Adakah joker mati dalam skuad berani mati?

Waller menembak jatuh helikopter Joker, walaupun Harley terselamat dan menyertai semula skuad itu, percaya Joker sudah mati. Mencari lokasi Waller, Enchantress menculiknya untuk mendapatkan semula hatinya. ... Joker, hidup, memecah masuk ke dalam Belle Reve dan menyelamatkan Harley.

Adakah Joker Mati dalam Skuad Bunuh Diri?

Ramai peminat menganggap Joker telah mati dalam nahas itu, tetapi pengarah Suicide Squad David Ayer menjelaskan di Twitter pada 2018 bahawa Joker terselamat kemalangan.

Apa yang berlaku kepada skuad berani mati Joker?

Walaupun telah dibuat spekulasi bahawa penerimaan buruk Jared Leto sebagai Putera Badut Jenayah adalah sebab utama mengapa dia tidak mengulangi peranannya, James Gunn menjelaskan (melalui NY Times) bahawa, dari segi naratif filem itu, tidak ada tempat untuk Joker dalam The Suicide Squad, kerana dia "tidak akan ...

Siapa yang dibunuh Joker dalam Suicide Squad?

Pada akhir 1980-an, penerbit membenarkan peminat mengundi (melalui telefon) nasib Todd, Robin Batman. Akhirnya, pengundi memutuskan untuk membunuh wira muda itu, kerana Joker membunuh Todd dengan kejam dengan linggis. Kematian ikonik adalah salah satu pembunuhan penjahat yang paling kejam dan berkesan.

Adakah Joker membunuh Jason Todd?

Pada penghujung Batman #427, Jason telah dipukul oleh Joker dan dibiarkan mati dalam satu letupan. ... Keputusan yang memihak kepada kematian watak itu dimenangi dengan margin tipis 72 undian iaitu 5,343 undi kepada 5,271. Isu berikut, Batman #428, diterbitkan memaparkan kematian Todd.

Sebab Sebenar Joker Tiada Dalam Skuad Bunuh Diri

Mengapa Joker membunuh Monster T?

Selepas beberapa saat yang tidak selesa, Joker menembak Monster T di kepala kerana cemburu. Walau bagaimanapun, Ayer kini telah mendedahkan ia pada asalnya adalah "adegan panjang" yang melibatkan kematian yang lebih gelap untuk Monster T, di mana "Joker menakut-nakutkan dia untuk membunuh dirinya sendiri."

Adakah Joker suka Harley?

Walaupun semua ini, Joker mengakui bahawa dia sebenarnya menyayangi Harley tetapi kerana kepercayaannya bahawa cinta adalah kelemahan, dia ingin menyingkirkannya. Menyedari bahawa membunuhnya akan menjadikannya kenangan yang menyakitkan yang akan menyakitinya sepanjang hayatnya, dia memutuskan untuk cuba membuat Harley melupakan siapa dirinya.

Adakah Batman Mati?

Batman kemudiannya dianggap mati, tetapi tepat di penghujung filem, ia telah mendedahkan bahawa Bruce masih hidup dan sihat, tinggal di Eropah bersama Selina. ... Ini membolehkan Batman menetapkan pesawat secara autopilot (kemudian didedahkan telah diperbaiki sebelum ini berlaku) dan mengeluarkan dengan selamat sebelum letupan.

Mengapa Joker menolak Harley keluar dari helikopter?

Adakah Badut Putera Jenayah itu mendorong cintanya kepada azabnya? Disiarkan pada 15 Jun 2020, 12:23 a.m. ... Telah dikhabarkan bahawa dalam "Ayer Cut" Suicide Squad, Joker menolak Harley Quinn dari helikopter selepas dia menyedari dia tidak mahu melarikan diri bersamanya. Sebaliknya, Harley merindui kembali dan membantu rakan baharunya.

Siapa ibu bapa sebenar Joker?

Dalam Joker, Thomas Wayne (bapa Batman) dan Penny Fleck (Ibu Joker) adalah watak utama. Penny mendakwa bahawa Thomas sebenarnya adalah bapa Arthur.

Adakah Joker dalam burung pemangsa?

Jared Leto tidak kembali untuk mengulangi peranan DCEU sebagai Joker dalam Birds of Prey (And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn), tetapi kenapa? Keluaran buku komik terbaharu Warner Bros membawa kembali Harley kegemaran peminat Margot Robbie ke skrin besar. Walau bagaimanapun, kali ini, dia bersama pasukan baharu yang terdiri daripada semua ahli wanita.

Mengapakah Miss Harley Quinn mati ditembak?

