Adakah adam lambert memenangi idola amerika musim ke-8?

Musim kelapan American Idol ditayangkan pada hari Selasa, 13 Januari 2009, dan berakhir pada 20 Mei 2009. Kris Allen, yang berasal dari Conway, Arkansas, diumumkan sebagai pemenang pertandingan itu pada 20 Mei 2009, menewaskan naib juara Adam Lambert selepas hampir 100 juta undian dikeluarkan. ...

Apa yang berlaku kepada Kris Allen?

Selepas menewaskan Adam Lambert untuk merebut mahkota Idola, Allen mengeluarkan lima album studio, salah satunya termasuk lagu hitnya "Live Like We're Dying." Dia telah mengambil bahagian dalam banyak kerja amal sepanjang kerjayanya, seperti membantu Little Kids Rock. Dia juga beralih daripada kerjaya solo dan membentuk sebuah band bernama The Dames pada tahun 2017.

Apakah tempat yang Adam Lambert selesaikan di American Idol?

Pengalaman peringkat kanak-kanak Adam Lambert meletakkannya dengan baik untuk bersaing dalam American Idol musim kelapan pada tahun 2009. Rangkaian vokal yang luar biasa dan bakat teaternya menjadikan persembahannya tidak dapat dilupakan, dan dia selesai kedua.

Berapa banyak undian yang Adam Lambert kalah?

Kejayaan Lambert tidak dapat dielakkan. Apabila Allen dan Lambert telah diisytiharkan sebagai finalis minggu lepas, hanya 1 juta undian penonton memisahkan pasangan itu daripada 88 juta pelakon.

Mengapa Wyatt Pike meninggalkan American Idol?

Kerjaya Wyatt Pike terus melonjak walaupun sudah meninggalkan American Idol hampir sebulan lalu. Pada awal April, hos Ryan Seacrest berkongsi bahawa Wyatt terpaksa keluar daripada pertandingan itu. Kemudian, ABC dan bekas peserta kedua-duanya mengesahkan bahawa dia pergi atas "sebab peribadi."

American Idol musim 8-Pemenangnya ialah....

Apakah julat vokal Adam Lambert?

Rangkaian Vokal Adam Lambert

Suara nyanyian Adam Lambert lebih menyerupai tenor, dengan julat vokal tiga oktaf dan semiton B2-B5.

Siapa American Idol terkaya?

Dengan nilai bersih lebih $140 juta, Carrie Underwood ialah pemenang "American Idol" terkaya dengan berjuta-juta orang (melalui Kekayaan Bersih Selebriti).

Siapa yang mengalahkan Adam Lambert untuk memenangi American Idol?

Musim ini memperkenalkan Kara DioGuardi sebagai hakim keempat pada panel Idol. Ia juga merupakan musim terakhir Abdul sebagai hakim. Kris Allen, yang berasal dari Conway, Arkansas, diumumkan sebagai pemenang pertandingan itu pada 20 Mei 2009, mengalahkan naib juara Adam Lambert selepas hampir 100 juta undian diberikan.

Seberapa kaya Adam Lambert?

Adam Lambert Nilai Bersih $30 Juta

Penyanyi, penulis lagu, dan penghibur Adam Lambert kini mempunyai anggaran nilai bersih $30 juta yang boleh dianggap sebagai jumlah yang memuaskan untuk usianya.

Adakah Adam Lambert akan berkahwin?

Penyanyi "What Do You Want From Me" kini sedang menjalin hubungan dengan pemenang "Big Brother" Finland, Sauli Koskinen, tetapi dia memberitahu majalah itu, "Saya tidak melihat diri saya berkahwin pada masa hadapan." Tiada loceng perkahwinan di kaki langit, tetapi Lambert mempunyai album baharu dalam perjalanan.

Siapa Adam Lambert dating 2021?

Dia kini sedang menjalin hubungan dengan Oliver Gliese. Dia juga mendedahkan teman lelakinya dengan berkongsi gambar Oliver dan dirinya di pemegang Instagramnya tahun ini. Lambert mengeluarkan album sulungnya "For Your Entertainment" pada tahun 2009 yang menduduki tempat ketiga di Billboard A.S. 200.

Siapakah bukan pemenang American Idol yang paling berjaya?

