Bagaimana cara mengeja catherine?

Varian yang paling biasa ialah Katherine, Kathryn, dan Katharine. Ejaan Catherine adalah biasa dalam bahasa Inggeris dan Perancis. Varian yang kurang biasa dalam bahasa Inggeris termasuk Katheryn, Katharyn, Kathryne, Katherin, Kathrine, Catharine dan Cathryn.

Apakah maksud Catherine

Maksud Catherine

Catherine bermaksud “suci” (daripada bahasa Yunani kuno “katharós/κᾰθᾰρός”), “setiap satu daripada dua” (daripada bahasa Yunani kuno “hekáteros/ἑκᾰ́τερος”), “seratus” (daripada bahasa Yunani kuno “hekatón/ἑκᾰτόν (f”) purba Yunani “hekás/ἑκᾰ́ς”), tetapi juga “penyiksaan” (dari bahasa Yunani kuno “aikíā/αἰκῐ́ᾱ”).

Yang mana dahulu Katherine atau Catherine?

Digunakan sejak abad ketiga A. D. Bentuk Latin awal Katerina dan Caterina menjadi Katharine dan Catherine. Cateline Perancis dan Catlyn Inggeris mula digunakan secara lebih meluas semasa zaman pertengahan apabila varian didarab.

Bagaimanakah orang Ireland mengeja Catherine?

Catherine dalam bahasa Ireland ialah Caitrín.

Apakah Kate dalam bahasa Ireland?

Kate dalam bahasa Ireland ialah Cáit.

Ketahui cara mengeja catherine

Apakah singkatan Katy?

Nama lain. Nama berkaitan. Katherine, Kate. Katy ialah nama perempuan. Ia adalah ejaan varian Katie dan Katey.

Adakah Kate nama yang baik?

Orang Amerika telah menggunakan Kate sebagai nama yang berdiri sendiri sejak kerajaan A.S. mula menjejaki aliran penamaan pada tahun 1880 (walaupun jelas bahawa nama itu digunakan dengan baik sebelum itu). Nama itu paling popular pada akhir 1880-an apabila ia betul-betul berada dalam senarai Top 100 nama gadis yang paling biasa digunakan.

Apakah maksud Caroline?

Maksud dan Asal-usul: Caroline

Nama Caroline berasal dari bahasa Perancis dan bermaksud "kuat." Ia adalah versi feminin Charles, yang bermaksud "lelaki bebas."

Apakah maksud nama Katherine untuk seorang gadis?

KONGSI. Dikaitkan dengan kata sifat Yunani katharos, bermaksud “suci,” nama ini telah lama menjadi nama yang popular untuk permaisuri, wali dan syuhada.

Adakah Catherine nama yang cantik?

Catherine ialah salah satu nama gadis tertua dan paling konsisten digunakan dengan baik, dengan variasi dan nama panggilan yang tidak berkesudahan. Bentuk Catherine terasa lebih kuno dan feminin daripada versi K yang lebih popular. Nama panggilan paling bergaya untuk Catherine sekarang: Kate...atau Cate, ala Blanchett.

Adakah Catherine nama alkitabiah?

Catherine adalah nama bayi perempuan yang paling popular dalam agama Kristian dan nama utamanya asalnya Yunani. Maksud nama Catherine ialah Satu bentuk katherine.

Betapa jarangnya nama Catherine?

Seberapa biasa nama Catherine untuk bayi yang dilahirkan pada tahun 2020? Catherine adalah nama perempuan ke-267 paling popular. Pada tahun 2020 terdapat 1,144 bayi perempuan bernama Catherine. 1 daripada setiap 1,531 bayi perempuan yang dilahirkan pada 2020 dinamakan Catherine.

Apakah maksud Katie dalam bahasa Greek?

Maksud Katie

Katie bermaksud “tulen” (daripada bahasa Yunani kuno “katharós/κᾰθᾰρός”), “setiap satu daripada dua” (daripada bahasa Yunani kuno “hekáteros/ἑκᾰ́τερος”), “seratus” (daripada bahasa Yunani kuno “hekatón/ἑκᾰτόν (f”) purba Yunani “hekás/ἑκᾰ́ς”), tetapi juga “penyiksaan” (dari bahasa Yunani kuno “aikíā/αἰκῐ́ᾱ”).

Adakah Katy nama lelaki atau perempuan?

Nama Katy adalah terutamanya a perempuan nama asal bahasa Inggeris yang bermaksud Murni.

Adakah Katy nama keluarga?

Ia adalah 44,647nama keluarga yang paling kerap muncul secara global, dipegang oleh kira-kira 1 dalam 626,132 orang. Nama keluarga Katy kebanyakannya terdapat di Asia, di mana 82 peratus Katy tinggal; 80 peratus tinggal di Asia Selatan dan 79 peratus tinggal di Asia Selatan Islam.

Bagaimana anda menyebut nama Katy?

Berikut ialah 4 petua yang sepatutnya membantu anda menyempurnakan sebutan 'katy' anda: Pecahkan 'katy' kepada bunyi: [KAY] + [TEE] - sebut dengan kuat dan membesar-besarkan bunyi sehingga anda boleh menghasilkannya secara konsisten.

Apakah nama panggilan untuk Hannah?

71 Nama Pendek Kreatif Atau Nama Panggilan Untuk Hannah, Dengan Maksud

  • Ana. Ana ialah varian feminin dan paling biasa bagi Hannah atau Anna. ...
  • Anaïs. Anaïs ialah bentuk Occitan dan Catalan bagi Anna. ...
  • Anica. Nama Slovene, Croatia dan Serbia ialah nama kecil Anna dan merupakan bentuk pendek dari Hannah.
  • Ann. ...
  • Anna. ...
  • Annabelle. ...
  • Annie. ...
  • Annick.

Adakah Catherine nama Ireland?

Catherine ialah seorang nama tradisional feminin dengan akar dalam bahasa Latin, Perancis, Ireland, dan Anglo-Saxon. Dalam bahasa Latin nama itu berasal daripada Katharina; dalam bahasa Yunani ia berasal dari Aikaterina.

Adakah Kitty nama panggilan untuk Catherine?

Kitty atau Kittie ialah nama perempuan Ireland yang diberikan, berasal daripada Catherine atau Katherine. Ia juga merupakan a bentuk kecil Kathy, Katey, dan Karen.