Adakah lydia mati dalam pelanggaran?

Trivia. Lydia adalah watak terakhir yang akan dibunuh kedua-duanya dalam rancangan itu dan oleh Walter. ... Lydia secara teknikalnya masih hidup pada penghujung siri ini, tetapi diandaikan dia mati akibat ricin tidak lama kemudian.

Mengapa Mike membunuh Lydia?

Selepas kematian Gus, Lydia meminta Mike untuk menghapuskan apa-apa tujuan longgar yang mungkin menghubungkannya dengan dunia jenayah terancang. Apabila Mike menolak, dia mengupah orang lain untuk membunuh Mike dan rakan-rakan Gus yang lain. Mike mengatasi pembunuh bayaran, dan hampir membunuh Lydia kerana penipuannya.

Adakah Walter membunuh Lydia?

[Jika anda belum melihat kemuncak Breaking Bad: Berhenti, berbalik, dan kembali kemudian!] ... Jadi pada akhirnya, Walt telah meracuni Lydia, wanita yang dia telah meninggalkan empayar meth birunya pada penghujung separuh pertama musim kelima Breaking Bad, menyelesaikan misteri yang banyak diperdebatkan tentang siapa ricin itu.

Adakah Lydia akan terselamat?

Manakala laporan tersebut menyatakan bahawa Lydia tidak dijangka bertahan – dan kami tidak pasti kami boleh meragui tarikh akhir ricin – kematiannya tidak disahkan. Sehingga kini, itu. Dalam sembang eksklusif dengan Digital Spy, Laura mengakui bahawa, tidak menghairankan, Lydia Rodarte-Quayle secara rasmi mati.

Kenapa Lydia mati?

Dalam tindakan balas dendam yang sempurna, Walt mengakui kepada Lydia bahawa dia menyiram salah satu paket Stevianya dengan risin, menandakan bahawa dia meracuni dirinya sendiri apabila dia mentadbir sendiri pemanis ke dalam tehnya. Ia tersirat bahawa dia meninggal dunia, tetapi ia tidak pernah ditunjukkan pada skrin.

Nasib Lydia | KOMPILASI | Breaking Bad

Adakah Lydia benar-benar mati?

Tidak seperti beberapa pengikut lain, Lydia tidak penting (abadi), dan boleh dibunuh tanpa anda sedari. Tetapi dengan bekalan anak panahnya yang tidak terhad, perisai berat, dan fakta bahawa dia muncul pada awal permainan, dia mungkin berbaloi dengan masalah untuk pemain pemula.

Bagaimanakah Walter White meracuni Lydia?

Selepas memutuskan untuk membunuh semua orang yang mengkhianatinya, Walt meracuni maut Lydia dengan ricin. Laporan berita tidak lama selepas itu mendedahkan Lydia sedang disiasat kerana hubungannya dengan Walter White dan tidak dijangka terselamat daripada keracunannya.

Mengapa Walter meracuni Brock?

Pada mulanya, Jesse percaya bahawa Brock telah diberikan ricin yang dimaksudkan untuk Gus Fring; dia menyangka bahawa Walt mencuri ricin itu dan memberikannya kepada Brock sebagai cara untuk menghukum Jesse kerana terlalu rapat dengan Gus. ... Dalam realiti yang menyedihkan, Jesse betul; Walt memang menyebabkan penyakit Brock sebagai cara untuk menolak Jesse Gus.

Apa yang berlaku kepada anak perempuan Alpha pada kematian berjalan?

Lydia, bersama ibu bapanya, Alpha dan Frank, terselamat pada peringkat awal wabak bersama-sama. Selepas 23 hari wabak awal, dia kekal di ruangan bawah tanah berkulat dengan sekumpulan mangsa yang terselamat.

Adakah Todd menyukai Lydia?

Walaupun dengan sikapnya yang dingin dan profesional, Todd jatuh cinta kepadanya. Keseluruhan sebab Todd terus memasak dan terus terlibat dengan perniagaan adalah kerana cintanya pada Lydia. Ketaksubannya terhadapnya hanyalah satu lagi contoh tingkah lakunya yang tidak sihat.

Mengapa Walt tidak membunuh Jesse?

Jesse tidak pernah gemar membunuh, dan nampaknya mahu sedikit sebanyak mungkin. Dia tidak mahu membunuh Walt, walaupun Walt memintanya kerana dia tidak suka darah di tangannya. Jesse penat melakukan apa yang Walt minta. Seperti yang @Travis katakan, dia mahu melepaskan diri daripada kawalan Walt.

Mengapa Encik Schuler membunuh dirinya sendiri?

