Adakah cili ambil epal membayar?

Setelah kefungsian tersedia di restoran Chili yang mengambil bahagian pada tahun 2016, tetamu boleh menggunakan Apple Pay dengan hanya memegang iPhone mereka berhampiran pembaca tanpa sentuh tablet sambil mengekalkan jari pada Touch ID, atau, apabila menggunakan Apple Watch, klik dua kali butang sisi dan tegakkan muka ke arah pembaca.

Adakah Chili menggunakan Apple Pay?

“Chili's memberi tumpuan untuk membawa tetamu teknologi yang paling inovatif, dan Apple Pay sedang mengubah pembayaran mudah alih dengan cara yang mudah, selamat dan peribadi untuk membayar,” kata Chili's dalam satu kenyataan. Jurucakap Chili juga berkata bahawa ini adalah sistem pembayaran mudah alih pertama yang telah diterima pakai oleh rangkaian itu.

Apakah tempat makanan yang mempunyai Apple Pay?

Tempat makanan segera dan restoran perkhidmatan segera yang menerima Apple Pay:

  • Sakit Au Bon.
  • Baskin-Robbins.
  • Chick-fil-A.
  • cili.
  • Jualan Coca-Cola.
  • Dunkin' Donuts.
  • El Pollo Loco.
  • Subs Firehouse.

Adakah cili menerima bayaran mudah alih?

Berita Teknologi dalam Industri: Chili's Grill & Bar untuk Diterima Android Pay melalui Platform Ziosk. ... Kini jenama itu akan menawarkan Android Pay sebagai pilihan pembayaran mudah alih pada platform Ziosk. Bermula pada suku ketiga 2016, pelanggan akan dapat meletakkan telefon Android mereka berhampiran pembaca Ziosk dan mengetiknya.

Bolehkah anda membayar di restoran dengan Apple Pay?

Dengan iPhone atau Apple Watch anda, anda boleh gunakan Apple Pay di kedai, restoran, stesen minyak, teksi atau di mana-mana sahaja anda melihat salah satu simbol ini1.

Cara Menggunakan Apple Pay

Bolehkah anda menggunakan Apple Pay di pam gas?

iPhone dan Apple Watches boleh lakukan pembayaran mudah alih dengan Apple Pay. Proses persediaan hanya melibatkan penambahan kad kredit yang anda inginkan pada apl. Dari sana, anda boleh mengetik peranti Apple anda ke pam gas untuk membuat pembayaran.

Apakah had Apple Pay?

Adakah terdapat had untuk Apple Pay? Tidak. Tidak seperti pembayaran kad tanpa sentuh yang mengehadkan anda kepada perbelanjaan £45, tiada had untuk Apple Pay. Ini bermakna anda boleh membayar untuk kedai mingguan anda, atau mengisi minyak kereta anda, semuanya dengan iPhone atau Apple Watch anda.

Bolehkah saya menggunakan Apple Pay di Olive Garden?

hai - kami menerima Apple Pay!

Bagaimanakah anda menggunakan Google pay di Chili's?

Untuk memanfaatkan tawaran Android Pay Ziosk, tetamu Chili kini hanya membuka kunci telefon mereka, tempat dekat pembaca tanpa sentuh tablet Ziosk, ketik dan pergi. Getaran dan bip halus akan memberitahu tetamu bahawa pembayaran telah diterima dan disahkan.

Bolehkah anda menggunakan Apple Pay di McDonald's?

Jawapan ringkasnya ialah anda boleh membayar dengan Apple Pay di McDonald's. ... Untuk menggunakan instore Apple Pay, cuma buat pesanan anda dan tunjukkan kepada juruwang dengan peranti iOS anda yang kemudiannya boleh anda imbas pada pembaca tanpa sentuh untuk membayar.

Bolehkah anda menggunakan Apple Pay di Family Dollar?

Berita baiknya ialah Family Dollar, rangkaian kedai dolar Amerika yang popular, telah menambah semula sokongan untuk Apple Pay di kedainya. ... Family Dollar mempunyai papan tanda yang disiarkan di kedainya yang menggalakkan ketik untuk membayar dan penggunaan kaedah pembayaran mudah alih seperti Apple Pay dan Google Pay.

Adakah Walmart menggunakan dompet Apple?

Malangnya, Walmart tidak mengambil Apple Pay pada mana-mana pun kedai mereka pada 2021. ... Walmart hanya menerima pembayaran melalui MasterCard, Visa, Cek, PayPal, Amex dan wang tunai.

