Adakah yogurt trix telah dihentikan?

Peminat besar Trix Yogurt telah meminta syarikat induk Yoplait, General Mills, untuk membawa balik makanan ringan itu sejak ia telah dihentikan pada tahun 2016.

Mengapa yogurt Trix dihentikan?

Walau bagaimanapun, mereka telah dihentikan pada tahun 1997 kerana membentangkan "bahaya tercekik."

Adakah mereka berhenti menjual yogurt Trix?

Trix Yogurt Akhirnya Kembali ke Rak — Di Sinilah Kanak-kanak 90an Boleh Membelinya. ... Selepas rehat lima tahun dan satu petisyen Change.org yang bersemangat, snek Yoplait yang digemari akan kembali ke rak dalam dua perisa: Strawberi dan Berry.

Siapa yang membuat yogurt Trix?

Apakah satu emoji untuk menggambarkan reaksi anda? Kami pergi dulu: ?" Yoplait, yang membuat yogurt Trix, diumumkan di Twitter awal minggu ini. Jenama itu sebelum ini telah mengusik kepulangan yogurt beberapa hari sebelum itu.

Adakah yogurt Trix sihat?

Yoplait Trix Yogurt adalah sihat dan lazat! Yoplait Trix Yogurt ialah sumber tenusu yang hebat dan penuh dengan rasa buah-buahan semula jadi. Yogurt dianggap sebagai salah satu makanan kesihatan terbaik untuk kanak-kanak dan orang dewasa.

10 RINGAN TERBAIK yang Akan Membawa Anda Kembali ke 90an

Adakah anda masih boleh membeli Trix?

Pembuat makanan General Mills berkata Khamis bahawa Klasik Trix akan kembali ke rak pasar raya pada bulan Oktober. Tetapi ia juga akan terus menjual versi tanpa warna dan perisa tiruan. ... Pada 2016, General Mills beralih kepada menggunakan sumber semula jadi dalam Trix untuk warna, seperti kunyit, strawberi dan lobak.

Adakah Trix dulunya bulat?

Trix kekal bulat sehingga 1991, apabila General Mills mengubah Trix menjadi bentuk buah. Tandan kecil anggur, tembikai, raspberi, oren dan limau ini bertahan selama 15 tahun, sehingga General Mills bertukar kembali kepada bentuk bulat asal pada tahun 2006.

Adakah Yoplait membuat Trix Yogurt?

Kegemaran zaman kanak-kanak kembali.

Terakhir tersedia pada tahun 2016, Yoplait kini membawa kembali Yogurt Trix kegemaran zaman kanak-kanak. ... Kembali dalam strawberi dan beri, setiap cawan menampilkan pusaran dua warna yang menyeronokkan yang diilhamkan oleh rupa cerah dan berani Trix Cereal.

Trix Yogurt diperbuat daripada apa?

Susu Rendah Lemak Gred A Pasteur yang Dikultur, Gula, Pati Jagung Ubahsuai. Mengandungi kurang daripada 1% daripada: Kosher Gelatin, Asid Sitrik, Perisa Semulajadi, Potassium Sorbate Ditambah untuk Mengekalkan Kesegaran, Jus Sayur-sayuran, Beta Karotena dan Ekstrak Kunyit (untuk warna), Vitamin A Asetat, Vitamin D3.

Adakah yogurt Trix mempunyai probiotik?

Yogurt berperisa seperti Gogurt, yogurt boleh minum Danimals, yogurt Trix, dan juga Yoplait! ... The bakteria baik dalam yogurt dipanggil probiotik dan yogurt yang dibeli di kedai hendaklah termasuk budaya hidup dan aktif yang merujuk kepada Lactobacillus bulgaricus dan Streptococcus thermophiles.

Adakah Trix adalah bijirin atau yogurt dahulu?

Yogurt ini bukan sambungan baris pertama Trix, bijirin yang bermula pada tahun 1954. Terdapat pop ais Trix yang dipasarkan oleh syarikat gula-gula beku yang pernah dimiliki oleh General Mills. Trix pada tahun 1991 menduduki tempat No. 5 di antara semua jenama Big G, menurunkan bahagian 1.6 peratus daripada pasaran bijirin sedia untuk dimakan bernilai $7 bilion.

Adakah Yoplait Amerika?

Yoplait (/ˈjoʊpleɪ/ YOH-play, Perancis: [jɔplɛ]) ialah jenama yogurt francais terbesar di dunia. Ia adalah dimiliki bersama oleh Amerika Syarikatkonglomerat makanan berasaskan General Mills dan koperasi tenusu Perancis Sodiaal.

Berapa banyak kalori dalam Yoplait Kids Yogurt?

