Adakah corey x kenchen mati?

Adakah CoryxKenshin mati pada 2021? Jadi, membawa kita kembali kepada soalan: adakah CoryxKenshin sudah mati? Tiada apa-apa untuk menyokong ini, dan nampaknya sangat tidak mungkin. Seperti yang dia katakan dalam video itu, dia menjadi terkenal kerana berehat selama 10 tahun YouTube.

Di manakah CoryxKenshin?

Cory DeVante Williams (lahir: 9 November 1992 (1992-11-09) [umur 28]), lebih dikenali dalam talian sebagai CoryxKenshin, ialah YouTuber permainan Amerika. Peminat merujuk Cory sebagai "THE SHOGUN HIMSELF". Beliau kini berpangkalan di Farmington Hills, Michigan, Amerika Syarikat.

Apa yang berlaku kepada Corey Kenshin?

Mendapat kiraan pelanggan yang besar pada platform adalah sukar, terutamanya kerana ia adalah pasaran maya yang tepu, bagaimanapun, Cory mengumumkan bahawa dia akan mengambil persaraan tanpa had daripada YouTube selepas mencapai kiraan 10 juta pengikut.

Adakah CoryxKenshin merepek?

Kata-kata kotor (3)

Cory terkenal dengan saluran mesra keluarga, dan tidak pernah bersumpah dalam videonya. Walaupun ini tidak termasuk kata-kata kotor dalam permainan yang dimainkan melalui strim langsung, seperti The Walking Dead atau Outlast. Cory mengatakan perkara seperti, "sucka (sucker)," "freaking," dan "crap."

Adakah CoryxKenshin akan bersara?

CoryxKenshin membayangkan dia mungkin bersara pada 10 juta pelanggan tahun lepas dalam video meraikan 7 juta pelanggan di YouTube. Dalam video itu dia menjelaskan: “Saya rasa sekarang adalah sebaik masa. Apabila kita mencapai 10 juta. ... Saya akan umumkan persaraan saya daripada YouTube.”

Coryxkenshin: Ditemui "Mati"

Adakah CoryxKenshin sebenarnya sudah mati?

Jadi, membawa kita kembali kepada soalan: adakah CoryxKenshin sudah mati? Tiada apa-apa untuk menyokong ini, dan nampak sangat mustahil. Seperti yang dia katakan dalam video itu, dia menjadi terkenal kerana berehat selama 10 tahun YouTube.

Mengapa CoryxKenshin berhenti menyiarkan?

Saya tidak pernah mahu mengatakan bahawa hidup saya sempurna dan saya gembira sepanjang masa. Saya tidak." YouTuber itu menamatkan videonya dengan mengucapkan terima kasih kepada peminatnya atas kesetiaan mereka walaupun dia berehat dan menjelaskan bahawa dia perlu "mengecas semula", memahami bahawa dia tidak boleh mengharapkan dirinya mengepam video tular pada setiap masa.

Adakah CoryXKenshin mempunyai anjing?

Personaliti. Samson adalah seekor Siberian Husky. Dia adalah anjing yang "biadab", dan gembira.

Siapa abang CoryXKenshin?

Anthony K.Williams juga dikenali sebagai Clutch DF ialah adik kepada Cory Devante Williams.

Berapakah nilai CoryXKenshin?

Cory DeVante Williams Lebih Dikenali sebagai Coryxkenshin ialah pencipta saluran YouTube Amerika untuk video permainan. dia mempunyai nilai bersih $15 juta pada 2021. Pendapatan tahunannya adalah kira-kira $1 juta.

Siapa Youtuber terkaya?

15 jutawan YouTuber teratas setakat 2021 ini

  • Dunia Ryan (dahulunya Ryan ToysReview). Nilai bersih: $80 juta. ...
  • Kawan Sempurna. Nilai bersih: $50 juta. ...
  • PewDiePie: Felix Arvid Ulf Kjellberg. Nilai bersih: $40 juta. ...
  • Daniel Middleton – DanTDM. ...
  • Penanda: Mark Edward Fischbach. ...
  • Evan Fong. ...
  • MrBeast. ...
  • David Dobrik.

Adakah CoryxKenshin tahu bahasa Jepun?

Cory berkata ketika bermain Detroit: Become Human, sambil memilih sesuatu untuk dilukis.) "Saya bercakap Jepun, saya juga berkulit hitam," kata dalam SSS #2.

Apakah nama sebenar CoryxKenshin?

Cory Williams dilahirkan pada 9 November 1992 di Detroit, Michigan, Amerika Syarikat. Dia seorang penerbit dan pelakon, ...

Siapakah YouTube mesra kanak-kanak yang paling popular?

Ryan dari Ryan's ToysReview, ialah kanak-kanak berumur 6 tahun yang berpangkalan di A.S. yang comel yang mengulas semua jenis mainan kanak-kanak untuk penonton beberapa kali seminggu. Sehingga kini, dia merupakan kanak-kanak yang paling banyak melanggan di YouTube dengan 9.4 juta pelanggan dan lebih daripada 16.5 trilion tontonan video.

Adakah CoryxKenshin Scorpio?

Tanda zodiak CoryxKenshin ialah Scorpio.

CoryxKenshin berapa bilangan subs?

Gambar Saluran CoryxKenshin

Saluran YouTube CoryxKenshin mempunyai 11,100,000 pelanggan dengan 1,589 video dimuat naik setakat ini, tontonan saluran keseluruhan ialah 4.6B.

Adakah Cory nama hitam?

Taburan bangsa dan asal Hispanik orang dengan nama CORY ialah 81.5% Putih, 3.2% asal Hispanik, 12.0% Hitam, 1.2% Orang Asia atau Pasifik, 1.4% Dua atau Lebih Kaum, dan 0.6% Orang India Amerika atau Orang Asli Alaska.

Siapakah orang termiskin di dunia?

1. Siapakah orang yang paling miskin di dunia? Jerome Kerviel adalah orang termiskin di planet ini.

Siapa anak paling kaya?

Kanak-kanak terkaya di dunia hari ini ialah Putera George dari Cambridge, anak kepada Putera William, Duke of Cambridge dan Catherine, Duchessnya. Dia mewarisi kekayaan yang besar, meningkat kepada tidak kurang daripada $1 bilion.

Apakah nilai Tom Cruise?

Tom Cruise Nilai Bersih

Anggaran nilai bersih Tom Cruise ialah $600 juta.

Apakah nilai bersih KSI?

Pendapatan dan kekayaan

Daily Mirror dalam talian kerap membuat spekulasi mengenai pendapatan dan nilai bersih KSI, melaporkan pada 2014 bahawa pendapatannya untuk tahun itu ialah $1.12 juta dan nilai bersihnya ialah $11 juta pada akhir 2017, meningkat kepada anggaran $20 juta menjelang 2019.