Adakah toby mati dalam pembohong kecil yang cantik?

Sama ada mayat di dalam hutan itu sebenarnya milik Toby boleh dipertikaikan dan —pada masa itu— tidak diketahui. Walau bagaimanapun, dalam A DAngerous GAme, telah mendedahkan bahawa Toby masih hidup dan mayat yang ditemui Spencer ialah John Doe. Toby bertemu Spencer di sebuah kedai makan (menganggap dia Mona) untuk mengatakan bahawa Hanna mendapat pekerjaan menjaga anak.

Apa yang berlaku kepada Toby dalam pembohong kecil yang cantik?

Toby sepatutnya mati dalam Musim 1, seperti dalam buku dia membunuh diri. Toby dipaksa melakukan hubungan seks dengan Jenna dalam rancangan itu. ... Kematian Toby palsu untuk membuat Spencer pergi ke Radley, dan Toby menemuinya selepas Spencer menemui mayat dan pergi ke Radley.

Adakah Toby membunuh dirinya dalam pembohong kecil yang cantik?

Mereka bercakap tentang "rahsia"nya yang mereka berdua bercakap tentang sesuatu yang berbeza, tetapi mereka tidak mengetahuinya. Kemudian, Toby tidak dapat menahannya lagi kerana kembali ke Rosewood terlalu menyakitkan untuknya, jadi dia berlari ke dalam hutan dan membunuh diri dengan dos berlebihan dadah.

Adakah Toby dan Spencer berkahwin?

Betul — Spencer (Troian Bellisario) dan Toby (Keegan Allen) telah berkahwin! Peminat Pretty Little Liars gembira kerana Spoby bersama pada siri akhir, tetapi terdesak untuk mendapatkan maklumat lanjut. Dan kini, mereka telah mendapatnya!

Adakah Jenna benar-benar buta?

Dalam Musim 2, Jenna menjalani pembedahan mata dan dapat melihat sepenuhnya sepanjang musim ketiga. Walau bagaimanapun, memasuki Musim 4, pembedahan itu terbukti hanya mempunyai kesan sementara apabila dia mula kehilangan penglihatannya semula. ... Manakala dia masih buta, Jenna dibuat untuk mempercayai bahawa Garrett, yang dia temui, membunuh Alison.

Pretty Little Liars- Spencer Temui Toby Dead/End Scene | 3x21 "Tiada Penglihatan, Hilang Fikiran"

Adakah Caleb mencium Spencer?

Caleb mencium bahunya mengusik dan bertanya kepadanya sama ada dia terganggu dan Spencer menjawab bahawa dia tidak. Dia berjalan ke atas leher Spencer apabila dia berpaling, mengalah, dan mereka mula bercium.

Adakah Toby benar-benar seorang?

Toby didedahkan sebagai "A" Dalam "The Lady Killer", Nate St. Germain/Lyndon didedahkan sebagai pembunuh Maya. Mona berjalan bersama ahli "A-Team" bertudung hitam kembali ke Radley Sanitarium. Mona bercakap tentang bagaimana dia berharap mereka boleh membuat "panggilan telefon ", tetapi mengatakan bahawa walaupun rancangan terbaik boleh menjadi salah.

Adakah Toby dari ini adalah kita mati?

Toby masih hidup dalam salah satu garis masa masa hadapan pada This Is Us. Ia adalah tempat di mana Rebecca nampaknya berada di atas katil kematiannya dan Toby ditugaskan untuk membawa kapur ke rumah Kevin. ... Tetapi, sekurang-kurangnya, peminat This Is Us tahu Toby hidup 10 atau lebih tahun ke depan.

Adakah Toby Seorang lelaki yang baik dalam pembohong kecil yang cantik?

Toby pernah bekerjasama dengan Mona pada Musim 3, tetapi dia hanya melakukannya supaya dia dapat mengetahui apa yang sebenarnya berlaku kepada ibunya — dan, kerana Toby sangat mulia, untuk memastikan Spencer selamat daripada cara jahat A yang sebenar. Toby sentiasa seorang lelaki yang baik dalam pakaian penjahat... yang kebetulan adalah hoodie hitam.

Adakah Hanna dan Caleb berpacaran dalam kehidupan sebenar?

Peminat menganggap percintaannya dengan Tyler Blackburn adalah benar

Hanna dan Caleb (nama penghantar Haleb) adalah salah satu pasangan yang paling disayangi dalam Pretty Little Liars. ... “Kami tidak pernah berpacaran secara rasmi,” Blackburn memberitahu Playboy awal tahun ini.

Siapa yang membunuh ibu Toby dalam pembohong kecil yang cantik?

Dia dibunuh oleh Bethany Young, yang kemudiannya menyalahkan Charles/CeCe, kerana dia tahu bahawa tiada siapa yang akan mempercayai budak lelaki itu dalam pakaian itu. Jessica DiLaurentis kemudian merasuah Detektif Wilden untuk memutuskan kematiannya sebagai bunuh diri, untuk memastikan Charlotte selamat.

