Bagaimana untuk memulakan reaktor di kalangan kita?

Mulakan Reaktor: Untuk menyalakan Reaktor, anda mesti berinteraksi dengan panel dan ulangi urutan lampu di sebelah kiri dengan menekan pad kekunci di sebelah kanan. Anda mesti melengkapkan lima urutan berturut-turut untuk menyelesaikan tugasan ini. Ini adalah salah satu tugasan yang lebih panjang dalam permainan.

Bagaimanakah anda memulakan tugas reaktor di kalangan kami?

Gambaran keseluruhan. Apabila pemain membuka tugas, skrin hitam akan muncul di sebelah kiri manakala sembilan petak muncul di sebelah kanan. Pemain mesti menghafal susunan petak biru yang muncul di skrin kiri dan kemudian menirunya menggunakan pad kekunci di sebelah kanan. Pemain perlu menghafal lima corak.

Bagaimanakah anda melakukan manifold reaktor di kalangan kami?

Apabila membuka manifold untuk menyelesaikan tugas, pemain dibentangkan dengan pad nombor dengan 10 nombor di atasnya yang boleh dilihat di atas. Nombor pada pad ini berkisar antara 1 hingga 10. Untuk menyelesaikan tugas, pemain perlu tekan butang bernombor dalam susunan berangka, daripada 1 sehingga 10.

Apakah kod untuk reaktor di kalangan kita?

Secara literal tekan 1, 2, 3, 4, 5, 6, dan seterusnya. Tetapi pemain krew digalakkan untuk menyelesaikan tugas ini secepat mungkin. Tugas manifold boleh didapati di dalam bilik reaktor, yang agak terpencil. Ini bermakna mana-mana anak kapal yang tidak bersalah di kawasan itu dibiarkan terdedah.

Apakah tugas dalam reaktor?

Reaktor: Mulakan reaktor, Buka kunci manifold. Keselamatan: Alihkan Kuasa kepada keselamatan. Perisai: Perisai Perdana, Alihkan kuasa kepada perisai. Penyimpanan: Enjin bahan api.

Mulakan Reaktor - The Skeld | Di antara kita

Adakah memuat turun tugas yang panjang di Antara Kita?

Peringkat 1: Muat Turun Data

Proses ini mengambil masa sekurang-kurangnya 8.7 saat. Lokasi muat turun ditentukan pada permulaan permainan.

Apakah tugas yang paling sukar dalam Among Us?

Tugas yang panjang adalah yang paling sukar untuk dilaksanakan: Tugas yang panjang, seperti yang dicadangkan oleh namanya, memerlukan masa untuk diselesaikan. Pemain perlu mengembara hampir ke seluruh peta dalam Among Us, dua atau tiga kali, hanya untuk menyelesaikan satu kerja sedemikian.

Apakah rupa MedBay di kalangan kita?

Di Polus, MedBay ialah a bilik bersaiz sederhana yang hanya disebut dalam senarai tugas dan Penguji Tugas 2000. Jika tidak, ia diliputi oleh Makmal. Ia mengandungi pengimbas dan empat katil hospital. Katil kelihatan seperti mempunyai meja di sebelahnya.

Adakah reaktor Mulakan tugas visual?

Mulakan Reaktor, Panjang (Semua Peta) ... Hantar Imbasan, Visual Panjang/Pendek (Semua Peta) Ini adalah sentiasa tugas visual, ia dianggap Long on The Skeld dan MIRA HQ, dan Short on Polus. Dengan tugas visual dimatikan, pemain masih boleh memerhati imbasan jika mereka mempunyai tugas itu juga, kerana hanya seorang pemain boleh diimbas pada satu masa.

Bolehkah anda mengalihkan kuasa kepada reaktor?

Reaktor pada The Skeld mempunyai panel Divert Power peringkat kedua palsu. Ia bukan tugas sebenar dan tidak boleh berinteraksi dengannya. Tiada suis pada panel peringkat pertama berlabel Reaktor. Rakan krew boleh menemui Penipu menggunakan pengetahuan ini.

