Dalam batman ada berapa robin?

Walaupun Robin lebih dikenali sebagai kawan kawan Batman, tiga Robin juga pernah menjadi ahli kumpulan adiwira Teen Titans dengan Robin asal, Dick Grayson, menjadi ahli pengasas dan ketua kumpulan itu.

Siapakah 5 Robin dalam Batman?

Batman mempunyai seorang Robin di sisinya tanpa henti sejak Dick Grayson memulakan kerjayanya pada tahun 1940-an Detective Comics #38, dan kini lima daripada sidekicks itu - yang disebutkan di atas Dick Grayson, Jason Todd, Tim Drake, Damian Wayne, dan Stephanie Brown - akan disatukan dalam siri terhad Robins enam isu baharu yang akan memperkenalkan ...

Siapa Robin ke-4?

Pada tahun 2004 jalan cerita, menubuhkan watak Komik DC Stephanie Brown menjadi Robin keempat untuk tempoh yang singkat sebelum peranan dikembalikan kepada Tim Drake. Damian Wayne menggantikan Drake sebagai Robin dalam arka cerita 2009 "Battle for the Cowl."

Berapakah bilangan watak Robin yang berbeza?

Jika anda baru dalam dunia komik dan sebahagian besarnya mengenali Batman dan Robin dari TV dan filem, ini sebenarnya mungkin mengejutkan anda. Ya, terdapat banyak Robin. telah ada empat dalam kesinambungan DC Universe semasa sahaja.

Siapa Robin yang paling popular?

Batman: Setiap Versi Robin, Kedudukan

  1. 1 Dick Grayson. Robin terbaik dalam komik Batman ialah yang asal, Dick Grayson, yang menjadi Nightwing, salah seorang wira DC yang paling sihat.
  2. 2 Tim Drake. ...
  3. 3 Damian Wayne. ...
  4. 4 Carrie Kelley. ...
  5. 5 Robin Burt Ward. ...
  6. 6 Duke Thomas. ...
  7. 7 Helena Wayne. ...
  8. 8 Robin Joel Schumacher. ...

Sejarah Semua Robin

Siapa Robin yang paling berkuasa?

8 DAMIAN WAYNE

Namun, keangkuhan dan kemudaannya juga menjadi penghalangnya kerana dia sering tergesa-gesa masuk tanpa rasa bimbang dan sering tanpa memikirkan apa yang akan datang. Dia mempunyai peluang, apabila dia semakin tua, untuk menjadi Robin yang paling berkuasa tetapi dia, buat masa ini, seorang kanak-kanak dengan ego yang melambung.

Siapa Robin yang paling lama berlari?

Robin manakah yang mempunyai tempoh paling lama | Fandom. Masa penerbitan? Itu dia Dick Grayson dengan 40 tahun. Kedua ialah Tim, dengan 20 tahun.

Berapa umur Starfire?

Dia tidak menyatakan umurnya, tetapi fizikalnya meletakkannya di sekelilingnya 14-16 umur. Kemudian, dia mendedahkan bahawa kakaknya telah memperhambakannya selama enam tahun, meletakkan lingkungan umurnya sekitar 20-23. Lingkungan umur ini menjadikannya ahli tertua Comic Teen Titans.

Adakah Stephanie Brown mengandung?

Kehamilan Stephanie Malangnya untuk Stephanie, dia mendapat tahu dia mengandung oleh bekas teman lelakinya Dean, yang telah meninggalkan Gotham City semasa Bencana. ... Malangnya Robin telah dipindahkan buat sementara waktu ke Keystone City dalam beberapa bulan terakhir kehamilannya. Dia bagaimanapun kembali kepadanya ketika dia bersalin.

Robin mana yang membunuh Joker?

Pada penghujung Batman #427, Jason telah dipukul oleh Joker dan dibiarkan mati dalam letupan. Kulit belakang bahagian dalam isu itu menyenaraikan dua nombor 1–900 yang boleh dipanggil oleh pembaca untuk mengundi kematian atau kelangsungan hidup watak itu.

Siapa ibu kepada Damian Wayne?

Damian muncul dalam musim kelima DC Super Hero Girls, disuarakan oleh Gray Griffin. Dia dilihat dalam episod "Kid Napped". Damian Wayne membuat cameo dalam episod Young Justice: Outsiders "Rescue Op". Dia dilihat sebagai bayi baru lahir yang dipegang oleh ibunya Talia al Ghul.

Berapa umur Beastboy?

Dalam siri tv, ia berteori bahawa dia 14-15. Sama seperti komik, dia sepatutnya menjadi ahli termuda, jadi hanya masuk akal untuk lingkungan umur 15 dan lebih muda. Dalam adaptasi terbaru (versi aksi langsung), Beast Boy ialah 17 dengan Raven lebih muda daripadanya dua tahun.

Mengapa Stephanie Brown dipecat?

