Bagaimana cara mengeja allison?

Ejaan varian Allison adalah bentuk yang paling biasa di Amerika Syarikat. Variasi lain termasuk Alisson, Allisson, Allyson, Allysson, Alyson, Alysson, Alicen dan Alycen, dengan nama panggilan Allie, Alley, Alie, Ali, Ally, Aly, Al, Aley dan Alli.

Apakah maksud nama Allison?

Terbitan Alison, Allison bermaksud mulia atau mulia. Allison Nama Asal: Jerman. Lafaz: al-lih-son.

Bagaimanakah anda mengeja Allison secara fonetik?

Pecahkan 'allison' menjadi bunyi: [AL] + [I] + [SUHN] - sebut dengan kuat dan membesar-besarkan bunyi sehingga anda boleh menghasilkannya secara konsisten.

Berapa banyak cara anda boleh mengeja Alice?

Varian. Varian ejaan awal nama Inggeris-Norman termasuk Alis, Alise, Allies, Allis, Alliss, Allish, Alais, Hallis dan lain-lain. Varian nama yang diberikan hari ini termasuk Alicia, Alison, dan bentuk pendek, Allie, dengan banyak variasi ejaan.

Seberapa biasa nama Allison?

Menurut data Pentadbiran Keselamatan Sosial, Allison telah popular secara konsisten, hanya baru-baru ini jatuh daripada 50 teratas, yang berada di antara 2000 hingga 2016. Walaupun kejatuhan ini, Allison masih kekal dalam 100 teratas. Walau bagaimanapun, ia adalah yang Nama ke-26 paling popular di FamilyEducation.com.

Mimi x Allison - Can't S-P-E-L-L (Muzik Video)

Adakah Allison nama yang jarang berlaku?

Allison ialah Nama gadis paling popular ke-80 dan ke-10497 nama lelaki paling popular. Pada tahun 2020 terdapat 3,132 bayi perempuan dan hanya 6 bayi lelaki bernama Allison. 1 daripada setiap 559 bayi perempuan dan 1 daripada setiap 305,239 bayi lelaki yang dilahirkan pada 2020 dinamakan Allison.

Adakah Allison bermaksud kebenaran?

(Sebutan Allison)

Alison dan semua variasinya adalah daripada Alicen, perempuan Perancis kecil Alice. Walau bagaimanapun, nama itu juga berasal sebagai matronim Inggeris maskulin yang bermaksud "anak Alice." Alice berasal daripada bahasa Yunani "aletheia," yang bermaksud "kebenaran." Allison boleh bermaksud "Alice kecil."

Bagaimana anda mengeja Alex?

Alex adalah nama yang diberikan. Ia boleh merujuk kepada versi ringkas Alexander, Alexandra, Alexis.

Apakah maksud Alison dalam bahasa Yunani?

Greek : Kebenaran. Irish: Kelahiran mulia.

Apakah keperibadian nama Allison?

Apabila orang mendengar nama Allison, mereka menganggap anda sebagai seseorang yang begitu penuh dengan kehidupan, menaikkan semangat, memberi inspirasi, dan juga menawan. Anda adalah kehidupan parti dengan personaliti anda yang meriah, bijak dan jenaka. Orang lain akan mendapati anda sangat menarik dan suka menjadi pusat perhatian.

Apakah maksud Allison dalam bahasa Ireland?

Maksud Nama Bayi Ireland:

Dalam Nama Bayi Ireland makna nama Allison ialah: jujur.

Apakah maksud Allyson dalam Bahasa Jerman?

Allyson bermaksud "berakhlak mulia”, "jenis mulia" atau "orang mulia" (dari bahasa Jerman "adal" = mulia + "heit" = jenis/jenis/jenis).

Apakah pendek Alex untuk perempuan?

♀ Alex (perempuan)

Bentuk pendek Alexandra dan Alexis; juga biasa digunakan sebagai nama yang diberikan bebas.

Adakah Alex nama yang jarang berlaku?

Alex ialah ke-182 paling popular nama lelaki dan nama perempuan paling popular ke-1294. Pada tahun 2020 terdapat 2,095 bayi lelaki dan 169 bayi perempuan bernama Alex. 1 daripada setiap 874 bayi lelaki dan 1 daripada setiap 10,361 bayi perempuan yang dilahirkan pada 2020 dinamakan Alex.

Adakah Alex nama uniseks?

1. Alex. Variasi nama uniseks klasik ini boleh ditulis dalam beberapa cara berbeza pada sijil kelahiran anak anda: Alex, sudah tentu, seorang nama samaran untuk Alexandra dan Alexander, tetapi ia juga boleh dipendekkan daripada Alexis, Alexia, Alexa atau Alexandria — atau hanya memilih Alex sendiri.

Adakah nama Elise cantik?

Elise cantik dan moden walaupun mempunyai kaitan dengan nama kuno Elisabeth. Ia mengingatkan beberapa nama wanita Perancis yang cantik (Denise, Louise dan Thérѐse). Mereka canggih tanpa mencolok atau bergaya yang menjengkelkan. Elise ialah nama yang ringkas, dua suku kata dan elegan.

Adakah Elise nama perempuan atau lelaki?

Nama Elise adalah terutamanya a nama perempuan berasal dari Perancis yang bermaksud Tuhan Adalah Sumpah Saya. Bentuk pendek nama Elizabeth.

Berapakah umur nama Elise?

Elise diperkenalkan ke dunia berbahasa Inggeris pada akhir abad kesembilan belas.

Apakah maksud nama Emma untuk seorang gadis?

Emma ialah nama Inggeris dengan akar dalam an perkataan Jerman lama yang bermaksud "keseluruhan" atau "sejagat.” Sesuai untuk bayi yang akan menjadi seluruh dunia anda! ... Asal: Emma berasal daripada perkataan Jermanik ermen, yang bermaksud "keseluruhan" atau "sejagat." Jantina: Nama Emma sering digunakan sebagai nama perempuan.

Apakah maksud nama Allyson dalam Alkitab?

Makna berbeza untuk nama Allyson ialah: Maksud Jerman: Jenis mulia; daripada golongan yang mulia.

Apakah maksud nama pertama Ashley?

Ashley adalah berasal daripada perkataan Inggeris Lama æsc (ash) dan lēah (forest glade). Ia pada asalnya merujuk kepada padang rumput di mana pokok abu ditemui, dan kemudian menjadi nama keluarga Inggeris. Asal: Pada mulanya nama tempat, Ashley digunakan sebagai nama keluarga Inggeris dan kemudian sebagai nama yang diberikan.

Apakah nama gadis yang unik?

Nama Bayi Perempuan Klasik yang Unik

  • Arya.
  • Brielle.
  • Chantria.
  • Dionne.
  • Everleigh.
  • Eloise.
  • Fay.
  • Genevieve.