Dalam musim 7 siapakah raymond reddington?

Wah! Akhir Musim 7 Senarai Hitam adalah sesuatu yang lain. Animasi Raymond "Red" Reddington (James Spader) dan pilihan yang sangat tidak dijangka dibuat oleh ejen FBI Elizabeth Keen (Megan Boone Megan Boone Boone dilahirkan di Petoskey, Michigan dan dibesarkan di The Villages, Florida. Ibu bapanya berpindah ke sana semasa dia kecil untuk lebih rapat dengan datuk dan neneknya. Datuknya, H. Gary Morse, adalah pemaju The Villages; ibunya, Jennifer Parr, ialah Pengarah Jualan. //ms.wikipedia.org › wiki › Megan_Boone

Megan Boone - Wikipedia

)!

Siapakah penyamar Raymond Reddington?

Kami diberitahu bahawa Red (James Spader) adalah Ilya Koslov, yang mengambil identiti dan penampilan Raymond Reddington yang sebenar melalui pembedahan plastik yang meluas, tetapi itu sebenarnya tidak benar.

Adakah Raymond Reddington seorang penipu Musim 7?

Katarina menahan Liz semasa dia cuba mengenali anak perempuannya dan menerangkan sisinya apabila ia berkaitan dengan Reddington. Semasa Liz pada mulanya mempertahankan Red, ibunya memberikan berita yang mengejutkan: Red berbohong, dia bukan Ilya Koslov.

Siapakah Raymond Reddington kepada Elizabeth?

Liz adalah Anak perempuan Red tetapi bukan Merah yang kita semua kenali, atau begitulah nampaknya. Dalam Musim 5, Episod 22 Senarai Hitam, kebenaran nampaknya telah terbongkar. Ya, Liz dan Raymond adalah bapa dan anak perempuan, tetapi lelaki yang dia sangkakan sebagai Red bukanlah bapanya sama sekali.

Apa yang berlaku kepada Raymond Reddington Musim 7?

Reddington dibius dan diculik oleh Katarina Rostova di Paris. Dembe mencari petunjuk berkaitan penculikannya. ... Episod berakhir dengan Liz menyiapkan anak perempuannya untuk ke sekolah manakala Katarina Rostova, yang tidak dikenali oleh Liz, berpindah ke rumah sebelah.

(RAYMOND REDDINGTON) ADALAH (KATARINA ROSTOVA) SENARAI HITAM (MUSIM 7)

Siapakah bapa sebenar Elizabeth Keen?

Juga, Raymond Reddington yang sebenar ialah bapa Liz, yang ditembak dan dibunuhnya semasa kecil, mendorong Katarina untuk menghantarnya tinggal bersama bapa angkatnya. Kerana tiada siapa yang mengetahui kematian Reddington, Katarina mencipta "Red" (Spader) baharu untuk mengawasi Liz.

Siapakah Raymond Reddington musim 8 yang sebenar?

Pada musim kelapan, Red mendedahkan dia sebenarnya N-13, perisik yang dicari Liz sepanjang kerjaya FBInya.

Adakah bapa Reddington Liz palsu?

Liz "diilhamkan daripada pembohongan," dan dilahirkan ke dalam dunia huru-hara dua mata-mata yang diam-diam bekerja menentang satu sama lain. Dalam "Nachalo," Katerina mengesahkan bahawa ya - Raymond Reddington ialah bapa kandung Liz.

Adakah Raymond Reddington benar-benar Katarina Rostova?

Walaupun asal usul hubungan Red dengan Liz tidak dijelaskan sepenuhnya pada penghujung akhir Musim 8 hari Rabu, petua yang dibentangkan dalam dua episod terakhir musim ini amat mencadangkan bahawa Raymond Reddington sebenarnya ibu kepada Liz, Katarina Rostova (dimainkan dalam kilas balik oleh Lotte Verbeek).

Adakah senarai hitam Dibatalkan untuk 2021?

Adakah akan ada lagi musim The Blacklist? Persembahan akan diteruskan tanpa pendahulu wanitanya. Pada Januari 2021, NBC mengumumkan rancangan itu akan kembali untuk musim kesembilannya pada musim luruh 2021. Walaupun terdapat beberapa perubahan dalam kes The Blacklist, dan satu perkara akan kembali normal.

Adakah Raymond Reddington Ilya Koslov?

Dom mengakhiri penceritaan semula kisah ini kepada Liz dengan jawapan bahawa Ilya Koslov adalah lelaki yang menjadi Reddington hampir 30 tahun dahulu.

Tulang siapa yang ada dalam senarai hitam beg pakaian?

