Dengan siapa Stefan berakhir?

Caroline sangat kecewa selepas Stefan dan dia berpisah. Caroline memutuskan untuk kekal setia kepada Alaric untuk dua anak Alaric. Stefan dan Caroline akhirnya berakhir bersama, yang menamatkan cinta tiga tahun selama tiga tahun ini.

Siapa yang Stefan suka sebenarnya?

1 Elena Gilbert

Caroline pernah memanggil Stefan "cinta epik Elena." Stefan mungkin bukan cinta dalam hidup Elena, kerana dia akhirnya jatuh cinta pada abangnya, tetapi Elena sentiasa menjadi cintanya. Tidak ada sesiapa, sebelum atau selepasnya, yang Stefan suka cara dia mencintai Elena.

Siapa yang akan berkahwin dengan Stefan?

Stefan Salvatore dan Caroline Forbes'perkahwinan.

Siapa yang berakhir dengan siapa di Vampire Diaries?

Siapa yang buat Elena berakhir dengan di penghujung The Vampire Diaries? Sebaliknya, Elena terus berkahwin dengan Damon dan hidup bahagia bersamanya. Apabila dia meninggal dunia, Elena mendapat ketenangan dengan Mak Cik Jenna, ibu Miranda, bapa Grayson, dan Pakcik John Gilbert. Mereka semua berpelukan di anjung rumah.

Siapa yang Damon berakhir dengan Stefan?

Elena adalah satu-satunya daripada tiga watak yang tidak tidur dengan watak asli. Damon & Stefan telah berdua tidur dengan Katherine, Rebekah, Elena dan Caroline. Damon berkahwin dengan Elena. Stefan telah berkahwin dengan Caroline sehingga kematiannya.

The Vampire Diaries: 8x16 - Kematian Stefan, dia mengucapkan selamat tinggal kepada Elena dan berdamai dengan Lexi

Adakah Damon dan Elena mempunyai bayi?

Walaupun kebanyakan watak adalah baharu dan mendalami naratif mereka sendiri, ada satu daripada Legacies yang menarik perhatian semua orang. Sediakan diri anda untuk yang ini: Damon dan Elena mempunyai seorang anak perempuan. Dan namanya Stefanie Salvatore.

Siapa abang tiri Stefan dan Damon?

Bapa Zakaria: Salvatore yang tidak dinamakan ini ialah saudara tiri Damon dan Stefan Salvatore dari sebelah bapa. Seperti yang pernah dikatakan oleh Damon dalam Musim Ketiga, 1912, nama keluarga terpaksa pergi ke suatu tempat. Giuseppe Salvatore mempunyai anak tidak sah taraf dengan salah seorang pembantu rumah, mungkin selepas Lily "meninggal dunia".

Dengan siapa Caroline mempunyai bayi?

Dalam Best Served Cold, ia mendedahkan bahawa Caroline sedang hamil Anak kembar Alaric dan Jo yang belum lahir melalui mantra yang dilemparkan oleh Gemini Coven. Caroline dan Alaric bertunang antara satu sama lain pada 2016. Caroline melahirkan anak kembar Alaric; Josie Saltzman dan Lizzie Saltzman.

Bonnie kahwin dengan siapa?

Enam hari sebelum berusia 16 tahun, Bonnie berkahwin dengan rakan sekelas sekolah menengah Roy Thornton. Perkahwinan itu hancur dalam beberapa bulan, dan Bonnie tidak pernah lagi melihat suaminya selepas dia dipenjarakan kerana merompak pada tahun 1929. Tidak lama selepas itu, Bonnie bertemu Clyde, dan walaupun pasangan itu jatuh cinta, dia tidak pernah menceraikan Thornton.

Mengapa Stefan meninggalkan Caroline?

Dalam Musim Kedua, hubungan mereka berubah kerana perubahan Caroline menjadi pontianak. Apabila Damon kira-kira untuk menikam Caroline, Stefan menghalangnya, berjanji kepadanya bahawa dia tidak akan membiarkan apa-apa berlaku kepadanya.

Adakah Stefan berkahwin dengan Elena?

9 Stefan Berkahwin dengan Elena Daripada Caroline

Dalam "I'll Wed You In The Golden Summertime" Musim 8, Stefan berkahwin dengan minat cinta jangka panjangnya, Caroline Forbes. Detik ini membuatkan penghantar Sterolin bergembira, tetapi peminat hubungan epik Stefan dengan Elena telah dikempiskan oleh percintaan akhir permainan Salvatore yang lebih muda.

Siapa yang membunuh Damon Salvatore?

