Mengapa wallo267 dipenjarakan?

Pada akhir 1990-an pada usia 17 tahun, The State of Pennsylvania menjatuhkan hukuman penjara 20 tahun kepada Wallace Peeples aka @wallo267 untuk rompakan bersenjata. Semasa dipenjarakan dia enggan fikirannya ditangkap. Dia menjadi seorang yang gemar membaca dan belajar di penjara.

Adakah Gillie dan Wallo berkaitan?

Gillie Da Kid bercakap dengan Mikey T The Movie Star tentang dia gila sepupu Wallo yang mencipta kumpulan Philly Hip Hop yang berjaya Major Figgas. Gillie menegaskan Wallo adalah penyanyi rap manakala dia mempunyai "mulut licin" dan selepas 10 Tahun dipenjarakan, Gillie meneruskan tempat sepupunya berhenti.

Bilakah Wallo?

Wallo 267 menjalani hukuman penjara 20 tahun selepas disabitkan dengan pelbagai pertuduhan rompakan bersenjata. Selepas dibebaskan di 2017, yang ketika itu berusia 37 tahun mengubah hidupnya dan menjadi penceramah motivasi bermula di Instagram dan akhirnya melakukan acara awam.

Apakah buku Wallo267?

Langgan, Nilai, Semak dan Kongsi! Selamat datang ke Where's Wallo267 di mana Wallace Peeples aka @Wallo267 menemu bual nama yang paling prolifik dalam muzik, perniagaan dan budaya untuk mengumpulkan pandangan mereka tentang cara mereka berjaya dan pengajaran yang boleh mereka sampaikan kepada mereka yang akan datang!

Apakah hari lahir Wallo267?

21 Jun 2018 pada 9:31 PM · Selamat Hari Lahir @wallo267!! Teruskan memotivasikan orang lain!

Cerita Dari Sel : Kos 5 Minit Wallo 20 Tahun

Apakah keunikan Wallo?

Wallo ialah seorang pengarang dan pemidato yang diterbitkan

Di antara beberapa pencapaian, Wallo adalah seorang pemidato yang bangga dan pengarang yang diterbitkan. Beberapa bulan lalu, dia mengeluarkan biografinya, "The Mind of Wallo267." Dia juga telah dipaparkan di banyak panel yang memberi motivasi kepada belia seperti TED Talk, saluran YouTubenya dan banyak lagi.

Apakah nama sebenar Gillie Da Kid?

Biografi Artis

Bertahun-tahun sebelum keterlibatan, Gillie da Kid, nama sebenar Nasir Fard, dan kumpulan Major Figgasnya adalah orang berwajaran tinggi dalam adegan bawah tanah Philadelphia daripada menolak beberapa rekod bebas dan pita campuran.

Siapa Gillie Wallo?

Wallo dan Gillie adalah tuan rumah Million Dollaz Worth of Game — podcast mingguan yang cukup jelas tetapi juga digambarkan sebagai gabungan sempurna perbincangan tentang pengalaman peribadi, komedi, muzik dan isu kehidupan sebenar.

Berapa lamakah Wallo berada di dalam penjara?

Namun, semasa beliau 20 tahun hukuman, dia menjadi pembaca setia di penjara. Dalam tempoh kurang daripada dua tahun selepas menjalani hukuman penjara 20 tahun, Wallo dengan cepat bangkit sebagai pemimpin dalam komunitinya mencipta kandungan virus yang hebat yang memberi inspirasi kepada orang ramai di seluruh dunia untuk melangkah ke arah kehebatan mereka dan menemui tujuan mereka.

Apakah nama sebenar Wallo?

Wallace Peeples, lebih dikenali sebagai Wallo267 di media sosial, telah keluar dari penjara selama 117 hari semasa saya bertemu dengannya, dan dia sudah mempunyai 50,000 pengikut di Instagram.

Gillie the Kid pergi ke sekolah menengah mana?

Gillie tidak teragak-agak untuk membandingkan kehidupan kolejnya dengan kehidupan di jalan-jalan North Philly. A Sekolah Menengah Ben Franklin lulus, dia masih mencari rakan dan keluarga di rumah dan mengakui betapa bertuahnya dia.

Berapakah nilai wack 100?

Sehingga 2021, Wack 100 mempunyai anggaran nilai bersih $3 juta.

Siapa Ghostwrites untuk Lil Wayne?

Karrine Steffans mengatakan bahawa hantu Drake menulis untuk Lil Wayne. "Wayne memberitahu saya bahawa Drake telah menulis beberapa perkara untuknya," kata Steffans kepada VladTV.

Berapa banyak wang yang blueface dapat?

pengenalan. Sehingga 2021, nilai bersih Blueface ialah dianggarkan $4 juta. Blueface ialah seorang penyanyi rap dan penulis lagu Amerika dari Los Angeles. Dia terkenal dengan lagunya 'Respect My Crypn', yang menjadikannya meme internet viral.

Apakah maksud Cassidy

Cassidy ialah nama diberikan yang berasal dari nama keluarga Ireland dan akhirnya daripada nama diberikan Goidelic Caiside, yang bermaksud "pandai" atau "berambut kerinting."