Adakah tom berminat mati?

Musim Senarai Hitam menamatkan pemulangan watak mengejut yang kebanyakan peminat tidak jangkakan: Tom Keen (Ryan Eggold) Keen meninggal dunia semasa akhir pertengahan musim selepas diserang oleh Ian Garvey, antagonis utama musim ini.

Adakah Tom benar-benar mati dalam Musim 5?

Red dan Dembe mengambil Tom dan ketiga-tiga mereka bertempur dengan Garvey dan anak buahnya dan hanya melarikan diri. ... Selepas koma selama 10 bulan, Liz bangun semasa Reddington membacakan bacaan kepadanya, dan apabila ditanya, dia memberitahunya bahawa Tom telah meninggal dunia akibat kecederaannya.

Bagaimanakah Tom sebenarnya mati?

Selepas diculik, Tom ditikam di perut dalam percubaan untuk membunuhnya dan kemudian Liz. ... Tom akhirnya meninggal dunia akibat kecederaannya manakala Liz koma. Sepuluh bulan kemudian, Liz tersedar daripada koma dan bertanya tentang Tom selepas mengetahui berapa lama ia telah berlaku. Red terpaksa memberitahu Liz bahawa Tom sudah mati.

Adakah Tom Keen hidup semula?

Dia adalah bahagian penting dalam siri ini dan juga bintang spinoffnya, tetapi akhirnya dibunuh dalam twist Musim 5 yang menyayat hati. Kematian Tom tidak menandakan penampilan terakhir Eggold di The Blacklist, walau bagaimanapun, dan kematian tidak bermakna tamatnya watak dalam The Blacklist.

Adakah Liz berkahwin dengan Tom lagi?

Tom dan Liz memutuskan untuk berkahwin sekali lagi, dan majlis perkahwinan berlangsung di sebuah gereja kecil di D. C. Dalam “Mr. Solomon: Kesimpulan”, bagaimanapun, Tom dan Liz perlu melarikan diri dari serangan hendapnya di gereja, dan, semasa mereka melakukannya, kereta itu terhempas dan mereka pergi ke hospital, di mana Liz bersalin.

Senarai Hitam: Bunyi kesunyian (Tom Keen Death)

Adakah Tom suka Elizabeth Keen?

Elizabeth dan hubungan Tom bermula dengan yang terakhir berbohong kepadanya tentang identitinya. Walaupun permulaan yang tidak sihat ini dan Elizabeth kemudian menahan Tom selama berbulan-bulan, hubungan mereka akhirnya berkembang menjadi sesuatu yang indah.

Adakah ayah Red Liz?

Liz adalah anak perempuan Red tetapi bukan Red yang kita semua kenali, atau begitulah nampaknya. Dalam Musim 5, Episod 22 Senarai Hitam, kebenaran nampaknya telah terbongkar. ya, Liz dan Raymond adalah bapa dan anak perempuan, tetapi lelaki yang dia anggap sebagai Red bukanlah bapanya sama sekali.

Adakah Liz benar-benar mati dalam senarai hitam?

Kematian Liz menandakan pengakhiran yang tragis kepada kisah yang bermula dengan ejen FBI yang berbakat dan berwajah segar. ... Keen meninggal dunia tanpa jawapan kepada soalan itu, dan juga meninggalkan anak perempuannya Agnes. Senarai Hitam telah diperbaharui untuk musim 9, tetapi rancangan itu tidak akan sama lagi.

Apakah episod yang Tom Keen mati dalam Musim 5?

SPOILER ALERT: Jangan baca jika anda belum menonton “Ian Garvey," episod kelapan musim kelima "The Blacklist."

Siapa yang membunuh Encik Kaplan?

Dia mendedahkan itu Reddington membunuh Encik Kaplan. Tom cuba menjalani kehidupan normal, tetapi dia mendedahkan kepada Liz bahawa dia mempunyai keraguan bahawa dia boleh meninggalkan kehidupan lamanya.

Apakah rahsia Reddington?

Red kemudian mendedahkan bahawa dia sebenarnya seorang pengintip KGB bernama Ilya Koslov, yang menganggap identiti Merah sebenar selepas dia dibunuh.

Siapa bapa Elizabeth Keen?

Juga, Raymond Reddington yang sebenar ialah bapa Liz, yang ditembak dan dibunuhnya semasa kecil, mendorong Katarina untuk menghantarnya tinggal bersama bapa angkatnya. Kerana tiada siapa yang mengetahui kematian Reddington, Katarina mencipta "Red" (Spader) baharu untuk mengawasi Liz.