Mengikuti pembunuhan dari Fring, untuk mengelakkan penangkapan kerana penglibatannya dalam empayar dadah Fring, Peter membunuh diri.

Mengapa Walt membunuh Mike?

Pembunuhan Mike, datuk penebus yang dengan berat hati membantu Walt menubuhkan empayar dadahnya yang baru lahir, adalah satu kajian yang bertentangan. Ia adalah satu-satunya pembunuhan Walt yang paling jahat, paling berdendam, paling sia-sia – dia menembak Mike dalam usus kerana lelaki itu marahkan dia, cukup banyak.

Mengapa Walter meracuni Lydia?

Dia memberitahunya kerana dia mahu dia tahu dia akan mati, dan itu dia dibunuh oleh tangannya. Balas dendam yang sempurna, apa yang Lydia boleh lakukan ialah menghabiskan saat-saat terakhir dalam hidupnya yang dibelenggu oleh ketakutan yang tidak dapat dielakkan.

Adakah Walt meracuni kanak-kanak itu?

Hakikatnya ialah Walt telah meracuni Brock - bukan dengan ricin. Sebaliknya, dia menggunakan tumbuhan Lily of the Valley yang tumbuh di halaman rumahnya. Kesan memakan bunga itu meniru ricin yang Jesse anggap Brock telah makan.

Siapa yang diracuni oleh Walt dengan ricin?

Dia sudah bersedia untuk pergi secara pasti jadi tiada siapa yang peduli jika Jesse menyimpannya. Walt tahu bagaimana untuk membuat yang baru bukan? Dan soalan lain sebelum ini dalam musim 4 : kami telah mempelajarinya Brock memang diracun oleh Walt.

Adakah Brock tahu bahawa Walt meracuninya?

Adakah Brock tahu Walt meracuninya? Tidak, dia tidak. (Omong-omong, rancangan itu bermain adil dengan penonton dengan menyatakan dengan jelas pada penghujung S4 bahawa Walt telah meracuni Brock, kerana dia mempunyai tumbuhan Lily of the Valley di halaman belakang rumahnya — dan kami juga melihat dia merenungnya, SEBELUM Brock jatuh sakit.

Mengapa Walt menyembunyikan ricin itu?

Ricin tersembunyi dalam rokok yang dipusingkan Kali kedua Walt mencipta ricin, ia bertujuan untuk membunuh Gustavo Fring. Dia mencipta botol kecil itu dalam superlab Gus sendiri, kononnya tidak kelihatan, dan secara rahsia menyerahkannya kepada Jesse, yang menyembunyikannya dalam salah satu rokoknya.

Mengapa Walt meninggalkan jam tangannya?

Mengenai bercakap buruk yang disiarkan secara langsung selepas final Vince Gilligan menyatakan ia adalah disebabkan kesilapan kesinambungan. Apabila mereka merakam adegan kilat ke hadapan dalam episod pertama musim 5 Walt tidak memakai jam tangan. Oleh itu mereka terpaksa mengeluarkannya.

Bagaimanakah Jesse mengetahui Walt meracuni Brock?

Jesse memikirkan kembali aksi Episod 412 dan 413 , apabila dia menyangka bahawa anak lelaki muda teman wanitanya Andrea, Brock telah diracun oleh rokok Ricin yang dibuat oleh Walt dan memberikan Jesse untuk meracuni Gus Fring. ... Jesse mengetahui bahawa pengawal peribadi Saul yang sangat besar, Huell telah mencopetnya daripadanya.

Adakah Mak Cik Lydia masih hidup?

Nasib Lydia tidak menentu pada penghujung musim 2. Emily (Alexis Bledel) betul-betul menikam Lydia dari belakang dan menolaknya menuruni anak tangga untuk ukuran yang baik. Tetapi wanita itu sukar untuk dibunuh. Sesungguhnya, Makcik yang menakutkan itu terselamat.

Bolehkah saya mendapatkan Housecarl lain jika Lydia meninggal dunia?

Walau bagaimanapun, terdapat banyak pengikut lain yang muncul bergantung pada tempat anda berada dalam pelbagai jalan cerita dan anda juga boleh mendapat housecarl untuk setiap bandar utama juga (memang untuk setiap pegangan dengan Hearthfire DLC), jadi ya - anda boleh mendapatkan satu lagi, tetapi bukan dari pegangan yang sama!

Adakah Mak Cik Lydia baik atau jahat?

Walaupun dia seorang penjahat, Mak Cik Lydia telah menghadapi detik-detik menakutkannya sendiri sepanjang rancangan itu. Insiden itu 100% menimpanya dalam Musim 4 selepas dia dan Komander Lawrence membuat perjanjian untuk mendapatkannya kembali berkuasa.