Siapakah minat cinta spencer reid?

Dalam Musim 8, Dr. Spencer Reid memulakan hubungan dengan seorang wanita bernama Maeve, yang tidak pernah dia temui secara peribadi kerana dia hidup dalam ketakutan stalker. Hubungan mesra bintang ini berakhir secara tiba-tiba—dan tragis—apabila Maeve diculik oleh bekas pelajarnya yang gila.

Adakah Spencer Reid mempunyai minat cinta?

Selepas akhir musim bulan ini, Criminal Minds telah mendedahkan minat cinta baharu untuk Reid (Matthew Grey Gubler) pada musim ke-15. Susulan pengakuan JJ, kini telah disahkan oleh TVLine bahawa minat cinta baharu Reid akan dimainkan oleh Perception bintang Rachael Leigh Cook.

Apakah kepentingan Spencer Reid?

minat… membaca dan belajar. Dia sedang mengusahakan ijazah sarjana muda yang lain, dan suatu ketika, apabila dia mengalami masa yang teruk, dia "hanya" membaca lima buku dalam seminggu. Reid juga seorang nerd yang komited, malah berpakaian sebagai Doctor Who keempat untuk konvensyen.

Adakah Spencer Reid seorang dara?

Walaupun Reid tahu bahawa sesetengah orang mungkin berfikiran begitu, dia bukan anak dara. Diakui dia tidak berpengalaman tetapi dia menghabiskan sebahagian besar masa remajanya di universiti dan dia telah meraba-raba bahagian gadisnya.

Adakah ayah Spencer Reid seorang pembunuh?

Gary Brendan Michaels adalah pembunuh pedofilik, perogol bersiri yang baru muncul, dan penguntit yang menyasarkan Spencer Reid ketika dia masih kecil.

JJ Mengaku bahawa "Dia jatuh cinta dengan Reid"

Adakah Spencer Reid mempunyai bayi?

Reid dengan pengumuman kelahiran anaknya. Nama bayi lelakinya, Hank Spencer Morgan, dinamakan sempena mendiang bapanya dan kawan baiknya.

Adakah JJ dan Spencer bercinta?

Kembali pada musim 1, nampaknya sesuatu mungkin berlaku apabila cemerlang, tetapi janggal, Spencer Reid (Matthew Grey Gubler) mengaku mempunyai sedikit minat pejabat pada JJ Jareau (A. J. Cook). Percubaan untuk menetapkan kedua-duanya telah dibuat, tetapi akhirnya, percintaan tidak pernah berbunga-bunga. Dipotong ke episod akhir musim 14.

Siapa teman wanita Spencer Reid?

Dr.Maeve Donovan ialah watak berulang yang muncul sebagai teman wanita SSA Spencer Reid dalam Musim Kelapan Criminal Minds.

Adakah Spencer Reid menghidapi skizofrenia?

Dr. Spencer Reid ialah salah seorang "profiler" utama untuk unit analisis tingkah laku FBI, atau BAU. ... Reid mempunyai Asperger dan sejarah keluarga skizofrenia, oleh itu menjejaskan tingkah lakunya di rancangan itu.

Apa yang berlaku kepada Penelope dan Kevin?

Pada penghujung episod, Morgan menjelaskan kepadanya bahawa Garcia memanggilnya selepas dia dan Kevin bergaduh dan tiada hubungan seksual berlaku antara dia dan Morgan. Dalam "I Love You, Tommy Brown", Garcia mendapati Kevin cuba melamarnya, yang ditolaknya pada penghujung episod, yang membawa kepada perpisahan mereka.

Adakah pelakon yang memegang watak Spencer Reid sudah berkahwin?

Hakikatnya ialah dia masih bujang pada tahun 2021. Butiran isteri Matthew Grey Gubler 2020 adalah khabar angin palsu.

Siapa yang mengambil tempat JJ di Criminal Minds?

Jordan Todd ialah watak berulang yang muncul sebentar dalam Musim Empat di Criminal Minds sebagai pengganti sementara untuk Jennifer Jareau.

Hotch berakhir dengan siapa?

Hotchner memulakan siri berkahwin dengannya kekasih sekolah menengah Haley (Meedith Monroe). Mereka mempunyai seorang anak lelaki bernama Jack (Cade Owens), walaupun mereka kemudiannya berpisah kerana dedikasi Hotchner terhadap pekerjaannya. Haley dibunuh dalam musim kelima oleh pembunuh bersiri Hotchner dan pasukan itu sedang mengejar.

