekas Peluang) meraikan sembilan tahun perkahwinan

Mengapa Abby Newman tidak boleh mempunyai bayi?

Bagaimanapun pada April Ben dan Abby kehilangan bayi mereka selepas dia jatuh ditimpa tangga di GCAC, disebabkan Max sengaja mengikat wayar ke tangga untuk menyebabkan dia tersandung supaya dia cedera dan keguguran.

Abby Newman hamil oleh siapa?

Abby dikandung apabila Ashley Abbott, terdesak untuk mempunyai anak Victor Newman menggantikan anak yang digugurkannya bertahun-tahun sebelumnya, mencuri spermanya daripada Diane Jenkins, yang telah mendapatkan sampel secara haram dari makmal kesuburan.

Adakah Melissa Gaston hamil?

Rumah Melissa Ordway semakin muda – dan mungkin resah – tambahan baharu. Bintang sabun sedang mengandung anak kedua beliau dan suaminya Justin Gaston, wakilnya mengesahkan kepada PEOPLE secara eksklusif.

Bagaimanakah Abby kehilangan bayinya?

Selepas meletakkan tali yang jelas di tangga di bilik mandi bayi, Max memerhatikannya Abby mengalami kejatuhan yang mengerikan dan akhirnya kehilangan anaknya.

Adakah Mariah menyimpan bayi itu?

Seperti watak Tom Hanks yang bercakap dengan 'Wilson' tentang bola sepak ketika terdampar di pulau terpencil itu dalam filem, Mariah hanya mempunyai bayi dalam kandungan untuk menemaninya. Kami tahu ia adalah petanda perkara yang akan datang apabila dia menamakan lelaki kecil itu 'Bowie' dan hubungan mereka menjadi lebih peribadi.

Dengan siapa Abby Newman berkahwin?

Perkahwinan Abby dan Stitch

Inilah hari yang ditunggu-tunggu oleh seluruh Bandar Genoa: Ben "Jahit" Rayburn dan hari perkahwinan Abby Newman! Pasangan muda itu memutuskan untuk melangsungkan perkahwinan mereka di Newman Towers pada Malam Tahun Baru, dikelilingi oleh semua orang tersayang mereka. Klik untuk melihat detik-detik manis dari peristiwa penting itu.

Adakah Abby Newman mengandung secara kebetulan?

Walaupun Abby pada mulanya sangkar, dia akhirnya mengakui kepada Chance bahawa dia telah mengandung bekas suaminya, dan ia berakhir dengan pedih, bukan sahaja kehilangan bayi dalam kandungan, malah perkahwinannya juga. ... Jangan ketinggalan galeri foto kami tentang kehidupan Abby dan banyak, banyak cinta di bawah.

Adakah Miley Cyrus berkencan dengan Justin Gaston?

Kemudian Cyrus yang berusia 16 tahun menemui cinta dengan Justin Gaston yang berusia 20 tahun, seorang peserta rancangan realiti ayahnya Nashville Star. Mereka berpacaran selama sembilan bulan sebelum berpisah pada Jun 2009. Sumber memberitahu E! pada masa persahabatan baru Cyrus dengan Jonas mungkin telah menyumbang kepada perpisahan.

Adakah Amanda pada Y dan R mengandung?

Menurut CBS Soaps In Depth, pelakon Mishael Morgan, yang memainkan watak Hilary dari Genoa City dalam "The Young and the Restless," mengumumkan bahawa dia dan suaminya mengandung anak pertama. ... Kehamilan Morgan tidak akan ditulis dalam jalan cerita "Y&R"nya, jadi harapkan ia disembunyikan oleh pemandangan dan dompet.

Adakah peluang dan Abby berkahwin dalam kehidupan sebenar?

Abby Newman dan Chance Chancellor telah mengikat tali pertunangan. ... Orang itu kebetulan Justin Gaston, pasangan hidup sebenar Melissa Ordway, yang memainkan watak Abby.