Adakah peluang akan kembali kepada anda?

Sebelum diumumkan bahawa dia tidak akan kembali ke persembahan, dia telah meninggalkan jawatan itu buat sementara waktu kerana diagnosis COVID-19. Dia digantikan dengan suami sebenar kostarnya Justin Gaston dalam episod yang termasuk hari perkahwinan Chance dan Abby.

Adakah peluang kembali ke Y&R?

Chance Chancellor ialah watak yang telah dipaparkan dalam The Young and the Restless sejak tahun 80-an, pertama oleh pelakon kanak-kanak dan kemudiannya, digambarkan oleh Donny Boaz sebagai orang dewasa. Pada tahun 2019, Chance membuat kemunculan semula yang hebat untuk persembahan itu dan segera membuktikan dirinya sebagai minat cinta untuk Abby Newman, yang bersedia untuk cinta lagi.

Apa yang berlaku kepada peluang pada Y?

Walau bagaimanapun, pada November 2020, Y&R membuat semula peranan dengan Justin Gaston buat sementara waktu kerana sikap positif Boaz Diagnosis COVID. Walau bagaimanapun, pada Februari 2021, Boaz mengumumkan bahawa dia telah dihapuskan daripada rancangan itu.

Adakah Abby Newman mengandung secara kebetulan?

Walaupun Abby pada mulanya sangkar, dia akhirnya mengakui kepada Chance bahawa dia telah mengandung bekas suaminya, dan ia berakhir dengan pedih, bukan sahaja kehilangan bayi dalam kandungan, malah perkahwinannya juga. ... Jangan ketinggalan galeri foto kami tentang kehidupan Abby dan banyak, banyak cinta di bawah.

Adakah Chelsea hamil di Y&R?

Pelakon itu mendedahkan pada musim bunga 2021 itu dia sedang hamil dengan suaminya, Matt Katrosar. ... Pelakon itu bersikap terbuka tentang perjalanannya, kerap menggunakan media sosial untuk berkongsi maklumat terkini serta galakan kepada mereka yang mungkin juga menghadapi masalah kesuburan.

CBS Young And The Restless Spoilers Chance kembali ke pengebumiannya, Abby dan Nina adalah yang paling gembira

Adakah Mariah dan Tessa meninggalkan Y&R?

Spoiler di CBS The Young and the Restless (Y&R) memberitahu kami bahawa Tessa Porter (Cait Fairbanks) akan pergi. Tessa juga telah berpindah bersama Mariah, dan mereka berada di luar pusat persembahan.

Mengapa Y&R menghilangkan peluang?

Sebelum diumumkan bahawa dia tidak akan kembali ke persembahan itu, dia telah meninggalkan watak itu buat sementara waktu kerana diagnosis COVID-19. Dia digantikan dengan suami sebenar kostarnya Justin Gaston dalam episod yang termasuk hari perkahwinan Chance dan Abby.

Siapa yang akan meninggalkan Y&R 2020?

Isnin akan tandakan Donny Boaz hari terakhir di Genoa City: Pelakon The Young and the Restless, yang telah memainkan watak sebagai Phillip “Chance” Canselor IV sejak 2019, mengumumkan pada Ahad bahawa dia akan meninggalkan sinetron, dengan episod terakhirnya disiarkan pada 1 Februari (aka hari ini).

Adakah Adam meninggalkan Y&R?

Adam Newman di THE YOUNG & THE RESTLESS ialah watak teras keluarga teras yang telah melalui banyak drama dalam hidupnya, jadi tidak hairanlah sabun itu telah membawanya kembali daripada kematian lebih daripada sekali! ... Selepas setahun, Engen memilih untuk meninggalkan Y&R, jadi sabun itu menyusun semula peranan dengan Michael Muhney.

Mengapa Y&R ulangan hari ini?

Y&R ialah didahulukan hari ini kerana liputan berita terkini di WCCO/Minneapolis. Stesen ini akan menyiarkan semula episod hari ini pada lewat malam pada jam 2:37 pagi. Tahniah kerana akhirnya membawa persembahan ke abad ini!

Siapa yang akan meninggalkan Y dan R pada tahun 2021?

LAPORAN: Hunter King dan Michael Mealor untuk Keluar dari 'The Young and the Restless' Selepas Rundingan Kontrak Gagal. Hunter King dan Michael Mealor dilaporkan masing-masing keluar sebagai Summer Newman dan Kyle Abbott, dalam "The Young and the Restless" berikutan rundingan kontrak yang berlarutan.

Adakah Lola akan meninggalkan Y&R 2020?

Berikutan berita ini, Soaps melaporkan bahawa rancangan itu menulis kenyataan perpisahan kepada bintang yang akan datang, meninggalkan ucapan selamat tinggal konkrit yang memberi ruang untuk kemungkinan masa depan. Walaupun berkemungkinan mereka sekurang-kurangnya akan menghantar Lola Rosales buat sementara waktu sementara pelakon itu selesa dengan peranan baharunya.

Adakah Chelsea meninggalkan Y & R?

Chelsea telah dikurung sejak akhir-akhir ini, tetapi nampaknya dia akan mendapat keluaran awal tidak lama lagi. Soap Opera Digest telah mengesahkan bahawa Melissa Claire Egan sebenarnya akan keluar untuk cuti bersalin memandangkan anaknya akan tiba pada bulan Ogos.

Apakah watak yang meninggalkan The Bold and the Beautiful?

Ridge Forrester mengenai "The Bold and the Beautiful" tidak lama lagi mungkin akan meninggalkan Los Angeles untuk tempoh masa yang panjang selepas pelakon Thorsten Kaye berkongsi dalam temu bual baru-baru ini dengan akhbar Belanda HLN bahawa dia telah meminta cuti dari rancangan itu tahun depan, atau tahun selepas itu, di mana watak itu akan ditulis daripada ...

Apa yang salah dengan Rey di Y&R?

Pada bulan Mac, Rey menjadi seorang mangsa keracunan talium, dan walaupun keadaan kelihatan teruk baginya, dia telah pulih dan sedang berusaha untuk mengetahui siapa yang cuba membunuhnya.

Siapa yang mengandung di Y&R?

Mengharapkan. Artikel asal 20 April: Menurut CBS Soaps In Depth, pelakon Mishael Morgan, yang memainkan watak Hilary dari Genoa City dalam "The Young and the Restless," mengumumkan bahawa dia dan suaminya mengandung anak pertama mereka.

Kenapa Abby dan chance tak dapat anak?

Peluang mendedahkan dia ada bilangan sperma yang rendah dan kerosakan motilitas. "Saya tidak boleh memberi awak anak sekarang." Dia merasakan dia telah gagal Abby, tetapi dia meyakinkannya bahawa itu bukan salahnya dan dia memahami perasaannya. Peluang berkongsi bahawa kemungkinan ini boleh berbalik dengan sendirinya dan ia boleh diteruskan.

Mengapa Abby Newman tidak boleh mempunyai bayi?

Bagaimanapun pada April Ben dan Abby kehilangan bayi mereka selepas dia jatuh ditimpa tangga di GCAC, disebabkan Max sengaja mengikat wayar ke tangga untuk menyebabkan dia tersandung supaya dia cedera dan keguguran.

Adakah Abby mengandung beberapa hari?

Semasa dalam mod "Gabby", Abigail menggoda dan tidur dengan Stefan DiMera dan hamil. Untuk membalas dendam, Gabi mengganggu ujian paterniti supaya ia akan mengatakan Stefan adalah bapa, bukan Chad. ... DiMera sekali lagi dan merancang untuk meninggalkan Salem untuk hidup bahagia selama-lamanya.