Apabila dia enggan menjawab, Stefan menyorong pancang ke dalam hatinya, membunuhnya. Dalam kilas balik 1864, Damon mengikuti rancangan Katherine untuk menggunakan dia sebagai umpan untuk mendapatkan "makanan" untuknya. Dua orang yang memandu dalam gerabak menghampiri mereka dan berhenti untuk bertanya sama ada dia memerlukan bantuan.

Siapakah jodoh Stefan?

Peminat Delena mungkin akan marah jika Stefan dan Elena disambung semula secara romantis, tetapi rancangan itu telah membuat satu titik sepanjang musimnya dengan menekankan fakta bahawa manusia Elena adalah pasangan jiwa Stefan, dan Elena terpaksa bertukar menjadi vampire untuk bersama Damon.

Adakah Caroline mencintai Klaus?

Dari situ, Klaus menunjukkan kasih sayang yang tulen untuk Caroline, dan tarikan serta cintanya terhadapnya terus berkembang apabila siri ini diteruskan. Mereka akhirnya menjadi kawan selepas dia membuktikan dirinya mempunyai kebaikan dalam dirinya. ... Dia berhasrat untuk menjadi cinta terakhirnya, tidak kira berapa lama masa yang diperlukan.

Siapa Paul Wesley Dating Now 2020?

Dia menjual kediamannya di Los Angeles selepas bercerai dengan DeVitto pada penghujung 2013. Sehingga Februari 2019, Wesley berkahwin dengan Ines de Ramon.

Siapakah cinta sejati Bonnie?

Enzo. Enzo ialah Vampire yang menjadi minat cinta utama baru Bonnie pada permulaan musim ketujuh. Hubungannya dengannya adalah yang paling kuat daripada semua hubungan yang ditunjukkannya.

Bonnie jatuh cinta dengan siapa?

Enzo memindahkan Bonnie ke dalam kabin, dan selama bertahun-tahun kedua-duanya mula menjadi rapat. Dua tahun kemudian, selepas perasaan romantik mereka meningkat, kedua-duanya memulakan hubungan romantis dan jatuh cinta.

Adakah Bonnie dan Damon bercium?

Bonnie menemui sesuatu yang berbeza tentang cara Damon dan Elena bertindak antara satu sama lain. Selepas Elena memenangi pertengkaran dengan Damon, Damon memberitahu Bonnie bahawa mereka bercium, meninggalkan Bonnie terkejut dan memberikan Elena pandangan yang menyoal.

Adakah Stefan dan Elena mempunyai bayi?

Sesungguhnya, Stefanie Salvatore — seperti yang dirujuk semasa episod Musim 1 The CW's Legacies — ialah anak perempuan Elena Gilbert dan Damon Salvatore, dinamakan dalam ingatan penuh kasih sayang mendiang, Stefan yang hebat.

Adakah Caroline dan Alaric tidur bersama?

Alaric jatuh cinta dengan Caroline secara nyata, tetapi Caroline hanya bertahan selagi dia melakukannya kerana mereka mengasuh bersama anak-anak mereka. Semasa mereka bertunang seketika, Alaric dan Caroline tidur di bilik yang berasingan, menjelaskan bahawa hubungan mereka tidak pernah dimaksudkan untuk berkekalan.

Adakah Caroline berkahwin dengan Klaus?

Tidak. Klaus sememangnya bukan suami Caroline, tetapi mereka sentiasa berkongsi hubungan penting, dan jelas bahawa Caroline masih menyimpan perasaan terhadap vampire asal. Dia mungkin hanya menciumnya kerana pengorbanan yang dia lakukan, tetapi keadaan masih kelihatan lebih baik daripada sebelumnya.

Adakah anak Zach Damon?

Zachary "Zach" Salvatore ialah Stefan dan anak saudara jauh Damon Salvatore dan juga bapa kepada Sarah Nelson. Dia adalah keturunan saudara lelaki Stefan dan Damon.

Adakah Stefan mempunyai anak?

Stefan Salvatore dan Valerie Tulle Anak yang belum lahir adalah janin yang pertama kali disebut dalam Age of Innocence. Kanak-kanak ini dibunuh oleh Julian pada tahun 1863. Dalam mimpi Stefan, dia adalah seorang budak lelaki berusia sebelas tahun bernama Jacob yang, nampaknya, manusia.

Adakah Stefan dan Caroline mempunyai anak?

Caroline, Stefan dan Alaric bertemu pada 2009 dan Alaric ialah guru mereka. Kedua-dua Alaric dan Stefan jatuh cinta dengan Caroline Forbes. Caroline sedang mengandung dengan anak kembar Alaric dan Jo. Nama kembar itu ialah, Josie Saltzman dan Lizzie Saltzman.