Adakah hunter x hunter akan diteruskan?

Malangnya bagi peminat, peluang kekal rendah untuk siri anime itu kembali untuk musim 7 pada masa ini. Rumah gila belum mengumumkan sebarang rancangan memperbaharui Hunter X Hunter untuk musim baru lagi. Mereka kini sibuk dengan projek lain dan telah mengeluarkan beberapa siri anime dan filem tahun lepas.

Adakah Hunter x Hunter tamat 2021?

Hunter x Hunter 2021 Kekecewaan

Hanya meletakkan, tiada kembalinya Hunter anime x Hunter telah diumumkan, dan tuhan tahu bila bab seterusnya manga Hunter x Hunter akan dikeluarkan.

Adakah anime Hunter x Hunter sudah tamat?

Anime itu telah berehat sejak 2014, tidak mengeluarkan sebarang episod baharu selepas arka Pilihan Raya Pengerusi Pemburu ke-13 yang anda lihat berakhir pada musim keenam di Netflix. Bagaimanapun, memandangkan siri ini diadaptasi daripada manga yang memulakan kerjaya pada tahun 1998, jelas masih terdapat banyak lagi acara yang perlu diadaptasi.

Adakah Gon mendapat kembali Nennya pada tahun 2020?

Walaupun dia hidup dan bernafas, Gon kini tidak lagi boleh menggunakan Nen dan mesti sama ada menavigasi laluan baharu untuk menjadi Pemburu atau mencari cara untuk mendapatkan kembali kuasanya. Ia adalah kisah penebusan yang menarik yang diharapkan akan menyaksikan beberapa penutupan untuk protagonis siri ini.

Siapa ibu Gon di HXH?

Pada penghujung pita itu, apabila Ging akan memberitahunya tentang ibunya, bukannya mendengarnya hingga akhir, Gon hanya menghentikan pita itu dan menyatakan bahawa Mito ialah ibunya. Terdapat banyak spekulasi mengenai siapa ibunya, tetapi sehingga Togashi memberikan jawapan, kita tidak akan tahu.

Pemulangan Anime Hunter X Hunter PENGUMUMAN RASMI Daripada VA Ditunjuk!

Mengapa anime HXH berhenti?

Sebab sebenar anime sedang hiatus ialah kerana kekurangan bahan. Selepas pencipta Hunter x Hunter, Togashi Yoshihiro, terpaksa berhenti bekerja pada siri itu untuk seketika, tidak ada bab baru sejak 2018, dan anime itu hampir mengejar manga.

Adakah akan ada Hunter Hunter Musim 7?

Tarikh Tayangan Hunter x Hunter Musim 7 Akan Diumumkan menjelang September 2021.

Adakah Gon dan Killua akan bersatu semula?

Jika anda sudah tertekan secara kronik, anda mempunyai jalan yang panjang di hadapan anda. ia adalah mungkin mereka boleh bersatu semula, tetapi saya tidak nampak ia berlaku dalam masa terdekat memandangkan plot penebalan yang berlaku dalam manga (yang anda patut baca jika anda belum melakukannya).

Di manakah saya boleh menonton Hunter Hunter Musim 7?

Tonton HUNTER X HUNTER SET 7 | Video Perdana.

Bilakah HXH berhenti?

Siri ini berakhir pada 23 September 2014 selepas 148 episod.

Berapa umur killua?

8 Killua Zoldyck (12 tahun)

Di manakah HXH berhenti?

Menurut wiki Hunter x Hunter, bab manga yang sepadan untuk episod 148 ialah bab 338 dan 339. Beberapa titik plot khusus untuk dipertimbangkan: Rakan Gon, Killua dan Alluka telah pun meninggalkan Gon dari episod sebelumnya, 147. Ini berlaku dalam bab 338.

Berapa banyak bab yang ada pada HxH 2021?

Anime telah merangkumi sehingga bab 307 dan ada 341 bab setakat hari ini.

