Adakah john cena telah bersara?

John Cena mengesahkan Persaraan WWE selepas kekalahan SummerSlam menentang Roman Reigns.

Adakah John Cena masih di WWE?

John Cena secara rasmi kembali ke WWE, dan ia lebih lama daripada jangkaan peminat. Legenda gusti yang bertukar menjadi pelakon itu berada di tengah-tengah jadual jelajah Summer of Cena, yang kini dijangka mencapai kemuncak pada SummerSlam 2021, di mana dia akan menentang Juara Universal Roman Reigns.

Mengapa Cena bersara?

Juara dunia 16 kali itu telah berlakon dalam filem seperti Bumblebee, Trainwreck, dan baru-baru ini, F9: The Fast Saga. Cena meninggalkan WWE untuk menumpukan perhatian untuk membuktikan dirinya sebagai bintang Hollywood utama, dan wang yang terlibat dalam projek mega Hollywood ini tidak membenarkannya mengambil peluang bergusti dan berisiko mengalami kecederaan.

Adakah John Cena sudah bersara?

manakala tarikh persaraan rasminya mungkin tidak diketahui, John Cena telah mengesahkan di media sosial berikutan SummerSlam bahawa perjalanan semasanya dengan syarikat itu telah berakhir. Walaupun mengumumkan pemergiannya, Cena sedang diiklankan untuk episod 10 September SmackDown bulan depan di Madison Square Garden.

Siapakah ahli gusti wanita WWE yang paling cantik?

Top 10 Superstar Wanita WWE Terhangat

  1. Stacy Keibler. iklan. ...
  2. Lana. ...
  3. Alexa Bliss. ...
  4. Kembar Bella. ...
  5. Maryse. ...
  6. Torrie Wilson. ...
  7. Trish Stratus. ...
  8. Peyton Royce.

John cena say good bye wwe

Apakah nama sebenar John Cena?

John Cena, sepenuhnya John Felix Anthony Cena, Jr., (lahir 23 April 1977, West Newbury, Massachusetts, A.S.), ahli gusti profesional Amerika, pelakon dan pengarang yang mula-mula mendapat kemasyhuran dengan organisasi Hiburan Gusti Dunia (WWE) dan kemudiannya berjaya dalam filem dan buku.

Apakah nilai bersih John Cena?

John Cena bernilai dianggarkan AS$60 juta, membawanya jauh dari zamannya yang terpaksa bersaing dalam pertandingan makan untuk mendapatkan hidangan percuma. Tetapi bintang WWE itu tidak hanya bergantung pada gusti untuk mendapatkan kekayaannya. Beginilah cara penghibur Amerika berusia 44 tahun itu membina kekayaannya.

Adakah Cena mengalahkan Roman Reigns?

Dalam perlawanan yang sesuai dengan gembar-gembur, Roman Reigns mengalahkan John Cena dalam acara utama SummerSlam untuk mengekalkan gelaran WWE beliau.

Adakah Cena memenangi WrestleMania 36?

WWE WrestleMania 36: Bray Wyatt mengalahkan John Cena dalam perlawanan yang dramatik. Boleh dikatakan bintang WWE paling terkenal John Cena tewas kepada 'The Fiend' Bray Wyatt dalam perlawanan dramatik dalam WrestleMania 36. Perlawanan Firefly Funhouse disiarkan pada pukul 6 petang pada 5 April (Ahad) ET atau 3.30 pagi pada 6 April (Isnin) di India.

Siapa ahli gusti dengan bayaran tertinggi dalam WWE?

Sebagai contoh, Brock Lesnar ialah pemain bergaji tertinggi WWE, dan dia memperoleh $12 juta pada 2020, meletakkannya di antara 10 gaji NHL teratas.

Berapa umur HHH?

Seorang legenda dalam gelanggang, the 52 tahun Levesque adalah sebahagian daripada pasukan pengurusan WWE. Beliau bekerja sebagai naib presiden eksekutif strategi dan pembangunan bakat global syarikat, termasuk beliau sebagai pengeluar eksekutif jenama NXT dan NXT UK.

Adakah WrestleMania 37 dirakam?

