Adakah tommy mendapat kembali cakeranya?

Cakera itu terus dicuri dan digunakan sebagai leverage terhadap Tommy oleh Dream. Saga itu bermula pada 9 Julai 2020, dan berlangsung selama enam bulan, berakhir dengan Konfrontasi Cakera pada 20 Januari 2021, dengan Tommy sekali lagi memiliki kedua-dua cakera.

Bagaimanakah TommyInnit mendapat cakera?

Ia pertama kali dihadiahkan kepada Tommy semasa dia dalam buangan oleh HBomb. Ia kini tersimpan di bahagian dada Tommy. Tommy melemparkannya ke atas balkoni Techno di hujung alirannya selepas menerima cakera kanon Techno. Tidak diketahui jika dia mengambilnya selepas itu.

Mengapa Tommy dibuang negeri oleh Tubbo?

Mereka kemudian bercakap dengan Dream, sebelum dia meminta untuk bercakap secara peribadi dengan Tubbo. Dia kemudian menuntut Tommy dibuang negeri sebagai hukuman atas perbuatannya. Beliau menyatakan bahawa jika mereka tidak berbuat demikian, tembok akan meningkat dan akibatnya akan menjadi lebih teruk.

Berapakah bilangan cakera Pigstep yang ada?

Pigstep hanya boleh ditemui di peti yang terletak di sisa Bastion di Nether. Tapi kalau nak kumpul semua tiga belas, maka anda perlu mengambil pendekatan yang lebih berbahaya.

Adakah Tommy membunuh Tubbo?

Selepas permulaan Saga Cakera, Tommy terlibat dalam beberapa konflik dan membina banyak struktur di SMP. hidup 12 Julai 2020, Tommy membakar rumah Tubbo selepas dia secara tidak sengaja membunuh Spins, lebah yang Tubbo perolehi daripada Punz.

Tubbo & Tommy Dapatkan Cakera Kembali dari Dream!

Adakah Tommyinnit membunuh dirinya di SMP impian?

TommyInnit mendedahkannya wataknya di Dream SMP sudah mati. “Baru sahaja meninggal dunia,” strim YouTuber dan Twitch tweet pada hari Isnin, 1 Mac, membuatkan ramai peminat dan pengikut sedih.

Betapa jarangnya cakera Pigstep?

Cakera Muzik Pigstep adalah satu-satunya yang tidak boleh digugurkan dan merupakan Cakera Muzik paling jarang, dengan hanya peluang 5.6% untuk bertelur dalam dada Bastion Remnant dalam Edisi Java dan peluang 3% dalam Batuan Dasar. Cakera Muzik Kucing dan 13 mempunyai peluang untuk bertelur dalam peti Dungeon atau Woodland Mansion dalam kedua-dua versi Minecraft.

Apakah kemungkinan untuk mendapatkan Pigstep?

Peluang untuk mencari cakera muzik Pigstep dalam salah satu peti ini adalah sahaja 5.6%, bermakna pemain perlu mencari purata 17 hingga 18 peti untuk mendapatkannya. Kemungkinan pemain tidak akan menemui cakera muzik Pigstep dalam Bastion Remnant pertama yang mereka cari, jadi mereka perlu terus meneroka Nether untuk mencari lebih banyak lagi.

Apa yang berlaku kepada TommyInnit?

Tommy hadir di Percubaan Saint-Malo. Technoblade cuba merasuah TommyInnit untuk bercakap bagi mereka di perbicaraan dengan "$5 dan 2 meme". ... Selepas perbicaraan, TommyInnit dibunuh oleh Phil.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan cakera muzik Pigstep?

Satu-satunya cara untuk mendapatkan cakera muzik pigstep adalah melalui penjarahan peti di dalam sisa benteng. Peti benteng generik mempunyai kira-kira 5% peluang untuk menjana dengan cakera muzik pigstep di dalamnya. Disebabkan kadar yang begitu rendah, pemain mungkin perlu pergi memburu benteng untuk mencari cakera muzik pigstep.

Bagaimanakah anda mendapat cakera 11 dalam survival?

Bagaimana untuk mendapatkan Cakera Muzik (C418 - 11) dalam Mod Survival

  1. Cari Dungeon. Pertama, anda perlu mencari penjara bawah tanah yang terletak di bawah tanah. ...
  2. Cari Peti. Sebaik sahaja anda telah menemui penjara bawah tanah, lihat di dalam penjara bawah tanah untuk mencari peti. ...
  3. Buka Dada. Apabila anda menemui peti di penjara bawah tanah, anda perlu membukanya untuk melihat apa yang ada di dalamnya.

Apakah cakera Dream SMP?

Cakera Muzik ialah bahagian penting pelayan SMP Impian, selalunya bertindak sebagai leverage, atau sebagai a alat tawar menawar untuk menyelesaikan konflik, serta peringatan masa yang baik. ... Cakera muzik adalah nadi konflik The Disc Saga, dan teras kepentingan kepada Tommy (dan lanjutan Dream) di SMP.

Bolehkah terdapat lebih daripada satu Pigstep?

ya, Nasib baik jumpa benteng lain dengan cd pigstep.

Adakah setiap benteng mempunyai Pigstep?

Untuk mencari "Pigstep" anda perlu bertuah luar biasa untuk menemuinya di peti benteng. Bukan sahaja benteng yang agak jarang berlaku, dalam edisi Batuan Dasar, terdapat hanya 3% kemungkinan anda akan menemuinya di mana-mana peti benteng.

Bolehkah anda menggunakan semula Pigstep?

Pigstep pada masa ini tidak boleh diperbaharui.

Bolehkah anda membuat cakera Pigstep?

Dalam Minecraft, cakera muzik (Lena Raine - Pigstep) ialah item yang anda tidak boleh membuat dengan meja kraftangan atau relau. Sebaliknya, anda perlu mencari dan mengumpulkan item ini dalam permainan. Selalunya, anda boleh menemui jenis cakera muzik ini di dalam peti dalam Bastion Remnant.

Adakah anda mendapat hak cipta untuk bermain Pigstep?

Ya sudah tentu ia adalah.

Apakah kematian Canon dalam mimpi SMP?

Dengan Dream Minecraft SMP semakin mendapat perhatian, ramai pemain tertanya-tanya apakah sebenarnya kematian kanun. ... Ini pada asasnya bermakna itu setiap kali pemain mati, itu bukan pengakhiran perjalanan mereka. Pemain mempunyai tiga nyawa untuk dibelanjakan, jadi jika mereka mati dua kali, mereka masih mempunyai satu nyawa lagi.

Adakah Dream SMP sedang mati?

Dibunuh oleh Technoblade dalam Festival Menberg kerana tembak-menembak. Dibunuh pada 2 Ogos 2020, di Bilik Kawalan Akhir dalam Revolusi L'Manberg oleh Punz. ...

Adakah TommyInnit mempunyai teman wanita?

Dia mempunyai status perkahwinan belum berkahwin dan status hubungannya adalah bujang dan Dia tidak berkencan dengan sesiapa pada tahun 2021.

Adakah Technoblade dan Tommy masih berkawan?

TommyInnit di Twitter: "Tidak.Technoblade ialah kawan saya.

Bagaimanakah Tommy menyertai Dream SMP?

Selepas membuat video dengan YouTuber yang popular, seperti TimeDeo, dan memperoleh "Kedudukan YouTube" di Hypixel, Tommy menghantar mesej kepada Wilbur di Twitter. Wilbur menjawab bahawa jika Tommy boleh mendapatkan lebih ramai penonton semasa penstriman, dia akan ditambahkan pada SMP.