Selepas mendapat tempat keempat pada musim kelima American Idol, Christ Daughtry seterusnya menjadi peserta lelaki paling berjaya dalam sejarah persembahan. Pada tahun 2006, bintang rock yang bercita-cita tinggi itu membentuk kumpulan Daughtry. Album sulung bertajuk sendiri mereka serta-merta menduduki tempat nombor satu di Billboard 200.

Dengan siapa Adam Lambert kalah?

Perlawanan akhir menyaksikan Adam Lambert ditandingi Kris Allen. Lebih 100 juta undian diberikan dalam pertarungan terakhir itu menurut Ultimate Classic Rock, dan orang Amerika itu mengisytiharkan Allen sebagai pemenang. Terdapat kejutan besar di sekitar keputusan sehingga teori konspirasi timbul.

Siapakah pemenang American Idol yang paling terkenal?

American Idol: Pemenang Musim 4 Carrie Underwood

Sekarang: Pemenang paling berjaya setakat ini, dia telah mengeluarkan enam album studio dan memenangi tujuh Anugerah Grammy, 9 Anugerah CMA, 11 Anugerah Muzik Billboard dan 15 Anugerah ACM.

Siapa penyanyi negara terkaya?

Lihat di bawah untuk melihat bintang negara yang mempunyai nilai bersih tertinggi di dunia!

  • #8- Reba McEntire. ...
  • #7-Kenny Chesney. ...
  • #6- Kenny Rogers. ...
  • #5- Selat George. ...
  • #4- Garth Brooks. Nilai Bersih: $330 juta.
  • #3- Toby Keith. Nilai Bersih: $365 juta.
  • #2- Shania Twain. Nilai Bersih: $400 juta.
  • #1- Dolly Parton. Nilai Bersih: $500 juta.

Siapakah pemenang suara terkaya?

Laporan mendedahkan bahawa Musim 3 Cassadee Pope ialah pemenang The Voice terkaya dengan nilai bersihnya $4 juta. Sejak kemenangan besarnya, Pope sudah mengeluarkan tiga album.

Apakah nilai bersih Kelly Clarkson?

Setakat ini, pelbagai pencapaian Clarkson telah membawa anak kelahiran Texas yang bekerja keras itu untuk mengumpul nilai bersih $35 juta sebelum umur 40 tahun, menurut Kekayaan Bersih Selebriti.

Adakah Adam Lambert seorang penyanyi yang lebih baik daripada Freddie?

Gitaris Queen Brian May mengatakan bahawa Penyanyi Amerika Adam Lambert mempunyai julat vokal yang lebih baik daripada Freddie Mercury. ... Sementara pemain dram Queen Roger Taylor memberitahu BBC pada 2012 bahawa dia mempunyai “julat terbaik yang pernah saya dengar.

Berapa oktaf yang boleh dinyanyikan oleh Lady Gaga?

Julat vokalnya ialah Mezzo-Soprano, dengan tiga oktaf dan tiga not. Namun begitu, dia sering disalah anggap sebagai Contralto. Lady Gaga ialah vokalis profesional dengan kebolehan vokal yang luar biasa. Vokal tali pinggangnya bergema dan disokong dengan baik.

Mengapa Freddie Mercury tidak pernah membetulkan giginya?

Bagaimanapun, Freddy tidak pernah bersedia untuk memperbaiki giginya. Walaupun dia pasti mampu membelinya kemudian dalam kerjayanya, Freddie Mercury enggan membetulkan isu penjajarannya kerana dia percaya ia menyumbang kepada julat yang luar biasa. Dia khuatir menukar gigi akan menjejaskan keupayaan nyanyiannya secara negatif.

Siapa yang terkeluar daripada American Idol 2021?

Caleb Kennedy, salah seorang peserta "American Idol" termuda dan finalis lima teratas musim ini, mengumumkan penyingkiran mengejut daripada pertandingan itu pada hari Rabu.

Berapakah bayaran peserta American Idol?

Ya, peserta American Idol dibayar - tetapi hanya jika mereka mara ke peringkat akhir pertandingan. Peserta yang berjaya mencapai 12 teratas diberi pampasan lebih $900 seminggu menurut laporan 2007 dari USA TODAY: "Selepas menandatangani dengan kesatuan TV AFTRA, peserta dibayar sekurang-kurangnya $921 seminggu untuk setiap rancangan selama sejam".

Siapa yang berada dalam Top 5 di American Idol?

Lima peserta terbaik ialah Spence, Kinstler, Kennedy, Beckham, dan Bishop.