Apakah masa murph yang baik tanpa jaket?

Masa yang baik untuk mengalahkan Murph yang tidak berparti lebih kurang 40 minit untuk atlet lanjutan dan bawah 30 minit untuk atlet elit. Jika anda seorang pemula, maka pencapaian yang baik ialah 60 minit.

Apa yang bagus untuk Murph time no vest?

Purata masa Murph disiapkan tanpa vest ialah antara 40 minit dan 50 minit. Masa yang baik ialah antara 40-35 minit dan atlet peringkat tinggi akan berusaha untuk menyelesaikannya dalam masa 35 minit atau kurang. Dan memecahkan sub 30 minit bukanlah sesuatu yang luar biasa.

Apakah purata masa Murph?

Purata masa untuk senaman ini boleh berkisar dari 47 minit hingga 57 minit. Bergantung pada sama ada laluan larian anda mempunyai bukit, cuba berehat 1 jam jika boleh. Masa Murph terpantas adalah dari 40 minit hingga 45 minit.

Adakah Murph tanpa rompi Rx?

Rx Murph selesai memakai jaket: 20 paun untuk lelaki dan 15 paun untuk wanita. Kami tidak akan mengesyorkan menunggu sehingga saat akhir untuk membeli atau melatih jaket berat dan kemudian cuba melakukan "Murph". Anda perlu membiasakan diri dengan berat badan dan selesa dengan vest sebelum melakukan senaman ini.

Apakah masa Murph yang terbaik?

Rekod semasa yang disahkan untuk Murph telah ditetapkan pada Sukan CrossFit 2016 oleh Josh Bridges di 34 minit dan 38.83 saat.

Masa Murph Terbaik Saya | CABARAN MURPH

Adakah McIntyre memecahkan rekod Murph?

Pencapaian luar biasa itu bukan tanpa kontroversi. CrossFitter, pelumba lari berhalangan, dan atlet badass Hunter McIntyre mencipta rekod dunia baharu di The Murph Challenge 2020. Masa terakhirnya ialah 34:13.

Bolehkah Murph berpisah?

Walaupun senaman itu panjang dan meletihkan, anda tidak akan mendengar atlet mengeluh. ... Di Murph, sementara bahagian larian mesti dilakukan sebagai sandwic di sekeliling wakil, atlet boleh memecah tarik, tekan tubi, dan jongkong walau bagaimanapun mereka mahu.

Patutkah saya memakai jaket untuk Murph?

Latihan Murph asal seperti yang disiarkan di CrossFit.com memang mencadangkan memakai a Jaket berat 20 lb jika anda mempunyai satu yang tersedia, walaupun kami tidak mengesyorkannya untuk kebanyakan atlet. Jika anda telah menyelesaikan Murph dalam masa kurang dari 45 minit sebelum ini tanpa jaket, maka anda pasti boleh mempertimbangkan untuk menambah jaket berat tahun ini.

Adakah Murph RX dengan vest?

1. RX – seperti yang tertulis dan dengan vest 20 paun (kami ada 7, first come, first serve). Rompi 20 paun adalah untuk lelaki DAN perempuan untuk RX, di sana bukan "berat wanita.” Rompi itu meniru berat perisai badan dan anda tidak boleh menimbang perisai badan, perkara buruk berlaku.

Apa yang boleh saya lakukan daripada tarik ke atas?

5 Alternatif Tarik Ke Atas Tanpa Bar Terbaik

  • Barisan Berat Badan. Barisan berat badan biasanya digabungkan dengan latihan penstabilan skapular oleh orang yang cuba meningkatkan kiraan tarik naik mereka. ...
  • Tarik Lat Berlutut. ...
  • Tekan Dumbbell atas kepala. ...
  • Tekan Tubi Jambatan Belakang. ...
  • Kettlebell Swings.

Betapa sukarnya Murph?

"WOD Murph ialah senaman wira yang dinamakan sempena Leftenan Tentera Laut Michael Murphy," jelas Blake Shutterly, jurulatih CrossFit di Neo Fifth di NYC. "Ia adalah salah satu daripada senaman paling sukar yang anda akan lakukan pernah buat; kebanyakan latihan wira adalah. Mereka bukan sahaja mencabar fizikal tetapi juga mencabar mental.

Adakah Murph perlu dilakukan dengan teratur?

"Murph" ialah senaman Wira ke-2 paling popular di BTWB, kedua selepas "DT". Pertama, terdapat dua kaedah untuk menyelesaikan Murph. Walaupun anda perlu memulakan dan menamatkan dengan larian 1 batu, 100 pull-up, 200 push-up, dan 300 air squats boleh dilakukan mengikut susunan, atau dipisahkan.

Berapa banyak kalori yang saya bakar semasa melakukan Murph?

Setiap satu daripada tiga latihan rintangan mengambil masa kira-kira 20 minit sekeping dan menghasilkan pembakaran purata sekurang-kurangnya 100 kalori setiap senaman.