Kami telah mengetahui selama setahun bahawa beg sandang mengandungi tulang manusia, tetapi identiti rangka miskin di dalamnya telah dirahsiakan — seperti yang Red mahukan. Tetapi pada akhir Musim 5 hari Rabu, kami akhirnya mengetahui milik siapa tulang itu: Raymond Reddington.

Adakah Katarina Rostova seorang penipu?

Episod Terakhir 'Senarai Hitam' Menjawab 'Soalan Bernilai 8 Tahun' ... Antara yang paling menarik dalam episod itu adalah bahawa Liz ibu Katarina Rostova masih hidup, dan wanita yang dipercayai ibunya sebenarnya adalah seorang perisik bernama Tatiana Petrova (Laila Robins).

Apakah yang dibisikkan Tom di telinga Lizzie?

Apakah yang dibisikkan Tom di telinga Lizzie? Pergelutan berlaku: Tom menembak Red, Liz menembak Tom, Red melarikan diri dari tempat kejadian, dan sebelum Liz meninggalkan Tom untuk berdarah dan mati — yang kemudiannya kita ketahui dia tidak — Tom membisikkan sesuatu di telinga Liz: “Ayah kamu masih hidup.”

Adakah Merah benar-benar Katarina?

Dalam temu bual dengan TVLine berikutan palsu mendedahkan bahawa Katarina masih hidup dalam bentuk pelakon Laila Robins, penerbit berpusing-pusing mengesahkan Merah bukan Katarina.

Mengapa Megan meninggalkan senarai hitam?

Mengapa Megan Boone meninggalkan Senarai Hitam? Pelakon itu telah meninggalkan rancangan itu untuk mengerjakan projek lain, dan biarkan pembuat tahu dia melakukannya meninggalkan jalan sebelum pertunjukan diperbaharui untuk Musim 9, memberi masa yang cukup kepada pasukan untuk menulis keluar untuk wataknya.

Apakah Rahsia Reddington Musim 8?

Raymond Reddington mengubah hidup Ejen Elizabeth Keen apabila dia masuk ia tahun lalu, dan dia melakukannya sekali lagi dalam musim ke-8 The Blacklist. Pada detik-detik penutup episod, Liz (Megan Boone) ditembak di belakang oleh salah seorang anak buah Neville semasa bertemu dengan Red (James Spader).

Adakah Raymond Reddington sedang mati?

Kemudian dia menuju ke Pejabat Pos untuk memberitahu Cooper apa yang telah dibayangkan sepanjang musim: Raymond Reddington sedang nazak. ... Sudah tentu, reaksi Liz adalah tidak serta-merta - bukan sahaja dia tidak mahu mengambil alih empayar Red, tetapi dia tidak benar-benar mahu membunuhnya lagi.

Apa yang Megan Boone lakukan sekarang?

Boone pada masa ini boleh dilihat di Kereta Api Bawah Tanah siri terhad Barry Jenkins di Amazon Prime Video. Beliau sebelum ini adalah siri tetap dalam siri NBC Law & Order: Los Angeles.

Siapa yang membunuh Katarina Rostova?

Tetapi dalam apa jua cara saya pasti kita akhirnya akan mengetahui bahawa Katarina betul tentang kenyataan ini, ada satu bahagian yang dia salah. Ketika Liz berlari ke tempat kejadian, Reddington menembak Katarina dua kali, membunuhnya di hadapan Lizzie.

Mengapa Katarina mengkhianati Reddington?

Sebab dia melakukannya adalah kerana dia mahu melindungi Liz. Katarina tidak mahu Red mengetahui bahawa Liz telah mengkhianatinya untuknya dan itu adalah perkara yang sangat keibuan untuk dilakukan dan ia adalah sesuatu yang saya fikir lebih daripada apa-apa perkara lain yang telah berlaku sebelum ini meyakinkan Liz untuk meletakkan telurnya di dalam bakul Katarina.

Adakah ibu Encik Kaplan Liz?

Dalam imbasan kembali ke tahun 1960-an, 70-an, 80-an, Encik Kaplan muda, dikenali sebagai Kathryn Nemec, diupah oleh ibu Liz, Katarina Rostova, menjadi penjaga Liz. Kate mengetahui tentang hubungan Katarina dengan Reddington dan dia percaya bahawa Liz adalah anaknya.

Apakah rahsia dalam senarai hitam?

Ia mendedahkan bahawa Katarina Rostova (Lotte Verbeek) juga seorang perisik yang mempunyai hubungan sulit dengan Raymond Reddington yang sebenar (diminta oleh Dom dan KGB) untuk mengumpulkan risikan. Melalui hubungan sulit itu, dia hamil dengan Liz, membenarkan suaminya Constantine Rostov percaya dia adalah bapa Liz — Masha —.

Adakah Frank Ilya Koslov?

Ah, ya: Ilya Koslov, aka Frank Bloom, aka The Stranger.