Siapa yang membunuh cece drake?

Dalam meraikan majlis itu, PLL menjawab satu soalan besar yang melanda siri ini sejak tayangan perdana musim sejuk 2016, "Of Late I Think Of Rosewood": siapa sebenarnya yang membunuh CeCe Drake-slash-Charlotte DiLaurentis (Vanessa Ray)? Jawapannya tidak lain tidak bukan Mona Vanderwaal (Janel Parrish).

Siapa yang menolak CeCe dari menara loceng?

Dalam "Perpisahan, Kekasihku", Mona mendedahkan dirinya sebagai pembunuh. Dia bertemu Charlotte di menara loceng gereja dalam usaha untuk menghalangnya daripada meneruskan permainan. Mona cuba menakutkannya dengan menyepitnya di tingkap menara, seolah-olah hendak membuangnya, tetapi berundur.

SIAPAKAH A selepas CeCe Drake meninggal dunia?

Dalam siri akhir rancangan itu, identiti Uber A didedahkan Alex Drake, adik kembar Spencer yang telah diletakkan sebagai anak angkat semasa lahir. Dia sangat mendambakan dendam atas kematian tragis Charlotte DiLaurentis, yang merupakan kakak tirinya, dan cuba mencari orang yang bertanggungjawab.

Siapa yang membunuh Jenna PLL?

Malangnya, sebelum Aria boleh bertanya kepadanya apa yang dia tahu, Jenna telah dibunuh oleh ini "A" dan ditemui mati di dalam parit di halaman rumah ibu bapanya. Dalam Wanted, ia mendedahkan bahawa Alison DiLaurentis yang sebenar ialah "A" baharu dan pembunuhnya.

Adakah Ezra dan Aria mempunyai seorang bayi?

Selepas episod kedua ia telah mendedahkan bahawa Aria dan Ezra mengambil seorang bayi perempuan yang mereka angkat bernama Katherine Ella. Ia juga mendedahkan bahawa buku pertama Aria akan bertukar menjadi sebuah filem yang akan menampilkan Reese Witherspoon.

Pretty Little Liars - Mona Kills Charlotte - 7x19 "Farewell, My Lovely"

Adakah Emily sakit PLL?

Emily sakit dan menyembunyikannya (bersama-sama dengan banyak perkara lain).

Dalam berita yang lebih membimbangkan, Emily nampaknya menderita sejenis penyakit. Dia menjalani pengambilan darah di Pusat Perubatan Hollis, di mana seorang jururawat menasihatinya untuk tinggal di Rosewood supaya dia dapat menyelesaikan rawatannya di satu tempat.

Siapa ayah CeCe Drakes?

PLL meneruskan semua drama DiLaurentis malam ini dengan mendedahkan satu lagi cabang salasilah keluarga yang berpintal itu: Bapa Charles/Charlotte ialah… Ted Wilson!

Mengapa Emily melanggar PLL?

Bukan sahaja dia kehilangan ayahnya, tetapi Emily mengalami masalah kewangan yang serius selepas nampaknya kehilangan wang ayahnya serta biasiswa kolejnya. ...

Adakah Emily mati PLL?

Dia kemudiannya dibunuh oleh seseorang yang dibayar oleh Alison, yang telah membunuh Jordan kerana membalas dendam kerana "mencuri" Emily daripadanya. ... Emily, tanpa diketahui Pembohong yang lain, memalsukan bunuh diri untuk menipu Alison.

Adakah Caleb dan Spencer berkumpul?

Berikutan lima tahun siri itu melompat pada pertengahan musim keenam, Spencer dan Caleb Rivers mengetahui perasaan mereka antara satu sama lain; mereka melakukan hubungan seks dan mula berkencan kemudian. Mereka kemudiannya berpisah kerana perasaan Caleb terhadap Hanna. Spencer dan Toby mula berkencan semula dalam siri akhir.

Emily PLL berakhir dengan siapa?

Dalam siri akhir PLL, Ali dan Emily bertunang, tetapi peminat tidak pernah melihat perkahwinan sebenar mereka. Perceraian itu pastinya mengejutkan peminat setia, tetapi ia baik untuk mengetahui bahawa Emison menjalani kehidupan yang bahagia selepas bertahun-tahun diseksa di Rosewood.

Adakah adik CeCe Alison?

A ternyata CeCe Drake, anak angkat kakak daripada Alison DiLaurentis, yang hilang dan dianggap mati menjelang akhir episod perintis rancangan itu. ... Separuh pertama Musim 7 berakhir dengan Spencer mengetahui dia adalah anak kandung Mary Drake, kembar seiras ibu Alison, Jessica DiLaurentis.

Siapa yang membunuh ibu Toby?