Semua perlawanan telah dirakam beberapa hari sebelum ini kerana berhati-hati terhadap virus baharu, dengan dua perlawanan mempunyai unsur sinematik. Pertunjukan tahun ini bagaimanapun akan dilakukan secara langsung dalam acuan kad super tradisional yang berlangsung dalam tempoh dua hari.

Siapa yang memenangi WrestleMania 36?

Dan dia melakukannya terhadap Brock Lesnar yang tiada tandingannya. McIntyre menggunakan empat penyudah sepakan Claymore untuk menewaskan Lesnar dalam acara utama WrestleMania 36 pada malam Ahad di Pusat Persembahan WWE di Orlando, Florida. McIntyre memenangi gelaran WWE Heavyweight dengan kemenangan itu.

Bagaimanakah Bray Wyatt menewaskan John Cena?

Perlawanan itu sendiri sukar untuk digambarkan dengan kata-kata kerana Wyatt dan Cena melalui detik-detik yang merangkumi kedua-dua kerjaya mereka dan sejarah gusti itu sendiri. Wyatt akhirnya menyalurkan The Fiend dan letakkan Cena dalam Cakar Mandible. Dia kemudian membuat kiraan tiga sendiri untuk kemenangan.

Adakah Roman Reigns menewaskan John Cena di SummerSlam 2021?

Keputusan WWE SummerSlam 2021: Roman Reigns menewaskan John Cena untuk mengekalkan gelaran; Brock Lesnar mendapat pulangan yang besar. WWE SummerSlam 2021 menyaksikan beberapa kejutan besar dan smackdown besar.

Siapa yang memenangi pertarungan John Cena vs Roman Reigns?

Keputusan WWE SummerSlam: Roman Reigns mengalahkan John Cena, Becky Lynch dan Brock Lesnar kembali. Pada malam di mana John Cena boleh mencipta sejarah dengan menjadi juara dunia 17 kali, Roman Reigns menjatuhkan Cena dengan tombak dan berdiri di atasnya untuk meraikannya, kejuaraan Universal dipertingkatkan.

Adakah John Cena berkawan dengan Roman Reigns?

Reigns menjelaskannya dia dan Cena jauh dari berkawan rapat. Bagaimanapun, Reigns turut menekankan bahawa dia amat menghormati sumbangan berharga John Cena kepada industri gusti pro. ... Dia bersyukur kerana mendapat peluang untuk bekerja dengan Cena, kerana ia membantunya menjadi lebih baik sebagai penghibur keseluruhan.

Siapa yang lebih kaya The Rock atau John Cena?

Sehingga 2021, Jaring John Cena nilainya dianggarkan $60 juta, menjadikannya salah seorang ahli gusti terkaya di dunia, di belakang Dwayne Johnson, sudah tentu.

Apakah nilai Tom Cruise?

Tom Cruise Nilai Bersih

Anggaran nilai bersih Tom Cruise ialah $600 juta.

Apakah etnik John Cena?

Kehidupan awal. John Felix Anthony Cena dilahirkan di West Newbury, Massachusetts, pada 23 April 1977, anak kepada Carol (née Lupien) dan John Cena Sr. Ibunya berketurunan Inggeris dan Perancis-Kanada, manakala bapanya mempunyai keturunan Itali.

Apakah nama sebenar Undertaker?

Undertaker, nama sebenar Mark Calaway, mengesahkan bahawa dia telah selesai dengan gusti semasa episod akhir dokumentarinya "Undertaker: The Last Ride," sambil berkata dia berpuas hati untuk tidak melangkah ke gelanggang lagi. “Jangan katakan tidak pernah, tetapi pada ketika ini dalam hidup saya dan dalam kerjaya saya, saya tidak mempunyai keinginan untuk kembali ke gelanggang.

Apa yang berlaku WrestleMania 37?

Di Dewan Penyingkiran, Drew McIntyre memenangi perlawanan Raw's Elimination Chamber untuk mengekalkan Kejohanan WWE. Bagaimanapun, selepas perlawanan itu, McIntyre telah diserang dengan kejam oleh Bobby Lashley, membenarkan The Miz menunaikan kontrak Money in the Bank dan memenangi gelaran.