Adakah Miss Harley mati dengan sengaja? ... Dia sengaja terlepas pukulan kerana dia lebih suka dan mempercayai Harley daripada Waller.. Harley tahu dia juga sengaja terlepas dan itulah sebabnya dia bermain bersama-sama dan berpura-pura dipukul hanya untuk melakukan sedikit ta da berkembang.

Mengapa Harley Quinn menjadi gila?

Dalam cerita itu, Joker mengambil Harleen Quinzel ke loji kimia tempat dia berasal dan menolaknya ke dalam tong bahan kimia yang bertentangan dengan kehendaknya, yang melunturkan kulitnya dan menyebabkan dia gila, mengakibatkan transformasinya kepada Harley Quinn, serupa dengan perubahan Joker dalam asal usulnya.

Apa yang Joker panggil Harley?

Joker memanggil Harley Quinn dengan pelbagai nama. Sesetengah daripada mereka menawan manakala yang lain mungkin menghina. Harls adalah salah satu yang paling popular--iaitu nama samaran yang dia berikan kepadanya dari permulaan evolusi DC mereka.

Mengapa Joker menyelamatkan Harley?

Wajahnya sebelum melompat ke bawah nampaknya menunjukkan beberapa konflik dalaman, kerana dia sendiri tidak menyukainya dia merasakan sesuatu untuknya, yang mendorongnya untuk menyelamatkannya daripada keinginan biasa untuk membunuh orang. Ia juga untuk menentukan bagaimana Harley menjadi seperti dia, rupanya.

Siapa yang menggantikan Batman apabila dia meninggal dunia?

5 Damian Wayne

Isu ini berlaku 15 tahun dari sekarang, dan pada masa itu, Damian Wayne telah mengambil alih mantel Batman berikutan kematian Bruce Wayne.

Joker mana yang mati dalam kehidupan sebenar?

Heath Ledger, juga, bersedia untuk naik ke tahap ketenaran baru apabila dia meninggal dunia pada usia 28 pada Januari 2008. Pelakon itu telah dicalonkan untuk Oscar untuk "Brokeback Mountain" 2005 dan ditetapkan untuk satu lagi anggukan untuk "The Dark Knight" apabila dia ditemui mati di apartmennya di New York.

Adakah Batman benar-benar mati Arkham Knight?

Batman terkenal kerana memalsukan kematiannya di media lain, seperti The Dark Knight Rises, di mana dia berpura-pura terbunuh dalam letupan nuklear manakala Bruce Wayne nampaknya terbunuh semasa rusuhan di Gotham. Dalam filem adaptasi komik/animasi klasik, The Dark Knight Returns, dia dipalsukan serangan jantung yang membawa maut.

Siapakah teman wanita Joker itu?

Harley Quinn, lahir Harleen Frances Quinzel, adalah pakar psikiatri di Arkham Asylum yang bertukar menjadi penjenayah gila dan teman wanita Joker. Quinzel sering direkrut untuk Pasukan Petugas X.

Apakah penyakit mental yang ada pada Joker?

Gangguan personaliti. Secara umum, Arthur nampaknya mempunyai gabungan ciri-ciri kompleks ciri-ciri personaliti tertentu, iaitu narsisisme (kerana dia mendambakan perhatian dengan apa cara sekalipun) dan psikopati (kerana dia tidak menunjukkan empati terhadap mangsanya).

Adakah Joker membunuh anjing Harley?

Dalam garis masa baharu ini, Bud dan Lou masih diketengahkan sebagai haiwan peliharaan Harley Quinn. Dalam jalan cerita "Death of the Family" dalam cubaan untuk membuat Harley marah, Joker memberi mereka rabies dan menghidapinya, memaksanya Harley untuk (nampaknya) membunuh mereka untuk mempertahankan diri.

Adakah Joker itu samseng?

Batman (1989)

Filem Batman arahan Tim Burton menyatakan bahawa Joker itu asalnya gangster Jack Napier, sosiopat yang sia-sia dengan minat dalam kimia dan seni yang juga, ternyata, membunuh ibu bapa Bruce Wayne.

Apakah raksasa dalam Suicide Squad?

Monster T ialah antagonis kecil dalam filem superhero DC yang berjaya pada tahun 2016 Suicide Squad, ansuran ketiga DC Extended Universe. Beliau bos jenayah yang berpangkalan di Gotham City dan rakan kongsi perniagaan The Joker.

Apakah gangguan mental yang dialami oleh Harley Quinn?

Semua orang mengenali Harley Quinn sebagai gadis Jokers, tetapi bagaimana dia menjadi Harley Quinn? Gangguan Personaliti, khususnya, Gangguan Personaliti Histrionik memainkan peranan penting dalam kehidupan Harley Quinn.