Adakah Katarina Rostova Merah?

Walaupun asal usul hubungan Red dengan Liz tidak dijelaskan sepenuhnya pada penghujung akhir Musim 8 hari Rabu, petua yang dibentangkan dalam dua episod terakhir musim ini amat mencadangkan bahawa Raymond Reddington sebenarnya ibu kepada Liz, Katarina Rostova (dimainkan dalam kilas balik oleh Lotte Verbeek).

Siapa yang membunuh Elizabeth Keen?

Semasa Liz teragak-agak untuk membunuh mentornya, bagaimanapun, dia ditembak di dada oleh Vandyke bekas kaki tangan Townsend (Lukas Hassel).

Mengapa Megan meninggalkan senarai hitam?

Mengapa Megan Boone meninggalkan Senarai Hitam? Pelakon itu telah meninggalkan rancangan itu untuk mengerjakan projek lain, dan biarkan pembuat tahu dia melakukannya meninggalkan jalan sebelum pertunjukan diperbaharui untuk Musim 9, memberi masa yang cukup kepada pasukan untuk menulis keluar untuk wataknya.

Adakah Reddington Ilya atau Katarina?

Ketika Liz pada mulanya mempertahankan Red, ibunya memberikan berita yang mengejutkan: Red berbohong, dia bukan Ilya Koslov. Dengan itu dunia Liz meletup lagi dan dia akhirnya membantu Katarina dan rakan-rakannya mengelak FBI dan Red. Kali ini, Katarina dengan helah di lengan bajunya.

Adakah senarai hitam Dibatalkan untuk 2021?

Adakah akan ada lagi musim The Blacklist? The persembahan akan diteruskan tanpa pendahulu wanitanya. Pada Januari 2021, NBC mengumumkan rancangan itu akan kembali untuk musim kesembilannya pada musim luruh 2021.

Adakah Ressler berminat untuk mencium?

betul tu. Pelakon Megan Boone dan Diego Klattenhoff tidak bercium antara satu sama lain ke menjual kunci bibir klimaks Liz dan Ressler. Mereka sebenarnya meletakkan satu di atas peragawati.

Dengan siapa Liz Keen berakhir?

Pada masa yang sama dia menyertai FBI, dia bertemu Tom Keen dan kemudian berkahwin dengannya, mengambil nama keluarganya. Ia kemudiannya didedahkan dalam "Sutton Ross" bahawa Raymond Reddington yang sebenar adalah bapanya, bukan penipu yang menggantikannya 30 tahun lalu dan kini dikenali sebagai Red.

Adakah suami Liz seorang pengintip?

Subplot utama untuk musim ini ialah penemuan Elizabeth Keen bahawa dia suami Tom Keen (Ryan Eggold), seorang guru sekolah untuk semua penampilan, sebenarnya adalah seorang pekerja rahsia dengan agenda yang tidak diketahui dan usaha Liz untuk mengetahui siapa dia sebenarnya dan siapa yang menghantarnya.

Adakah Katarina Rostova ibu Liz?

Reddington dan Liz sedang menuju ke Latvia untuk episod akhir Musim 8. Antara yang paling menarik dalam episod itu ialah Liz ibu Katarina Rostova masih hidup, dan wanita yang dipercayai ibunya sebenarnya adalah seorang perisik bernama Tatiana Petrova (Laila Robins).

Adakah Red Reddington sedang mati?

Kemudian dia menuju ke Pejabat Pos untuk memberitahu Cooper apa yang telah dibayangkan sepanjang musim: Raymond Reddington sedang nazak. ... Reddington mengatakan bahawa Liz telah lama mengetahui bahawa dia sakit, dan membunuhnya serta mengambil alih empayarnya adalah satu-satunya perkara yang benar-benar dapat melindunginya.

Siapa Katarina Rostova palsu?

Dia hanyalah seorang operatif bernama Tatiana Petrova, yang telah didaftarkan oleh Ilya untuk menyamar sebagai Katarina Rostova di Belgrade beberapa tahun yang lalu.

Apa yang dibisikkan Tom kepada Liz?

Dengan nafasnya yang hampir mati, Tom membisikkan sesuatu kepada Elizabeth. Red berkata bahawa dia menyedari lelaki yang baru diseksa dan dibunuhnya bukanlah Berlin, yang sebaliknya didedahkan sebagai pengawal yang cedera yang disoal FBI di hospital. ... Liz bertemu dengan Red dan berkata bahawa Tom memberitahunya bahawa ayahnya masih hidup.