Dengan siapa Spencer berakhir?

Spencer menamatkan musim 3 All American dalam hubungan dengan Olivia.

Adakah Spencer bapa kepada bayi kucing?

Jika betul maka dia akan membebaskan ibunya dan jika tidak maka dia akan membuat panggilan ke Lindsey untuk membunuh ibu Spencer. Semasa permainan ini dimainkan, Cat memberitahu Spencer bahawa dia hamil dan itu anaknya. ... Yup, itu bapa sebenar, bukan Spencer, tetapi betapa cantiknya bayi Cat dan Spencer!

Dengan siapa Derek Morgan berkahwin?

Dr.Savannah Hayes ialah teman wanita (dan akhirnya isteri) bekas SSA Derek Morgan dan watak berulang di Criminal Minds.

Adakah JJ mempunyai bayi di Criminal Minds?

JJ kemudiannya memberitahu Hotch bahawa dia telah menemui pengganti sementara untuk tempoh cuti bersalinnya, dan tidak lama kemudian melahirkan seorang bayi lelaki bernama Henry. ... Pada musim-musim kemudian, kanak-kanak kecil Henry digambarkan oleh anak lelaki sebenar aktres A. J. Cook, Mekhai Andersen.

Adakah Hotchner berkahwin dengan Beth?

Amelia Porter. Beth disebut sepanjang episod, di mana ia mendedahkan bahawa dia dan Hotch telah memutuskan untuk menamatkan hubungan mereka selepas yang terakhir menggalakkannya untuk mengambil jawatan kerja di Hong Kong.

Adakah Spencer Reid pernah mempunyai teman wanita?

Dalam Musim 8, Dr. Spencer Reid memulakan hubungan dengan a wanita bernama Maeve, yang tidak pernah dia temui secara peribadi kerana dia hidup dalam ketakutan stalker. Hubungan mesra bintang ini berakhir secara tiba-tiba—dan tragis—apabila Maeve diculik oleh bekas pelajarnya yang gila.

Adakah Dr Reid meninggal dunia dalam Criminal Minds?

Nyawa Reid telah dibunuh. BAU berkumpul untuk menyokong Reid apabila bekas teman wanitanya Maeve hilang. Menggunakan masa luar mereka, pasukan itu sanggup melakukan apa sahaja untuk membantu rakan mereka.

Mengapa mereka menggantikan JJ pada Criminal Minds?

Alasan dunia sebenar untuk keluar Cook adalah kurang dramatik, walaupun. Studio itu ingin mengurangkan kos, jadi ia melepaskan Cook dan rakan bintang bersama Paget Brewster, yang memainkan satu-satunya ejen lapangan wanita lain dalam rancangan itu.

Adakah mereka menggantikan JJ pada Criminal Minds?

Pemergian JJ menggambarkan bahawa Cook telah dilepaskan pada awal musim keenam, atas sebab kewangan yang berkaitan dengan tayangan perdana spin-off Criminal Minds: Suspect Behavior. Masa JJ di Pentagon telah didedahkan secara mendalam pada musim kesembilan. Masak kemudian kembali untuk pemergian daripada Paget Brewster (Ejen Emily Prentiss).

Siapa yang menggantikan JJ pada berambut perang Criminal Minds?

EKSKLUSIF: Rachel Nicholas sedang dalam rundingan untuk menyertai pelakon CBS' Criminal Minds sebagai siri tetap, penambahan tetap baharu yang pertama sejak Joe Mantegna mengambil alih jawatan Mandy Patinkin pada tahun 2007. Nicholson pada asalnya ditoreh untuk arka 3 episod, yang akan mula disiarkan seterusnya minggu.

Adakah Morgan dan Garcia berkawan dalam kehidupan sebenar?

"Kami menembak bersama pada keesokan harinya dan kami seperti, 'Ya ampun. Kami mempunyai kimia.' Tiada seorang pun daripada kami mengetahuinya sehingga kami melakukannya dan ia hanya dibina dari situ." Ia adalah cerita yang comel, dan ia mendedahkan kebenaran yang menarik: bercumbu itu benar-benar lanjutan fiksyen persahabatan kehidupan sebenar.

Adakah Spencer Reid autistik?

Manakala miliknya milik Asperger telah terbukti tidak dapat dinafikan berkesan dalam menyelesaikan jenayah, Reid juga mempunyai sejarah skizofrenia, yang diwarisi daripada ibunya yang sama cemerlang, lakonan Jane Lynch.