Dengan hanya 100 kalori setiap hidangan, yogurt kanak-kanak ini menjadi hidangan yang sempurna pada bila-bila masa. YOGURT UNTUK KANAK-KANAK: Strawberi berkrim dan yogurt blueberry sesuai untuk peminat Disney Frozen anda. DIBUAT DENGAN KEBAIKAN: Yoplait yogurt tidak mengandungi perisa tiruan, tiada sirap jagung fruktosa tinggi dan tiada warna daripada sumber tiruan.

Apakah bentuk Trix?

Dari penubuhan Trix hingga 1991, bijirin itu datang dalam bentuk bebola kecil yang berwarna-warni. Pada awal tahun 1990-an, Trix berbentuk seperti beri, oren, limau, dan tembikai telah diperkenalkan. Pada tahun 2006, bentuk bulat kembali.

Apakah nama Lucky Charms Leprechauns?

Maskot Lucky Charms, dicipta pada tahun 1963, adalah Bertuah Leprechaun, juga dikenali sebagai Sir Charms, dan pada asalnya dipanggil L.C. Leprechaun.

Bolehkah orang dewasa makan Trix?

Trix adalah untuk kanak-kanak (dan orang dewasa): Pembuat bijirin meletakkan kepercayaan mereka pada nostalgia.

Adakah mereka masih membuat Fruity Pebbles?

Pada tahun 2013, Fruity Pebbles Extreme telah diperkenalkan, sebagai versi diubah suai bagi Fruity Pebbles dengan rasa dan warna yang dipertingkatkan. Ia telah dihentikan pada pertengahan 2014.

Adakah Trix hanya untuk kanak-kanak?

Ya, Trix adalah untuk kanak-kanak. Walau bagaimanapun, seperti yang diperhatikan oleh Trix Rabbit semasa menggunakan telinganya untuk membuka ikatan talinya, ia juga "kadang-kadang untuk arnab yang rumit!"

Berapa umur anda perlu makan Trix?

Bolehkah anda makan Trix yang berumur lebih dari 12 tahun? Secara teknikal, ia adalah haram. Jadi, apabila anda membeli Trix, dan mereka meminta ID anda, beritahu mereka bahawa anda terlalu muda untuk memandu. Apabila anda dewasa, anda tidak dapat melihat bentuk sebenar setiap kepingan bijirin Trix.

Mengapa yogurt berperisa tidak baik untuk anda?

Beberapa yogurt berperisa mengandungi lebih banyak gula dalam satu hidangan daripada jumlah yang disyorkan harian. (Persatuan Jantung Amerika mengesyorkan tidak lebih daripada 25 gram untuk wanita dan 36 gram untuk lelaki.) Bagaimana dengan perisa tanpa gula? Malangnya, pemanis tiruan mungkin tidak lebih sihat daripada gula sebenar.

Bagaimanakah yogurt membantu badan anda?

Yogurt pun boleh tinggi protein, kalsium, vitamin, dan kultur hidup, atau probiotik, yang boleh meningkatkan mikrobiota usus. Ini boleh menawarkan perlindungan untuk tulang dan gigi serta membantu mencegah masalah pencernaan. Yogurt rendah lemak boleh menjadi sumber protein yang berguna dalam diet penurunan berat badan.

Adakah yogurt manis tidak baik untuk anda?

Kerana walaupun yogurt tanpa gula adalah makanan yang hebat dan padat nutrien, yogurt manis menawarkan pulangan yang semakin berkurangan. Sudah tentu, ia lebih sihat daripada soda - lagipun, ia masih mempunyai protein dan kalsium - tetapi gula tambahan akan meningkatkan secara mendadak karbohidrat dan mendatangkan malapetaka pada paras glukosa darah anda.

Berapa nilai Yoplait?

Bahagian jenama yogurt General Mills Yoplait menjana jualan bersih runcit sebanyak kira-kira 927.1 juta dolar A.S pada tahun 2021.

Apakah yogurt yang paling sihat?

Yogurt Paling Sihat Untuk Dimakan Semasa Anda Berdiet

  • 1 daripada 8. Jangan lupa sematkannya untuk kemudian!
  • Siggi's. 2 daripada 8. Yogurt Tanpa Lemak Siggi's Skyr Plain. ...
  • Siggi's. 3 daripada 8. Yogurt Tanpa Lemak Oren Skyr Dan Halia Siggi. ...
  • Fage. 4 daripada 8. Fage Jumlah 0 Peratus Yogurt Yunani. ...
  • Fage. 5 daripada 8. ...
  • Dannon. 6 daripada 8. ...
  • Chobani. 7 daripada 8. ...
  • Stonyfield. 8 daripada 8.