Adakah Toby mengandungkan Spencer?

Semasa musim 6, peminat mengetahui bahawa watak Bellisario Spencer mengambil ujian kehamilan dengan Toby, teman lelakinya ketika itu (lakonan Keegan Allen). ... Spencer akhirnya mengakui bahawa walaupun ujian kehamilan adalah negatif, dia "tidak akan pernah menilai seseorang" kerana melakukan pengguguran.

Adakah Ezra mempunyai anak?

Kami mendapat tahu Ezra mempunyai anak pada musim ketiga, tetapi kemudian pada musim keempat, kami mempelajarinya kanak-kanak itu sebenarnya bukan miliknya. Semasa musim ketiga, penonton telah diperkenalkan kepada teman wanita sekolah menengah Ezra, Maggie dan anak lelakinya Malcolm yang berusia 7 tahun, yang dipercayai anak Ezra.

Adakah Toby menipu Yvonne?

Peminat tidak dapat memastikan Toby dan Yvonne berpisah, tetapi kami juga tidak boleh mengharapkan Spencer dan Toby kembali bersama. Jadi jangan marah kerana Toby menipu Yvonne dan jangan (terlalu) sedih bahawa Toby mungkin telah terkorban di atas kemudi sebelum dia menjalani kehidupan impian barunya jauh dari Rosewood.

Siapa yang menyerang Jenna PLL?

Dalam rancangan itu, The Jenna Thing ialah serangan tajam terhadap Jenna oleh Ali. Dalam buku itu, kelima-lima gadis itu melihat Toby di luar tingkap dan Ali mengambil kesempatan untuk mengejek Toby. Dalam rancangan itu, Ali berbohong kepada yang lain tentang melihat Toby mengintip ke tingkap.

Mengapa Toby dan Spencer berpisah?

Spencer tidak mengendahkan arahan bapanya untuk pulang ke rumah dan menaiki trak Toby sebelum dia memandu meninggalkan bapanya. ... Anak patung Spencer berkata "Simpan Toby selamat," dan Spencer menyedari bahawa satu-satunya cara untuk melakukannya ialah menjauhkan diri daripadanya. Dia dengan berat hati putus cinta dengan dia dengan membuat dia berfikir dia tidak mempercayai dia.

Siapa yang memberi ubat Aria PLL?

Dalam tayangan perdana musim keempat, ia mendedahkan bahawa sebenarnya terdapat dua daripada mereka dalam kereta api Halloween, Melissa Hastings dan Darren Wilden. Wilden menyerang Spencer dan melawan Paige, manakala Melissa membius Aria dan mengambil mayatnya.

Adakah Caleb menipu Hanna dengan Miranda?

Caleb pecah dengan dia, jadi sebab sebenar dia datang adalah untuk membelasah Miranda yang dia fikir adalah The Other Woman. ... Dialah yang menyuruh Caleb tinggal di Ravenswood dan menjaga Miranda. Kemudian dia fikir dia jatuh cinta dengan Miranda. Dan kini dia mendapat tahu Miranda sudah mati.

Adakah Caleb dan Spencer tidur bersama?

Selepas lima tahun siri itu melompat pada pertengahan musim keenam, Spencer dan Caleb Rivers menemui perasaan mereka antara satu sama lain; mereka melakukan hubungan seks dan mula berkencan kemudian. Mereka kemudiannya berpisah kerana perasaan Caleb terhadap Hanna. Spencer dan Toby mula berkencan semula dalam siri akhir.

Siapa yang membunuh CeCe Drake?

Dalam meraikan majlis itu, PLL menjawab satu soalan besar yang melanda siri ini sejak tayangan perdana musim sejuk 2016, "Of Late I Think Of Rosewood": siapa sebenarnya yang membunuh CeCe Drake-slash-Charlotte DiLaurentis (Vanessa Ray)? Jawapannya tidak lain tidak bukan Mona Vanderwaal (Janel Parrish).

Adakah abang Aria A?

Mari Menjadi Nyata, Aria Abang betul-betul "A"

Siapa pembunuh sebenar dalam pembohong kecil yang cantik?

Dalam Musim 5, pembunuh Alison didedahkan juga A besar. Dalam "A is for Answers", orang yang cuba membunuh Alison dan orang yang menguburkannya adalah dua orang yang berbeza. Jessica DiLaurentis melihat siapa yang memukul Alison dengan batu, dan kemudiannya menguburkan anak perempuannya hidup-hidup, percaya dia sudah mati.

Adakah Jenna Marshall Baik atau buruk?

Salah satu daripada lima penjahat terbesar di PLL ialah Jenna, dan dia mempunyai alasan yang kukuh untuk menjadi; gurauan yang salah menyebabkan dia buta, bermakna dia sentiasa mahu membalas budi gadis itu. Oleh itu, dia bekerjasama dengan semua musuh mereka, menyertai pasukan A, dan kekal antagonis sepanjang keseluruhan cerita.