Siapa pengurus pertama edisi baharu?

Ronnie DeVoe ialah pengurus pertama Edisi Baharu anak saudara Brooke Payne -- dan lelaki di sebalik koreografi lancar mereka -- ialah bapa saudara DeVoe. Dalam bahagian satu, Payne membangunkan kanak-kanak lelaki daripada amatur kepada artis yang ditandatangani, meletakkan mereka melalui latihan yang ketat dan memberikan mereka sebanyak mungkin permainan muzik.

Siapa pengurus kedua edisi baharu?

Kesemua enam ahli kumpulan itu — Brown, Ricky Bell, Michael Bivins, Ronnie DeVoe, Johnny Gill dan Ralph Tresvant — berkhidmat sebagai penerbit, begitu juga dengan pengurus dan koreografer lama Edisi Baru, Brooke Payne.

Siapakah Gary sebenar dari Edisi Baharu?

Gary Evans ialah watak fiksyen dalam Kisah Edisi Baru BET. Dalam siri mini, Evans dilakonkan oleh pelakon, Michael Rapaport. Ramai yang percaya watak itu berdasarkan Steven dan Martin Machats.

Siapa pengurus Edisi Baharu?

Memerlukan pengurusan, kumpulan itu menandatangani dengan Steven Machat dan dua rakan pengurusannya Rick Smith dan Bill Dern. Syarikat pengurusan, AMI, terus meningkatkan profil kumpulan itu dalam kedua-dua dunia muzik bandar dan pop.

Siapa yang memainkan watak pengurus dalam filem Edisi Baharu?

Bahagian Pertama. Penceritaan oleh Brook Payne (Wood Harris), pengurus pertama kumpulan itu, menetapkan pentas: kesemua enam ahli Edisi Baharu kembali dalam jelajah pada tahun 1997, hampir dua puluh tahun selepas pembentukan, pemisahan dan projek solo kumpulan itu.

Kebenaran di Sebalik Cek $1.87 Edisi Baharu | Kisah Edisi Baharu

Siapa penari terbaik dalam Edisi Baharu?

Ron DeVoe sering dianggap sebagai penari terbaik dalam Edisi Baharu.

Siapa yang paling muda dalam Edisi Baharu?

coklat, ahli termuda Edisi Baharu, secara rasmi akan berusia 50 tahun pada 5 Februari.

Adakah Edisi Baru masih berkawan?

Fellas Edisi Baharu dan Isteri Mereka Membantu Bobby Brown Memeriahkan Hari Lahirnya yang ke-50 Dalam Gaya. ... Empat puluh tahun kemudian, rakan-rakan zaman kanak-kanak yang membentuk Edisi Baharu bersama-sama semasa kanak-kanak kemudian menjadi salah satu kumpulan R&B terbesar sepanjang zaman masih merupakan kawan terbaik.

Adakah Edisi Baharu bangkrut?

Edisi Baharu: $80 Juta

Selepas menandatangani kontrak dengan MCA pada tahun 1984, Edisi Baharu menghasilkan dua lagu hits daripada album keduanya: "Cool it Now" dan "Mr. ... 1 album, "Home Again," yang termasuk single teratas carta "Hit Me Off." Selepas lawatan blockbuster, kumpulan itu sekali lagi dibubarkan.

Siapa yang mati dalam Edisi Baharu?

Kematian ganas kawan baik Riley adalah yang terakhir.

Ketegangan memuncak pada 9 Julai 1989 di Pittsburgh apabila pengurus produksi Edisi Baharu Ronald Byrd maut menembak Anthony Lebah, ketua keselamatan Guy, di hadapan sebuah Hotel Hyatt. Bee berumur 32 tahun.

Adakah Kisah Edisi Baharu itu benar?

Biasanya biopik dipenuhi dengan kepalsuan dramatik untuk hiburan, tetapi sebagai penerbit eksekutif filem itu, Edisi Baharu memastikan cerita itu benar dengan cara mereka menghayatinya.

Adakah Kisah Edisi Baharu di BET+?

Sekarang anda boleh menonton Kisah Edisi Baharu di Paramount+ atau BET+.

Apakah Edisi Baharu yang paling popular?

  • Pukul Saya. Edisi Baharu. ...
  • Hot 2Nite. Edisi Baharu. ...
  • Adakah Ini Pengakhirannya. Edisi Baharu. ...
  • Jika Bukan Cinta. Edisi Baharu. Memuncak pada #2 pada 7.22.1988.
  • Mampukah Anda Tahan Hujan. Edisi Baharu. Memuncak pada #1 pada 2.3.1989.
  • Gadis gula-gula. Edisi Baharu. Memuncak pada #1 pada 5.13.1983.
  • Keluarkan saya. Edisi Baharu. Memuncak pada #2 pada 12.13.1985.
  • Encik Lelaki Telefon. Edisi Baharu.

Berapakah nilai wang Bobby Brown sekarang?

Sehingga 2021, nilai bersih Bobby Brown dianggarkan $2 juta. Robert "Bobby" Barisford Brown ialah penyanyi R&B, penulis lagu, penari dan pelakon R&B Amerika dari Boston. Brown terkenal dengan album keduanya 'Don't Be Cruel' yang melahirkan beberapa single hit seperti 'My Prerogative' dan 'Every Little Step'.

Adakah Edisi Baharu masih bersama 2020?

Kesemua Enam Ahli Kumpulan Edisi Baharu Menuju Lawatan, Kini Diwakili oleh Agensi Artis Kreatif. Ronnie, Bobby, Ricky dan Mike serta Ralph dan Johnny kembali bersama dan kumpulan legenda Edisi Baharu akan memulakan lawatan epik, menurut kenyataan akhbar.

Apakah nama baharu Edisi Baharu?

Edisi Baharu Menggugurkan Ahli, Menukar Nama Kepada “RBRM”

Adakah Ralph meninggalkan Edisi Baharu?

Kesampingkan sensitiviti, Ralph Tresvant sedang mendedahkan kebenaran di sebalik rehatnya daripada Edisi Baharu. Daripada sebab dia meneruskan kerjaya solo sehingga Bell Biv DeVoe mula terbentuk sebelum Edisi Baharu berhenti: lelaki berusia 52 tahun itu berkongsi kisahnya dalam dokumenseri terbaru UMC, A Closer Look.

Dengan siapa Edisi Baru berkahwin?

Kehidupan peribadi. Dia telah berkahwin dengan Shamari Fears-DeVoe kumpulan R&B, Blaque sejak 10 Mac 2006.

Berapakah bilangan anak ahli Edisi Baharu?

Di sini pasangan, yang telah tiga orang anak bersama-sama, Cassisus Brown, Bodhi Jameson Rein Brown, dan Hendrix Estelle Sheba Brown, dilihat berasa selesa di atas permaidani merah pada tayangan perdana The New Edition Story pada 2017.

Berapakah nilai Ralph dari Edisi Baharu?

Nilai bersih Ralph Tresvant: Ralph Tresvant ialah penyanyi tenor Amerika yang mempunyai nilai bersih $8 juta. Ralph Tresvant telah memperoleh nilai bersihnya sebagai salah seorang penyanyi utama untuk kumpulan R&B dari Boston yang dikenali sebagai Edisi Baharu.

Berapakah nilai Bell Biv dan DeVoe?

Menurut Kekayaan Bersih Selebriti, kedua-dua Bell dan DeVoe bernilai dianggarkan $15 juta setiap satu. Sebaliknya, Bivins mengatasi rakan kongsinya dengan anggaran $40 juta kekayaan.