Adakah joanns mengupah pada 16?

anda mesti Berumur 16 tahun atau lebih untuk bekerja di JoAnn Fabrics dan berumur 18 tahun ke atas untuk bekerja di belakang kaunter pemotongan.

Bolehkah anda bekerja di Michaels pada usia 15 tahun?

Umur minimum untuk bekerja di Michaels ialah 16 tahun dengan permit kerja. Tetapi anda perlu berumur sekurang-kurangnya 18 tahun untuk mengendalikan jentera.

Adakah pekerjaan diambil pada 15?

Ya, 14 tahun dan Kanak-kanak berumur 15 tahun boleh bekerja secara sah. Walau bagaimanapun, sebagai seorang remaja yang lebih muda, anda juga mempunyai paling banyak peraturan yang ditetapkan mengenai perkara yang boleh dan tidak boleh anda lakukan apabila ia berkaitan dengan pekerjaan. Sebagai permulaan, bilangan jam anda boleh bekerja adalah terhad. Anda tidak boleh bekerja lebih daripada 18 jam dalam seminggu sekolah.

Berapa umur saya untuk bekerja di Lobi Hobi?

Pekerja yang berpotensi mestilah berumur 16 tahun ke atas untuk mengisi permohonan kerja Lobi Hobi. Duduk atau berdiri untuk jangka masa yang lama termasuk memindahkan dan mengangkat objek berat adalah sebahagian daripada beberapa tugas pekerjaan. Jadual sepenuh masa dan sambilan boleh dibuat untuk memenuhi keperluan orang yang berharap untuk bekerja.

Pada umur berapa Michaels mengupah?

anda mesti umur 16 tahun.

Minta Temuduga Kerja di Kedai Fabrik JoAnn - Penolakan 16

Adakah Hobby Lobby mengupah kanak-kanak berumur 16 tahun?

Umur Pengambilan Lobi Hobi

Peruncit persendirian terbesar dalam seni dan kraf, Hobby Lobby ialah sebuah syarikat dengan 43,000 pekerja yang diedarkan di bawah 900 lokasi. Umur minimum pengambilan pekerja Lobi Hobi ialah 16 tahun. Anda perlu berumur 16 tahun untuk mana-mana pemohon memajukan permohonan mereka dan dipertimbangkan untuk jawatan itu.

Adakah Walmart mengupah pada usia 15 tahun?

Sebagai syarat umur minimum, anda mesti sekurang-kurangnya 16 tahun untuk bekerja di Walmart dan 18 di Sam's Club.

Adakah Starbucks mengupah pada 15?

Untuk bekerja di Starbucks anda mesti berumur sekurang-kurangnya 16 tahun (kecuali Montana di mana umur minimum ialah 14 tahun). Jawatan runcit yang anda boleh mohon di Starbucks ialah Baristas dan Shift Supervisor. ... Starbucks juga menawarkan beberapa latihan magang, dan mereka menawarkannya kepada pekerja sedia ada sebelum orang ramai.

Berapa umur anda untuk bekerja di Dollar Tree?

Umur minimum untuk memohon di Dollar Tree secara amnya 16 tahun. Berikut adalah beberapa pekerjaan di Dollar Tree yang biasanya boleh digunakan oleh remaja. Jawatan kerja ini memerlukan anda untuk bertemu dan menyapa pelanggan untuk membantu membuat jualan, dan juga untuk menjawab soalan tentang produk, perkhidmatan dan barangan.

Berapa umur saya perlu bekerja di Target?

Untuk memohon jawatan setiap jam di kedai Sasaran dan Pusat Pengedaran kami: Anda mesti sekurang-kurangnya 16 tahun untuk memohon kerja kedai Sasaran. Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 18 tahun untuk memohon kerja Pusat Pengedaran Sasaran. Anda mesti boleh memberikan bukti kebenaran undang-undang untuk bekerja di Amerika Syarikat.

Berapa umur anda untuk bekerja di JoAnn?

anda mesti Berumur 16 tahun ke atas untuk bekerja di JoAnn Fabrics dan berumur 18 tahun ke atas untuk bekerja di belakang kaunter pemotongan.

Berapa umur anda perlu bekerja pada lima di bawah?

Umur minimum untuk bekerja di Five Below ialah 16 tahun.

Berapakah bayaran Old Navy sejam?

Gaji biasa Old Navy Brand Associate ialah $15 sejam. Gaji Brand Associate di Old Navy boleh berkisar antara $7 - $16 setiap jam.

Apakah diskaun pekerja Joanns?

Kami menggalakkan ahli pasukan kami untuk mengikuti minat peribadi mereka dan mencipta dengan diskaun 30%. pada barangan JOANN untuk ahli pasukan dan keluarga mereka. Dan anda masih boleh menggunakan tawaran kupon hebat kami!

Berapakah bayaran Lobi Hobi sejam?

Purata gaji setiap jam Juruwang Lobi Hobi di California ialah lebih kurang $13.85, iaitu 24% melebihi purata negara.

Bolehkah anda menjadi barista pada usia 15 tahun?

awak mestilah berumur 16 tahun menjadi barista.

Bolehkah kanak-kanak berumur 15 tahun bekerja di Subway?

Keperluan umur minimum am untuk pekerja Subway ialah 16. Adakah Subway Sewa pada 15? – ya.

Bolehkah anda bekerja di Chick Fil A pada 14?

Untuk memohon di Chick-Fil-A anda mestilah berumur sekurang-kurangnya 14 tahun (lokasi mungkin berbeza-beza).

Berapa umur anda untuk bekerja di Subway?

Mereka yang mencari kerjaya Subway sepatutnya sekurang-kurangnya 16 tahun. Tidak semua jawatan memerlukan pengalaman. Selepas diambil bekerja, pekerja sambilan dan sepenuh masa menerima gaji melebihi purata dan latihan berbayar.

Apakah jawatan yang boleh dilakukan oleh seorang berumur 16 tahun di Walmart?

Remaja biasanya boleh memohon untuk satu daripada empat jawatan utama di kedai Wal-Mart. Kedai itu kerap menyewa penyambut orang, rakan jualan, stoker semalaman, dan juruwang. Pekerjaan stok semalaman disyorkan untuk remaja yang lebih tua, atau orang muda yang berumur sekurang-kurangnya 18 tahun.

Berapa umur anda untuk bekerja di mcdonalds?

Berapa umur anda untuk bekerja di McDonald's. anda mesti sekurang-kurangnya 15 tahun.

Berapa umur anda untuk bekerja di Best Buy?

Selain menyediakan perkhidmatan yang pantas dan mesra, anda juga akan diminta untuk memproses beberapa transaksi berkaitan pelanggan yang berbeza. Itu termasuk transaksi jualan, pemulangan dan pertukaran, pembiayaan, dan juga permintaan perkhidmatan. Semua juruwang Best Buy mestilah sekurang-kurangnya umur 16 tahun.

Berapa umur anda untuk bekerja di Old Navy?

Umur minimum untuk bekerja ialah 16.

Berapa umur anda untuk bekerja di Party City?

Anda mesti sekurang-kurangnya umur 16 tahun untuk dipertimbangkan untuk jawatan dengan Party City.