Apabila dia dipecat kerana tidak mematuhi perintah, yang nampaknya Batman hanya lakukan pada Zaman Moden komik kepada rakan karibnya, dia memulakan perang kumpulan yang merupakan salah satu rancangan Batman dan akhirnya membayar akibatnya dengan hidupnya.

Adakah Stephanie Brown masih hidup?

Seperti yang didedahkan baru-baru ini (Robin-Spoiler Special) Stephanie Brown tidak mati dalam pengembaraan yang disebutkan di atas, tetapi cedera parah sehingga kematian. Stephanie terselamat dan menemani Dr. Thompkins ke Afrika di mana dia bekerja sebagai mubaligh semasa pemulihannya.

Mengapa Stephanie memalsukan kematiannya?

Batman mendedahkan keraguannya tentang kematiannya yang menyebabkannya tidak mendirikan tugu peringatan untuknya di Batcave. Memandangkan identiti rahsianya telah dikompromi, Leslie memalsukan kematiannya penjahat tidak boleh menggunakannya untuk menentang Batman seperti yang dilakukan oleh Topeng Hitam.

Siapa yang membunuh Starfire?

Dalam episod "Starfire the Terrible", dia meninggal dunia selepas itu digigit oleh robo-piranha. Dalam episod "Hot Garbage", dia meninggal dunia apabila empat (termasuk Cyborg, Starfire dan Robin) cuba melawan bau, tetapi kemudian hantu Raven memiliki tubuhnya kembali hidup, bersama-sama dengan ketiga-tiganya.

Adakah Starfire lebih tua daripada Robin?

Starfire berumur 156 tahun di tahun Tamaran, menjadikannya lebih matang daripada rakan sekerja remajanya, walaupun penampilannya muda. ... Robin pula berusia kira-kira 16 tahun ketika pertama kali bertemu Starfire, menjadikan hubungan mereka bukan sahaja tidak lazim tetapi membawa persoalan kesahihan.

Adakah Starfire lebih tua daripada blackfire?

Blackfire (nama sebenarnya Komand'r) ialah puteri sulung dan puteri kepada Raja dan Permaisuri Tamaran yang telah lama meninggal dunia dan kakak kepada Starfire dan Wildfire. Dia ialah bekas Penguasa Besar/Permaisuri Tamaran dan bertindak sebagai musuh ketat Starfire dan musuh Teen Titans.

Siapa Robin yang paling kurang dikenali?

Miss goody dua kasut Robin, yang paling kurang diperkatakan. Carrie Kelley, gadis berusia 13 tahun, membuat debutnya dengan Batman: The Dark Knight Returns (1989) arahan Frank Miller.

Adakah anak Nightwing Batman?

Beliau ditulis oleh ramai pengarang sebagai anak pertama Batman. Selain menjadi rakan kongsi memerangi jenayah Batman, Grayson menetapkan dirinya sebagai ketua Teen Titans, sebuah pasukan wira-wira remaja. ... Sebagai Nightwing, dia terus memimpin Teen Titans, Titans, dan kemudiannya Outsiders.

Batman mana yang paling kuat?

Batman: 5 Versi Paling Berkuasa (& 5 Paling Kecil)

  1. 1 Paling Kurang Berkuasa: Bruce Wayne - Komik Detektif #33.
  2. 2 Maha Kuasa: Tuhan Segala Pengetahuan. ...
  3. 3 Paling Kurang Berkuasa: Bruce Wayne - The Dark Knight Returns. ...
  4. 4 Paling Berkuasa: Dawnbreaker. ...
  5. 5 Paling Kurang Berkuasa: Batman Beyond. ...
  6. 6 Paling Berkuasa: White Lantern Batman. ...

Robin mana yang paling bijak?

Robin Tim Drake sentiasa diabaikan kerana populariti Dick Grayson dan tragedi Jason Todd. Tetapi, memang tidak dinafikan Boy Wonder ini adalah yang paling bijak antara mereka semua. Selama bertahun-tahun, beliau telah memainkan peranan penting dalam banyak peristiwa penting di Gotham dan juga di alam semesta DC.

Siapa anak kesayangan Batman?

Richard Grayson jelas anak kesayangan Batman.

Siapa Robin yang paling hebat?

  1. Dick Grayson. (Kredit imej: Komik DC)
  2. Damian Wayne. (Kredit imej: Komik DC) ...
  3. Tim Drake. (Kredit imej: Komik DC) ...
  4. Carrie Kelley. (Kredit imej: Komik DC) ...
  5. The Pra-Krisis Earth-2 Robin. (Kredit imej: Komik DC) ...
  6. Stephanie Brown. (Kredit imej: Komik DC) ...
  7. Helena Wayne. (Kredit imej: Komik DC) ...
  8. Bruce Wayne, Jr. ...

Adakah Carrie Kelley Cannon?

Walaupun jalan cerita Frank Miller Batman semuanya telah dilabel bukan kanon, Carrie Kelley masih memegang tempat dalam kesinambungan DC semasa. Carrie telah dicipta oleh Frank Miller tetapi sejak itu telah diperkenalkan semula dalam jalan cerita Prime Earth.