Bolehkah anda bermain di Murph?

Semua yang anda perlu tahu untuk menghadapi WOD wira CrossFit yang paling lagenda. Terdapat segelintir WOD wira CrossFit di luar sana, latihan penanda aras yang dinamakan untuk ahli perkhidmatan yang terkorban dan bertujuan untuk mendorong anda ke had anda.

Seberapa pantas Michael Murphy melakukan Murph?

Itulah bagaimana Perisai Badan, seperti yang dipanggil Michael sebagai WOD yang akan menjadi Murph, dilahirkan. “Masa standard Michael ialah 32 hingga 35 minit,” kata Dan. Anggota Operasi Red Wings di Afghanistan pada tahun 2005.

Seberapa pantas Murphy melakukan Murph?

Masa Murph terpantasnya ialah percubaan pembukaannya, melengkapkannya hanya lebih 54 minit. Dari situ dia mengubahnya menjadi AMRAP kerana dia akan terus ke percubaan seterusnya, berehat sebentar. Murphnya yang paling perlahan ialah 1:47 yang dimulakannya pada tengah hari Isnin. Dia melengkapkan 10 pertamanya dalam 12 jam pertama.

Apakah yang boleh saya gunakan dan bukannya tarik naik dalam Murph?

Jika anda tiada cara untuk tarik-up, cuba variasi senaman ini: larian treadmill 1 batu, 100 tekan tubi, 200 sit-up, 300 cangkung, larian treadmill 1 batu. Jika anda tidak mempunyai jaket berwajaran, lakukan senaman tanpa jaket. Lt.

Adakah Murph seorang chipper?

Anda boleh sama ada lakukan Murph unpartitioned sebagai chipper, hanya lakukan semua kerja untuk seketika, atau anda boleh melakukan pembahagian Murph di mana anda melakukan larian penuh tetapi belah bahagian tengah 100 Pull Ups (PLL) – 200 Push Ups (PSH) – 300 Air Squats (ASQ) kepada beberapa set daripada wakil yang lebih rendah.

Adakah Michael Murphy melakukan Murph?

Atas tindakannya yang tidak mementingkan diri sendiri, LT. Michael Murphy telah dianugerahkan secara anumerta Pingat Kehormatan Kongres pada 27 Oktober 2007. Kami menghargai pengorbanan dan ingatannya melalui The Murph Challenge. Ketahui lebih lanjut tentang Michael Murphy di Yayasan Memorial yang dibuat atas namanya.

Adakah jaket berwajaran tidak baik untuk anda?

Tetapi rompi berwajaran adalah'tidak sesuai untuk orang ramai dengan masalah belakang atau leher. "Ia memberi tekanan pada tulang belakang anda, dan jika anda mempunyai stenosis tulang belakang atau degenerasi cakera yang ketara, ia boleh menyebabkan masalah sehingga ke leher," Downey memberi amaran.

Patutkah saya memakai kasut lari untuk Murph?

kamu patut pakai kasut lari tulen untuk Murph- larian anda akan mendapat manfaat yang ketara, Tekan Tubi dan Tarik Tubi tidak akan terjejas sama sekali, dan Squats dipunggah jadi, dengan sedikit niat tambahan, anda sepatutnya baik-baik saja.

Bagaimana anda memecahkan Murph?

Anda mempunyai beberapa pilihan apabila ia datang untuk memecahkan wakil anda. Seseorang boleh melakukannya dengan gaya 'Cindy' - 20 pusingan 5 pull-up, 10 push-up, 15 air squats. Pilihan lain ialah menyediakan 'set pintar' dan memecahkan pergerakan tertentu yang akan meletihkan anda paling cepat.

Apakah yang perlu saya makan malam sebelum Murph?

Petua #2: Makan makanan yang masuk akal dan seimbang pada malam sebelumnya, yang terdiri daripada protein, karbohidrat dan lemak. Anda tidak perlu memuatkan karbo. Jadi jangan jadikan Murph sebagai alasan untuk makan satu tan pizza. TETAPI, karbohidrat adalah sumber tenaga yang paling mudah didapati untuk badan anda.

Berapa kerap saya perlu melakukan Murph?

Untuk mengklasifikasikan sebagai Murph rasmi, semua latihan secara teknikal harus dilakukan dalam rompi berwajaran 20 paun, tetapi Jeff memilih untuk memakainya. minimum dua kali seminggu.

Berapa banyak pushup yang boleh dilakukan oleh David Goggins?

Diilhamkan oleh latihan ketenteraan Goggins, senaman ini terdiri daripada larian 6 batu, namun setiap kali anda melengkapkan setengah batu, anda berhenti dan melakukan 25 tekan tubi. Itu sejumlah 300 tekan tubi pada masa anda menghabiskan semua 6 batu.