Apa yang dibayar oleh Cili?

Gaji tipikal Chili's Grill and Bar To-Go ialah $11 sejam. Gaji To-Go di Chili's Grill and Bar boleh berkisar antara $9 - $15 setiap jam.

Adakah Chick Fil A Mengambil Apple Pay?

Apple Pay tersedia sebagai tambahan kepada Chick-fil-A's teknologi Mobile Pay sendiri, yang boleh diakses melalui aplikasi Chick-fil-A. ... Apple Pay mudah disediakan dan membolehkan pengguna terus menerima semua ganjaran dan faedah yang ditawarkan oleh kad kredit dan debit.

Berapa umur anda untuk bekerja di Chili's?

Soalan Lazim. Berapa umur anda untuk bekerja di Chili's? Untuk menjadi ahli pasukan di kebanyakan restoran Chili, anda mestilah sekurang-kurangnya 16 tahun. Sesetengah lokasi di Amerika Syarikat memerlukan pekerja berumur 18 tahun.

Adakah anda membayar di meja di Olive Garden?

Jangan bayar di mesin di atas meja anda melainkan anda bercadang untuk membetulkannya pengiraan tip” ... Selepas makan di The Olive Garden, kami dibentangkan bil kami dan diberitahu kami boleh membayar di meja. Kami menyukai idea untuk tidak meninggalkan kad kredit kami.

Adakah Apple Membayar Cheddar?

Apl mudah alih dan pembaca kad iOS dan Android Cheddar Up mencipta penyelesaian tempat jualan yang lancar untuk penganjur kumpulan. ...

Bagaimanakah saya boleh memuat turun Peta Apple?

Ketik profil anda yang terletak di penjuru kanan sebelah atas skrin dan pilih "Peta Luar Talian." Dari sana, pilih "Pilih Peta Anda Sendiri" dan zum masuk atau keluar untuk memilih kawasan daripada Peta yang anda mahu muat turun untuk kegunaan luar talian. Ulangi proses ini supaya anda boleh memuat turun berbilang kawasan.

Apakah keburukan Apple Pay?

Keburukan:

  • Penggunaan terhad: Apple pay tersedia dalam iPhone 6 dan ke atas dan iPad 2 atau versi yang lebih tinggi.
  • Penerimaan: Tidak semua peruncit menggunakan terminal pembayaran mudah alih oleh itu, anda perlu membawa dompet anda untuk membeli-belah.

Adakah Apple Pay mengenakan bayaran?

Adakah terdapat bayaran? Jika awak gunakan Apple Pay di daftar di kedai atau restoran, Apple tidak mengenakan sebarang bayaran. ... Jika anda membayar dengan Apple Pay menggunakan kad debit, tiada bayaran tambahan dikenakan. Akhir sekali, jika anda memindahkan wang kepada pengguna Apple Pay yang lain daripada kad debit yang dipautkan kepada Apple Pay, tiada bayaran dikenakan.

Adakah Apple Pay mempunyai had harian?

Berikut ialah had: Setiap transaksi, anda boleh menambah minimum $10. Setiap transaksi, anda boleh menambah sehingga $10,000. Dalam tempoh 7 hari, anda boleh menambah maksimum $10,000.

Apakah stesen minyak yang membenarkan Apple Pay?

Stesen Minyak yang mengambil Apple Pay 2021

  • 7-Eleven.
  • ARCO.
  • BP/Amoco.
  • Chevron.
  • CITGO.
  • Bulatan K.
  • Conoco.
  • Ladang Cumberland.

Bolehkah anda mengeluarkan wang dengan Apple Pay?

Anda kini boleh mengeluarkan wang daripada lebih 5,000 ATM tanpa kad, menggunakan Apple Pay sahaja. ... Pelanggan boleh memulakan transaksi ATM dengan melog masuk ke ciri dompet mudah alih terkemuka, seperti Wells Fargo Wallet untuk Android, Apple Pay, Android Pay atau Samsung Pay, yang terdapat pada telefon mudah alih.

Bolehkah saya menggunakan Apple Pay di pam gas Costco?

Costco menerima Apple Pay sebagai kaedah pembayaran di kebanyakan lokasi gudang dan stesen minyak Costco mulai 2021. Jika membayar melalui Apple Pay di Amerika Syarikat, Costco hanya akan menerima kad kredit Visa atau kad kredit Visa yang dilampirkan pada dompet Apple Pay.