Bagaimanakah anda melakukan tugas nombor dalam reaktor di kalangan kita?

Tugasan ini disempurnakan oleh mengklik/menekan nombor dalam susunan menaik (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10). Nombor yang telah ditekan akan mempunyai latar belakang hijau.

Apakah tugas yang Simon katakan dalam kalangan kita?

Dalam mod ini, Impostor bertindak sebagai Simon dan mengeluarkan arahan melalui sembang suara. Jika pemain gagal menyelesaikan tugas yang diberikan oleh Simon, maka Simon boleh membunuh pemain itu. Selain itu, jika pemain bergerak atau mula melakukan tugas, tetapi Simon tidak berkata, "Simon Says," Simon boleh membunuh pemain itu.

Apakah maksud Simon Says dalam kalangan kita?

Perintah yang bermula dengan "Simon berkata" bermaksud bahawa pemain mesti mematuhi arahan itu. Perintah tanpa permulaan "Simon berkata" bermaksud jangan lakukan tindakan ini. Sesiapa yang melanggar salah satu daripada dua peraturan ini akan disingkirkan daripada baki permainan. Selalunya, sesiapa yang bercakap juga tersingkir.

Apakah permainan di antara kita berdasarkan?

Among Us telah diilhamkan oleh permainan parti secara langsung Mafia, dan filem seram fiksyen sains The Thing. Idea untuk konsep itu pada asalnya diberikan oleh Marcus Bromander, pengasas bersama Innersloth, yang telah bermain Mafia sejak dia masih kecil.

Berapa banyak warna yang terdapat dalam kalangan kita?

Gambaran keseluruhan. Pemain boleh memilih antara 18 warna berbeza menggunakan keupayaan menyesuaikan di lobi: Merah, Biru, Hijau, Merah Jambu, Jingga, Kuning, Hitam, Putih, Ungu, Coklat, Sian, Limau, Maroon, Mawar, Pisang, Kelabu, Tan dan Karang.

Apakah tugas singkat dalam kalangan kita?

Senarai Tugas Antara Kita: Tugasan Pendek dalam Peta Skeld

  • Jajarkan Output Enjin.
  • Kalibrasi Pengedar.
  • Penapis 02 Bersih.
  • Asteroid yang jelas.
  • Perisai Perdana.
  • Stabilkan stereng.
  • Buka Kunci Manifold.

Bolehkah memalsukan MedBay?

Penipu kini boleh menggunakan pengimbas medbay. Tugas biasa bertujuan untuk memberi penipu satu tempat untuk mengharapkan semua pemain melaluinya. Animasi yang dikongsi malangnya memberi rakan krew cara yang kuat untuk memastikan pemain tertentu bukan penyamar.

Adakah Among Us mempunyai doktor?

The Peranan Tambahan mod, dibuat oleh Hunter101, menambah empat peranan baharu kepada Among Us: Medic, Officer, Engineer dan Joker. Ia juga berfungsi pada pelayan InnerSloth rasmi, tetapi semua pemain perlu memuat turun versi mod yang sama agar ia berfungsi.

Apakah tugas paling mudah dalam Among Us?

Antara Tugasan Terbaik Kami Dalam Permainan

Salah satu tugas paling mudah dalam Among Us untuk diselesaikan oleh Crewmate ialah kepada "Kursus Carta" semasa dalam Navigasi. Apa yang perlu dilakukan oleh pemain ialah meluncurkan sedikit kapal angkasa melalui 4 bulatan dan tugasan akan ditanda sebagai selesai.

Adakah wayar adalah tugas yang panjang di kalangan Kita?

Betulkan Pendawaian - Tugas Biasa ini tersedia pada setiap Antara Kami memetakan dan boleh mengambil masa yang lama untuk disiapkan.

Berapa lama larangan berlaku dalam Among Us?

Larangan sementara: Hilang akses kepada semua ciri dan sistem dalam talian untuk sementara waktu (antara 1 – 30 hari bergantung kepada keterukan pelanggaran), termasuk akaun ganti.