Di mana marc anthony tinggal?

Bintang salsa yang memenangi Grammy membeli ladang besar yang dipanggil Casa Costanera di kawasan yang dikenali sebagai Cocoplum untuk kira-kira $19 juta pada 2018. Anthony mengambil rumah agam tepi laut tiga tingkat daripada pewaris Bacardi Rum Hilda Maria Bacardi.

Berapa besar rumah Marc Anthony?

Marc Anthony memunggah rumah agam Florida dengan harga $22 juta. Dibina pada 2016, the 17,000 kaki persegi vila menikmati hadapan 480 kaki di laluan air yang menghala ke Teluk Biscayne.

Di manakah terletaknya rumah Marc Anthony di Miami?

Penyanyi-penulis lagu Marc Anthony menjual ladangnya yang dibangunkan Bacardi di Coral Gables dengan harga $22.4 juta. Artis muzik Latin, pelakon dan penerbit rekod yang memenangi Grammy menjual rumah agam 12 bilik tidur seluas 21,000 kaki persegi itu di 300 Costanera Road di Cocoplum, menurut penyenaraian dan siaran media sosial.

Siapa yang membeli rumah Marc Anthony?

Anthony membelinya pada 2018 daripada Hilda Maria Bacardi, kakak kepada pengerusi Bacardi Facundo Bacardi. Ia mempunyai 12 bilik tidur dan mempunyai lebih daripada 20,000 kaki persegi ruang tamu dengan tiga dapur, kuarters kakitangan yang berasingan, bilik bawah tanah wain dan dok 100 kaki.

Siapa teman wanita baru Marc Anthony?

Menurut laporan media yang meluas, wanita bertuah itu Madu Nicola. Mengejutkan, Instagramnya ditetapkan kepada peribadi tetapi dia telah ditandakan oleh stylist, Beauty oleh Harper.

Marc Anthony en viña 2012 HD sin interrupciones

Di manakah Marc Anthony tinggal sekarang 2021?

Terletak dalam komuniti berpagar di pinggir bandar Miami, rumah itu terletak di atas 1.3 ekar tepi laut dan mempunyai banyak kemudahan. Terdapat tiga dapur berbeza, bilik bawah tanah wain, kuarters kakitangan yang berasingan, lif, dan halaman belakang yang cantik dengan kolam renang dan spa.

Siapa isteri Marc Anthony?

Anthony dan model Shannon De Lima (lahir 6 Januari 1989) berkahwin pada 11 November 2014, di La Romana, Republik Dominican.

Adakah Marc Anthony mempunyai teman wanita?

Penaklukan terbaru penyanyi salsa itu ialah Raffaella Modugno. Dia seorang model (kejutan, kejutan). The Daily Mail menangkap kedua-duanya berpegangan tangan di NYC pada hari yang lain, dan mereka nampaknya semua disayangi di media sosial.

Mengapa Marc Anthony mempunyai begitu banyak tatu?

Simbol agama ini adalah salah satu yang tertua umat manusia. Garis menegak dan mendatar mewakili sifat bapa dan ibu dan memakai tiga salib melambangkan hari penyaliban Yesus Kristus. Seperti yang kita dapat lihat, banyak tatu Anthony membuat rujukan agama, kerana dia juga mempunyai salib di buku lalinya.

Berapakah nilai Jennifer Lopez?

Berapakah nilai Jennifer Lopez? Nilai bersih Lopez dianggarkan sangat besar $400 juta, menjaringkan purata $40 juta setahun.

Adakah Jennifer Lopez dan Ben Affleck masih berkawan?

Affleck melawat Lopez di rumahnya di Los Angeles pada 30 April, sumber memberitahu People. “Mereka adalah kawan. Mereka sentiasa berkawan dan mereka telah bertemu antara satu sama lain selama bertahun-tahun,” kata sumber lain. Tetapi TMZ mendakwa pertemuan semula mereka bermula sebelum Lopez dan bekas tunang Alex Rodriguez berpisah baru-baru ini.

Jennifer Lopez pernah berkahwin dengan siapa?

Kedua-duanya bertemu semasa membuat "Gigli" pada tahun 2001 semasa Lopez masih berkahwin Cris Judd.

Apakah nama keluarga sebenar Marc Anthony?

Kerjaya Awal

Pemuzik Marc Anthony dilahirkan Marco Antonio Muniz pada 16 September 1968 di New York City. Ibu bapanya, Guillermina dan Felipe Muniz, adalah warga Puerto Rico dan menamakan anak mereka sempena nama Marco Antonio Muniz, penyanyi Mexico yang popular di Puerto Rico.

Apakah bahasa yang digunakan oleh Marc Anthony?

Kelly Clarkson- Bintang dan penyanyi American Idol fasih berbahasa Greek. Jennifer Lopez dan Marc Anthony- Lopez boleh berbahasa Sepanyol dan Inggeris dengan fasih dan membesarkan anak-anaknya menjadi dwibahasa dalam kedua-dua bahasa bersama suaminya, Marc Anthony, yang juga fasih dalam kedua-dua bahasa.

Adakah Marc Anthony masih beraksi?

Marc Anthony kini sedang menjelajah di 4 negara dan telah 27 konsert akan datang. Tarikh lawatan mereka seterusnya ialah di Allstate Arena di Rosemont, selepas itu mereka akan berada di T-Mobile Center di Kansas City. Lihat semua peluang anda untuk melihatnya secara langsung di bawah!

Siapa Marc Anthony dating 2021?

Marc Anthony dan teman wanita barunya, Madu Nicola, menunjukkan PDA yang serius ketika mereka membuat debut karpet merah mereka pada Khamis di Anugerah Muzik Latin Papan Iklan 2021. Penyanyi berusia 53 tahun itu, yang terkenal dengan gaya bergaul dengan model separuh umurnya, kelihatan terpikat ketika bergambar dengan Nicola di Pusat Watsco di Florida.

Dengan siapa Marc Anthony menjalin hubungan?

Marc Anthony dan teman wanita barunya, Madu Nicola, menunjukkan PDA yang serius ketika mereka membuat debut karpet merah mereka pada Khamis di Anugerah Muzik Latin Papan Iklan 2021. Penyanyi berusia 53 tahun itu, yang terkenal dengan gaya bergaul dengan model separuh umurnya, kelihatan terpikat ketika bergambar dengan Nicola di Pusat Watsco di Florida.

Apakah nilai Tom Cruise?

Tom Cruise Nilai Bersih

Anggaran nilai bersih Tom Cruise ialah $600 juta.

Apakah nilai bersih Britney Spears?

Pada tahun 2008, selepas perjuangan awam Spears dengan kesihatan mental, bapa bintang pop itu, Jamie Spears, mendapat status sah sebagai konservatornya. Akibatnya, Spears tidak dapat mengawal asetnya sendiri selama 13 tahun yang lalu — dan dia mempunyai nilai bersih $60 juta, menurut Forbes.