Adakah Killua lebih kuat daripada Gon?

Sepanjang siri anime, ia telah ditetapkan bahawa Killua lebih kuat daripada Gon, manakala yang kedua mempunyai siling yang lebih tinggi. Menggunakan kebolehannya sebagai Transmuter, Killua boleh mencipta aura berasaskan kilat. ... Walaupun Gon mempunyai lebih banyak kekuatan mentah, dalam hampir setiap aspek lain, Killua lebih unggul.

Adakah Killua baik atau buruk?

Killua adalah nampaknya terbaik tak bersalah kawan Gon dalam Hunter x Hunter, tetapi dia sebenarnya telah melakukan beberapa perkara yang mengerikan kepada orang di sekelilingnya. Killua ialah watak yang menarik dalam Hunter x Hunter, kerana dia tidak semestinya orang yang terbaik dan tidak juga berasal dari latar belakang yang hebat.

Berapa umur Killua dan Gon 2020?

Killua bertanya umur Gon dan mendapati kedua-duanya adalah hampir 12 tahun.

Adakah Killua jatuh cinta dengan Gon?

Jawapan pendek: Terdapat sedikit atau tiada cinta kanonik dari Killua atau Gon terhadap yang lain. Jika apa-apa jenis cinta hendak disimpulkan dengan jelas, ia harus dianggap sebagai platonik atau persaudaraan. Jawapan yang lebih panjang: Sejak kecil, Killua telah kehilangan pengalaman mempunyai kawan.

Siapa yang membunuh hisoka?

Bagaimana Hisoka Mati? Selepas Nennya dibuka, Chrollo akhirnya bersetuju untuk melawan Hisoka dalam perlawanan maut di Arena Syurga. Chrollo, yang kini mampu menggunakan dua kebolehan secara serentak, terbukti menjadi lawan yang sukar untuk ditewaskan. Dia menggunakan beberapa boneka letupan untuk meletup dan membunuh Hisoka.

Adakah Killua seorang perempuan?

Ya, saya tahu, kekeliruan jantina telah banyak diperkatakan, dan kita tahu itu Killua memang merujuk Alluka sebagai perempuan kerana dia mengenal pasti dirinya sebagai seorang manakala yang lain merujuknya sebagai lelaki, kerana dia nampaknya lelaki secara biologi.

Siapa adik Gon?

Alluka Zoldyck (アルカ゠ゾルディック, Aruka Zorudikku) ialah anak bongsu kedua kepada Silva dan Kikyo Zoldyck. Dalam keadaan yang tidak diketahui, dia dirasuk oleh makhluk misterius Dark Continent, yang keluarganya namakan Nanika.

Adakah Gon berumur 14 tahun?

Umurnya boleh diekstrapolasi daripada beberapa peristiwa dalam manga, yang paling penting ialah Peperiksaan Pemburu berlangsung pada Januari 1999. Sejak peristiwa terakhir cerita itu berlaku pada Ogos 2001, Gon sepatutnya berusia lebih 14 tahun.

Siapa ayah Gon?

Ging Freecss (ジン=フリークス, Jin Furīkusu) ialah watak sokongan siri anime/manga, Hunter x Hunter. Dia ialah bapa kepada Gon Freecss. Dia adalah Pemburu Arkeologi Bintang Berganda (walaupun dia boleh memohon Lesen Tiga Bintang), dan bekas Zodiak dengan nama kod Boar (亥, Inoshishi).

Adakah Illumi dan Hisoka telah berkahwin?

Abang Killua memperkenalkan dirinya kepada kumpulan itu, sambil lewa mendedahkan bahawa dia dan Hisoka sebenarnya sudah berkahwin. Perjanjian pra-perkahwinan mereka menyatakan bahawa Illumi masih mendapat ganjaran jika Hisoka mati dengan cara lain. ... Kedua-dua Troupe dan Hisoka terletak di dalam Paus Hitam.