Bagaimana untuk pergi ke kawasan pedalaman?

Untuk sampai ke Hinterlands, bermula di Tanah Lembap dan menyeberangi Span Thandol di Arathi Highlands. Ikuti jalan ke barat dan melalui Tembok Thoridan di Bukit Hillsbrad. Durnholde Keep akan berada di sebelah kanan jalan. Di utara benteng adalah laluan melalui bukit ke Pedalaman.

Bagaimanakah cara untuk saya ke gerombolan klasik Hinterlands?

Laluan penerbangan Horde berada di timur jauh zon, di pantai. Merentasi negara ke timur sehingga anda menemuinya jalan di Hiri'watha. Ikut jalan timur hampir sehingga ke tebing, kemudian ambil denai bercabang timur laut (jauh dari bandar troll Jintha'Alor).

Di manakah pencarian Hinterlands?

Pencarian Sebelah Hinterlands

  • Memegang Pedalaman. Kenalan Pencarian: Scout Harding. ...
  • Dalam Unsur. Kenalan Pencarian: Recruit Whittle. ...
  • Penyamun Jalan Timur. Kenalan Pencarian: Recruit Bellette. ...
  • Rasa Lapar. Kenalan Pencarian: Pemburu Pelarian, Persimpangan. ...
  • Tangan Penyembuh. ...
  • Rawatan Biasa. ...
  • Rawatan Lanjutan. ...
  • Rawatan Jarang.

Bagaimanakah cara saya dari Hinterlands ke Orgrimmar?

Di Hillsbrad andaAkan menemui pintu masuk ke Hinterlands North East of Durnholde Keep, Anda akan melihat 3 Gryphon, lalui itu dan itu adalah laluan ke Hinterlands.

Di manakah alat slagtree yang hilang?

The Slagtree's Lost Tools terletak di kuil Vilebranch di The Hinterlands.

WoW Classic/Cara untuk ke Hinterlands dari Hillsbrad Foothills

Bagaimanakah cara untuk saya ke Hinterlands dari Orgrimmar Classic?

Anda perlu mengambil langkah ke Tristfall Glades dari Orgrimmar dan terus ke selatan melalui Silverpine. Selepas itu, anda akan sampai ke Hillsbrad Foothills. Apabila anda akan sampai ke Hillsbrad, anda boleh melalui pintu masuk ke Hinterlands.

Bagaimanakah saya memulakan pencarian kawasan pedalaman?

Sudah tentu, untuk mendapatkan pencarian sebenar, anda perlu memulakan rantai pencarian terlebih dahulu. Langkah 2 - Pergi ke Flat Berkilauan dalam Thousand Needles dan bercakap dengan Wizzle Brassbolts. Itu akan melengkapkan bahagian pertama, dan memulakan pencarian Gahz'Rilla, yang memberi ganjaran kepada anda dengan lobak merah pada sebatang kayu.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan palet ZF?

Sacred Mallet jatuh dari Qiaga Penjaga di atas Altar Zul di Hinterlands. Anda kemudian membawanya ke puncak Jintha'alor dan menggunakannya berhampiran altar untuk bertukar menjadi Mallet Zul'Farrak supaya anda boleh memanggil Gahz'rilla di Zul'Farrak.

Bagaimanakah cara untuk saya ke kawasan pedalaman TBC?

Untuk sampai ke Hinterlands, bermula di Tanah Lembap dan menyeberangi Span Thandol di Arathi Highlands. Ikuti jalan ke barat dan melalui Tembok Thoridan di Bukit Hillsbrad. Durnholde Keep akan berada di sebelah kanan jalan. Di utara benteng adalah laluan melalui bukit ke Pedalaman.

Dimanakah lokasi Gammerita?

lokasi. Dia boleh ditemui antara The Overlook Cliffs dan Revantusk Village, dengan titik spawnpoint di hujung The Overlook Cliffs (waters edge), mengambil masa 2 minit untuk bertelur semula selepas dibunuh (dan hilang/dikuliti).

Bagaimanakah cara untuk saya ke Plaguemist Ravine?

kepadanya boleh didapati dalam hutan di sebelah barat Lodge. Ini juga boleh ditemui di utara Rhapsody Shindigger di Kem Shindigger.

Bagaimanakah cara untuk anda ke Searing Gorge Classic?

Di Badlands, terdapat sebatang jalan di bahagian barat jauh zon yang menuju ke Utara Kargath. Ambil jalan itu, pergi ke Utara menuju Kargath, sehingga anda mula melihat bangunan Kargath. Di sebelah kiri anda akan terdapat laluan ke atas bukit yang menuju ke laluan ke Searing Gorge.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Reinantusk dari kawasan pedalaman?

Ikut jalan timur hampir sepanjang jalan ke tebing, kemudian ambil jalan jejak bercabang timur laut (jauh dari bandar troll Jintha'Alor). Laluan itu sepatutnya membawa anda ke laluan yang menghala ke bawah tebing. Sebaik sahaja di pantai, pergi ke selatan. Anda akan menemui pos luar Horde, Kampung Revantusk.

Adakah terdapat laluan penerbangan gerombolan di Eastern Plaguelands?

Laluan penerbangan untuk Alliance dan Horde terletak di Light's Hope Chapel, sekitar 81,57, ikon gereja kecil di utara Tyr's Hand.

Apakah tahap yang sepatutnya saya untuk bahan buangan mendesis?

Sisa Desis: 16+ (19-23)

Tahap apakah yang sepatutnya anda miliki untuk bencana di Deep Roads?

Jika anda bermain secara kasual, anda boleh dengan mudah memulakan The Descent (operasi Deep Roads di atas meja perang) seawal tahap 16. Walau bagaimanapun, item yang digugurkan kebanyakannya untuk watak di atas tingkat 19, yang mungkin di mana anda sepatutnya berada jika anda bermain pada mana-mana kesukaran yang lebih tinggi.

Apakah tentang Dragon Age 4?

Dragon Age 4 akan menjadi cerita tentang tidak mempunyai kuasa

Dalam treler Gamescom, penulis utama Patrick Weekes menerangkan bagaimana kisah Dragon Age 4 akan menyimpang daripada Inkuisisi. "Untuk permainan yang kami usahakan sekarang, kami ingin menceritakan kisah, 'Apa yang berlaku apabila anda tidak mempunyai kuasa?'

Bagaimanakah cara untuk saya ke Eastern Plaguelands dari kawasan pedalaman?

Dari Plaguelands Timur: satu-satunya cara adalah untuk mendapatkan ke kawasan perang salib timur, dan kemudian berenang di sepanjang pantai ke arah selatan ke arah sungai Pedalaman.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Western Plaguelands?

Ambil jalan timur melalui Strahnbrad (berhati-hati dengan penyangak Sindiket dan raksasa Boulderfist yang berkeliaran berhampiran sana), dan ikutinya semasa ia melengkung ke utara, melalui Chillwind Point. Ikut ke utara sehingga anda memasuki Plaguelands Barat.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Aerie Peak dari Stormwind?

Di utara benteng adalah laluan melalui bukit ke Pedalaman. Mungkin akan ada sepasang gryphon yang meronda di pintu masuk. Ikut jalan sehingga ia bertukar menjadi jalan raya. Jalan menghala ke Puncak Aerie.

Siapa yang menjatuhkan Mallet of Zul Farrak?

Pergi ke Altar Zul. Di bahagian atas terdapat dua gerombolan, Qiaga Penjaga dan Morta'gya sang Penjaga. Sacred Mallet jatuh dari Qiaga.