Dia dibunuh oleh Bethany Young, yang kemudiannya menyalahkan Charles/CeCe, kerana dia tahu bahawa tiada siapa yang akan mempercayai budak lelaki itu dalam pakaian itu. Jessica DiLaurentis kemudian merasuah Detektif Wilden untuk memutuskan kematiannya sebagai bunuh diri, untuk memastikan Charlotte selamat.

Siapakah ibu bapa CeCe Drake?

Latar belakang. Charlotte Drake, dilahirkan sebagai Charles Drake, dilahirkan pada Mary Drake di Radley Sanitarium, sebuah institusi mental. Diletakkan di bawah jagaan kakak kembar seiras ibunya, Jessica DiLaurentis, Drake dibesarkan sebagai adik kepada anak-anak Jessica, Jason dan Alison.

Apa yang berlaku kepada teman wanita Ezra, Nicole?

Semasa lompat masa, Nicole menjalin hubungan dengan Ezra Fitz. Suatu hari, semasa menjadi sukarelawan di Amerika Selatan, Nicole telah diculik oleh revolusioner. Dia didedahkan masih hidup 2 tahun selepas itu, tidak lama selepas bekas teman lelakinya Ezra Fitz bertunang.

Bilakah Spencer kehilangan keperawanannya PLL?

Daripada empat gadis itu, Spencer adalah yang terakhir kehilangan keperawanannya. Dia kehilangan keperawanannya kepada Toby "Pembunuh Wanita".

Bagaimanakah Emily hamil dengan pembohong kecil yang cantik?

Telur Emily telah dituai dan dicuri pada musim 7A. Kemudian, mereka telah disenyawakan (identiti bapa: pada masa ini tidak diketahui) dan ditanamkan ke dalam Alison apabila dia tidak sedarkan diri. Jelas sekali, Alison tidak menjangkakan untuk hamil, dan dia benar-benar terkejut apabila ujian kehamilannya ternyata positif.

Adakah Jenna benar-benar buta?

Dalam Musim 2, Jenna menjalani pembedahan mata dan dapat melihat sepenuhnya sepanjang musim ketiga. Walau bagaimanapun, memasuki Musim 4, pembedahan itu terbukti hanya mempunyai kesan sementara apabila dia mula kehilangan penglihatannya semula. ... Manakala dia masih buta, Jenna dibuat untuk mempercayai bahawa Garrett, yang dia temui, membunuh Alison.

Mengapa Bethany menolak ibu Toby?

Semasa pendedahan A besar, kami mendapati bahawa Bethany Young adalah orang di sebalik kematian ibu Toby. Dia memutuskan untuk menolaknya dari bumbung di Radley apabila dia hanya perlu mengalih perhatiannya.

Kenapa Shana tembak Ezra?

Dia pergi ke hospital di mana Ezra berada tetapi pergi ketika dia tersedar. Dia menemui Ali dan The Liars (tolak Aria) di teater Fitzgerald dan cuba membunuhnya lagi, dan mendedahkan bahawa dia bakar untuk bermalam untuk membunuh gadis-gadis itu untuk membalas dendam.

Bagaimanakah Wren bapa kepada bayi Alison?

Bapa misteri kepada kembar Emily dan Alison akhirnya telah didedahkan pada siri akhir siri Pretty Little Liars... oleh kembar mengejut Spencer. Panggil itu kejutan dalam kejutan. ... Dia juga menggunakan spermanya dengan telur Emily untuk menghamili Alison. Jadi itu menjadikan Wren bapa kepada bayi Emily dan Alison.

Siapa yang menggali kubur Alison?

Mereka fikir Paige itu digali milik Ali kubur dan mungkin "A". Paige mengaku kepada Emily bahawa pada satu ketika, milik Alison buli menyebabkan dia terfikir untuk membunuh diri. Ibu Hanna memusnahkan N.A.T. video, tetapi Hanna memberitahu Ted bahawa dia melakukannya.

Adakah Ezra mempunyai kembar?

kembar mempunyai DNA yang sama jadi jika kembar Ezra telah melahirkan Malcom, ujian paterniti akan menunjukkan bahawa Ezra adalah bapanya kerana Ezra dan kembarnya mempunyai DNA yang sama.

Adakah Spencer dan Toby mempunyai bayi?

Semasa Bellisario menyiarkan tentang undang-undang pengguguran Alabama di Kisah Instagramnya, pelakon itu merenung tentang penggambaran adegan untuk PLL di mana wataknya, Spencer, menggugurkan kandungan selepas mengandung Toby bayi (Keegan Allen).

Adakah Emily dan Ali mempunyai bayi?

Lily DiLaurentis-Fields ialah anak perempuan daripada Emily Fields dan Alison DiLaurentis. Dia juga adik kembar kepada Grace DiLaurentis-Fields. Dia dilahirkan semasa lompat masa dalam "'Til Death Do Us Part". Dia dicipta dengan telur Emily, sperma Wren, dan dibawa ke istilah oleh Alison.